פקידות סעד מלשכת רווחה גבעתיים – רמת גן בתמונות שלפניך. הימנע מכל קירבה איתן. יש להן סמכות לקחת לך את הילדים!

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-nt

הביטו בידיהן המטופחות, חסרות הורידים של העובדות הסוציאליות. אתם מאמינים לשקרים שלהן, כי הן “משלימות שכר” עם עבודת ניקיון?  הביטו על טבעות הזהב המנקרות עיניים הענודות באצבעותיהן ותבינו מיד כי מדובר בפקידות שכושר השיפוט הלקוי שלהן, גורם להן להאמין לשקרים שלהן.

עובדת נקיון לא תנעל נעלי כסף ובטח לא תלך עם עקבים.

עובדת נקיון לא תלבש סוודר, שמא תמות מחום מעבודת הכפיים לצורך ניקוי רצפות.

הפקידות הללו  מדופלמות בסילוף תסקירים שקריים, רגילות לשקר בבתי משפט, ומרוב שהן רגילות לסלף את המציאות, הן בטוחות שהציבור יקנה את הלוקשים שלהן.

לאן נשאבים כספי ציבור משלמי המיסים? על יחצ”נים מטעם משרד “הרווחה”. מדובר בפקידות מניפולטיביות, שמפרסמות פרסומים לא נכונים על שכרן הנמוך לכאורה, כשכל הפרסום, מדמיונן הקודח, במגמה “לבשל” פרסום עסיסי שימשוך את עיני הקוראים.

 אף אזרח לא הביע מחאה על שביתת העובדים הסוציאליים. האזרחים מרוצים, אז שהללו ימשיכו לשבות, כי כשהן “עובדות” הן גורמות רק לנזקים.

שימו לב כיצד העובדות הסוציאליות משתלחות ומטילות רפש באזרחים חפים מפשע שאינם מסוגלים להגיב על שקריהם, כשהן מכנות את עבודת הביזוי שלהן  “עבודת קודש”, בעוד שמדובר בעבודת קדיש.

נמצאות במשרד ב- 8:30 בבוקר ומסיימות בשעה 12:00, בשאר ימות השבוע הן עסוקות בכנסים, במפגשים חברתיים ובהשתלמויות וכל מיני חוגי העשרה למיניהם ובעיקר בריכולים ורינונים נגד אזרחים וחסרי ישע. d7a6d795d7a8d7a8d795d7aa-d79ed7a9d7a8d793-d794d7a8d795d795d797d794-d7a8d79ed7aa-d792d79f

הכירו את כנופית צוותא חדא לחטיפות ילדים: אלה איתן, חני קאופר, ליאת שפירא נמוכת הקומה, ענבל לאון, ראש הועדה רחל וידל, חגית כהן, אביטל גבאי וחנה אמסלם.

לא מיותר להזכיר את העובדה על השימוש הבזוי שמבצעות עובדות הקדיש בילדיהן כשלא שלחו את ילדיהן לבית הספר והשתמשו בילדיהן למטרות בלתי חינוכיות בעליל. היכן קצינת ביקור סדיר?!

לפני מספר חודשים, כשהחרדים לא שלחו את ילדיהם ללמוד עם ילדים מעורבים, הפעילו העובדים הסוציאליים את צו 11 להוצאת הקטינים בכפיה מהוריהם, והשתמשו בשופטי בית משפט שהוציא צווי מאסר נגד האבות על שאינם שולחים את הילדים לבית הספר לפי חוק חינוך חובה.

 מסתבר שהעובדים הסוציאליים “האליטה”, יכולים לעשות כרצונם, תוך הפקרות גלויה הם לוקחים את ילדיהם להפגנות נגד ממשלת ישראל.

עלילת עובדת סוציאלית מלשכת רווחה רמת גן נגד קורבנה בת 68

 מנגנון העובדים הסוציאלים הוא מנגנון בזבזני שעובד בצורה לא יעילה. במקום לעסוק ברפואה מונעת, במקום להבריא את החברה ולשאוף להקטין את תקני כח האדם שלהם, העובדים הסוציאליים עסוקים  כל הזמן בפוסט מורטם שרק גדל והולך, ובמילים אחרות, העובדים הסוציאליים מנציחים את העוני והנזקקות במקום להקטין אותם, קרי מנציחים את המנגנון הלא יעיל שלהם.

 

תלוש משכורת עו”ס רותם אלבז משנת 2008 שכר של 13,790 לחודש

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות