תושבת העיר פ”ת אם ל- 3 הגישה תביעת נזיקין נגד משרד החינוך, עירית פ”ת, מנהלת בי”ס וסייעת בגן ילדים

Spread the love

מאת: רפי ג’רבי / חינוך / חדשות המקומון פ”ת 6.7.11

תושבת העיר, אם לשלושה בני 13, 10 ו- 5.5 הגישה באופן חריג תביעת נזיקין כנגד משרד החינוך, עירית פתח תקוה, מנהלת באחד מבתי הספר העירוניים וסייעת בגן הילדים.

לדבריה, התביעה באה לאחר מסכת ארוכה של פניות שביצעה לגופים עירוניים שונים בבקשה לסייע לה ולילדיה, שלטענתה הושפלו על ידי גורמים חינוכיים, ולאחר שהפניות לא הושבו לשביעות רצונה.

בתביעה, שהוגשה לבית משפט השלום באמצעות עו”ד אלירז יוסף, מתוארים אירועים קשים שבוצעו לכאורה בשניים מילדיה.

כך, למשל, נטען שבפברואר 2008 נדקר אחד מילדיה הגדולים באמצעות עיפרון על ידי בן כיתתו. הילד, שחש מאוים על ידי אותו תלמיד, נעדר למשך כשבועיים מלימודיו.

האם, בתגובה, ביקשה הסברים מהמנהלת, אולם לטענתה זו מנעה ממנה להיכנס לשטח בית הספר והזעיקה משטרה שתפנה אותה ממתחם המוסד החינוכי.

היחסים ביניהם המשיכו להתדרדר, לטענת התובעת, כאשר המנהלת פנתה למינהל החינוך ולמחלקת הרווחה והציגה אותה לכאורה כלוקה בנפשה.

עוד מוחה האם על שהעיריה פנתה לבית המשפט כדי להכריז על ילדיה כ”ילדים נזקקים”, דבר שהיה מאפשר ליטול אותם מידיה.

טענות מופנות גם כלפי סייעת בגן ילדים עירוני, שם למדה בתה בת ה- 5.5.

לדברי האם, הסייעת התנכלה לכאורה לה ולבעלה, מנעה מהם להיכנס לשטח הגן, קיללה והשפילה אותם בפומבי ואף עתרה לצו הגנה כנגדם. כן נטען שהסייעת כינתה את ההורים בקריאות גנאי באוזני ההורים האחרים.

הטענות המשפטיות בגינן הוגשה התביעה הינן עבירה על חוק איסור לשון הרע, חוק הגנת הפרטיות, פקודת הנזיקין, חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופוסות ועוד.

“העלילו עלי, האשימו והעליבו אותי, פגעו בכבודי והתעלמו ממני. הברירה היחידה שנותרה היתה תביעה”, מספרת האם.

מהעיריה נמסר בתגובה: “ככל הידוע מדובר בסכסוך בין האם לסייעת. היו הכפשות הדדיות, כולל איומים והגשת תלונה במשטרה על ידי הסייעת. אגף הגנים לא מעורב בסכסוך ודאג שהוא לא ישפיע על ילדי הגן”. לא נמסרה תגובה ליתר הטענות.

תובעת את עלבונה
תובעת את עלבונה
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “תושבת העיר פ”ת אם ל- 3 הגישה תביעת נזיקין נגד משרד החינוך, עירית פ”ת, מנהלת בי”ס וסייעת בגן ילדים

  1. אין ספק תביעה מוצדקת נגד מערכת החינוך ונציגיה המושחתים והסטיסטים שלא כשירים לעבוד במקצוע החינוך הרווחה ובמגזר הציבורי בכלל מקומם בבתי חולים לחולי נפש ובכלא וכך יוסר היום המרחף על מיליונים מאזרחי מדינת ישראל שנתונים לטרור יום יום מצד רשויות מדינת ישראל שחוגגת עצמאות על דמם של ילדים שנחטפו וחייהם נהרסו והוחרבו ביסודיות על ידי מערכת החינוך הרווחה ונציגהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות