משרד הרווחה מתנכל ומתעמר למשפחת חיים חביבי וילדיהם

Spread the love

בערב חג פסח, כשמשפחות הסבו את שולחנם לחגוג את חג הפסח, משפחת חביבי, התכנסה עם ילדיה. לא כדי לחגוג. כדי לחשוב כיצד הם מכלכלים צעדיהם אל מול התנכלות שרותי הסעד, שלא מפסיקים למרר את חייהם.

“מה נשתנה הלילה הזה, מכל הלילות? מכל הלילות?”

כך שר הילד הקטן של משפחת חביבי, ואמו הצדיקה ויולט הביטה בבנה, ודמעות בעיניה. אביו חיים השיב לו “שמשרד הרווחה גרם לנו לאובדן ביתנו. משרד הרווחה גרם לכך שאמא ואבא לא יוכלו למצוא עבודה ולהתפרנס. משרד הרווחה הרס לנו את החיים”.

“סדר הפסח” של משפחת חביבי, הוא סדר החיים היום – יומיים של רבבות משפחות במדינת ישראל, שמשרד הרווחה הרס, שבר ופירק לרסיסים.

מחר, יום חמישי 12.4.12, משפחת חביבי נוסעת עם ילדיה לרשות הפלסטינית בעזה, למחות על היחס המכפיר של מדינת ישראל כלפי משפחתם, לנסות למצוא מקום פרנסה, ולנסות לשקם את שברי חייהם ולגדל את ילדיהם, כפי שעשו טרם האימה והטרור שהפעיל נגדם משרד “הרווחה”.

משפחת חביבי מבקשת הזדמנות. חיים וויולט חביבי, מבקשים מכל מי שיכול לסייע להם בכל דרך.

הטלפון של חיים חביבי: 052-5019447.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=YlzH0W3YeS8]

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “משרד הרווחה מתנכל ומתעמר למשפחת חיים חביבי וילדיהם

  1. משפחת חביבי מודה ללורי שם טוב הצדיקה שילדיה נחטפו על ידי פקידות הסעד האס אס הנאציות שהורסות ומחריבות משפחות במדינת ישראל הנאצית. משפחת חביבי מקווה שמחר יום חמישי 12/4/2012 יעברו לרשות הפלסטינית בעזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות