אלימות מטופלים כלפי עובדי רווחה – הבלוף הגדול בו משרד הרווחה הנכלולי מאכיל את הציבור

Spread the love

אלימות מטופלים כלפי עובדות סוציאליות? תשכחו מזה. מדובר בבלוף שמשרד הרווחה מפיץ לכל עבר כדי לקבל יותר תקציבים ממשלם המיסים, על מנת לאבטח את העברייניות הנכלוליות שלו – עובדות משרד הרווחה.

נדגיש כי מרבית ה”מטופלים” הם מטופלים בכפייה, הווה אומר, העובדות הסוציאליות כפו עליהם “טיפול” ללא שביקשו כלל ו/או ללא שפנו אליהן כלל, כי לעובדות הסוציאליות יש תאבון חולני לשלוט באנשים ולהיות פטרוניות שלהם.

בשנת 2012 דווח כי 457,900 משקי בית “טופלו” במשרד הרווחה – עלייה של 12,000 משנה קודמת.

אם נניח שהעליה מדי שנה היא ליניארית, אז בשנת 2013 “טופלו” כ-470,000 משקי בית.

כ-35% ממשקי הבית הם משפחות חד הוריות, כלומר 65% ממשקי הבית הם משפחות דו הוריות.

בחישוב פשוט, סך ה”מטופלים” הבוגרים ש”טופלו” בשנת 2013 ע”י משרד הסעד מסתכם ב- 775,000 “מטופלים” לערך.

כעת נעבור ל”מטופלים” שהפעילו “אלימות”.

בשנת 2013 דווח על 180 מקרי “אלימות” של “מטופלים”.

ב-20% מהם בלבד הופעלה אלימות פיזית ובכל השאר הופעלו דברי בקורת על העובדות הסוציאליות, אותם הם מכנים “אלימות מילולית”, זאת כדי לנפח את מסר ה”התקרבנות” שלהן.

בואו ניתן קרדיט לעו”ס ונניח ש-20% ממקרי האלימות הופעלו ע”י אנשים שונים. בחישוב פשוט – בשנת 2013, 36 “מטופלים” בלבד הפעילו אלימות פיסית, מתוך כ- 775,000 מטופלים בוגרים.

בחישוב פשוט, שיעור ה”מטופלים” שתקפו פיסית עובדת סוציאלית מכלל ה”מטופלים” עומד על…..תחזיקו טוב את הכסא….. 0.0046% בלבד מכלל המטופלים.

בואו נשווה שיעור זה לכלל האוכלוסיה.

בשנת 2013 דווח מן המשטרה כי נפתחו 112,060 תיקים פליליים על אלימות קלה ו-17,395 תיקים על אלימות חמורה. בסך הכל נפתחו במשטרת ישראל בשנת  2013  129,455 תיקים פליליים על אלימות בלבד.

בשנת 2013 עמדה אוכלוסיית ישראל על 7,891,000 מליון תושבים.

בחישוב פשוט, שיעור התושבים בגינם נפתחו תיקים על אלימות בשנת 2013 עומד על  1.64% מכלל האוכלוסיה. שיעור זה גבוה פי 355 !! משיעור ה”מטופלים” שתקפו לכאורה עובדות סוציאליות !!

במילים אחרות. ה”מטופלים” בלשכות הרווחה הם אנשים הרבה יותר עדינים מכלל האוכלוסיה !!

מה הפלא? מדובר באוכלוסיות מוחלשות שעובדות סוציאליות מפעילות עליהן אלימות ממסדית סדרתית מדי יום ביומו.

ולמרות זאת, למרות שהנתונים מוכיחים באופן מובהק כי אוכלוסיית ה”מטופלים” היא אוכלוסיה עדינה ושברירית, משרד הרווחה אוהב לצייר את ה”מטופלים” שלו בתקשורת כאנשים “אלימים”, זאת כדי לזכות באהדת הציבור, ולסחוט כספים מן הקופה הציבורית על מנת להוסיף מאבטח ו”תוספת סיכון” בכל לשכת סעד של עובדי הפשע המאורגן הזה שמכונה – משרד הרווחה.כיפה אדומה והזאב

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות