אליעזר ריבלין טייחן הנתל”ש מחפה על שמואל מלמד שופט בימ”ש שלום ת”א: האריך צו שפקע תוקפו ב- 30 יום ופגע בעיקרי הצדק הטבעי

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-23L

אליעזר ריבלין, נציב תלונות הציבור על שופטים לא נתן לעובדות לבלבל אותו. משה הלוי הגיש תלונה נגד השופט שמואל מלמד, בית משפט השלום בתל אביב על הארכת צו שתוקפו פקע ביום 22.3.14 ב- 30 יום, ובכך פגע בעיקרי הצדק הטבעי וגרם למשה הלוי, עיכוב בקבלת חפציו התפוסים.

ומה עשה ריבלין? נתן ‘סיקור’ על הטרטורים שעבר משה הלוי, לקבלת חפציו שנלקחו ממנו ע”י חוקרי פח יקוש.

לארסנל ‘טיעוניו’ הכושלים של שמואל מלמד הוסיף את נשק יום הדין: “יומנו עמוס לעייפה והוא קובע דיונים בתיקים לפי סדרי עדיפויות ולפי סדר הגעתם אליו”. מדובר בשופט עצלן, שפסקי הדין שלו הזויים וברובם המכריע הוא משמש חותמת גומי של המשטרה וכלל אינו עומל או מכריע בתיק.

המלחמה שהכריזה משטרת ישראל נגד משה הלוי בתיק זה, נמשכת משנת 2012. היא התנהלה בפני שופטים שונים וערכאות שונות. לאחרונה הגיע התיק לידי השופט ציון קאפח מהמחוזי, וייאמר לזכותו כי הוא הבין מיד במה מדובר ונתן החלטה כי תוך 30 יום משטרת ישראל תודיע אלו קבצים ימחקו מהדיסקים התפוסים אצלם.

לשיטתו ההזויה והתמוהה של שמואל מלמד, אם סבר משה הלוי, כי נפגעה זכותו על הארכת צו שפקע עליו התוקף, שומה עליו להגיש בקשה לעיון חוזר בהחלטה או להגיש ערר לבימ”ש מחוזי.

וייאמר מיד: היכן נשמע כדבר הזה? השופט נותן החלטה לא חוקית, מאריך תוקף של צו שפקע ב- 30 יום, בלי לאפשר לצד השני את זכותו ואת יומו ובלי לאפשר לצד הנפגע להגיב – מדובר בזילות כללי הצדק הטבעיים.

התנהלותו הבעייתית של שמואל מלמד, מפורסמת לא אחת, אולם דומה כי הפעם הגדיל את הסאה. בשיא חוצפתו ובנחרצות הוא שולח אצבע מאשימה כלפי משה הלוי ומאשים אותו בנזקיו שהוא עצמו גרם.

הטייחן אליעזר ריבלין, במקום שיצא נגד תשובתו המכפירה של שמואל מלמד, הפך למגנו של השופט שסרח וביזה את זכויותיו של משה הלוי, רמס את כבודו של הלוי והוריד את אמונו של הלוי במערכת המשפט, וכך פסק אליעזר ריבלין:

“נתתי את הדעת לכך שהדיון בבקשה נקבע במועד המוקדם ביותר האפשרי… לפיכך, בנסיבות העניין, לא מצאתי כי מבחינה מהותית נפגעו עיקרי הכצדק הטבעי או כי לא ניתן למתלונן יומו בבית המשפט.

בכך מוצה בירור התלונה.”

לשיטתו של ריבלין, השופט מלמד חותמת הגומי של המשטרה, שופט עצלן שגרם לעיוות דין בכך שהאריך צו שפג תוקפו ב- 30 יום, יצא נשכר והמתלונן – שילך לחפש.

פלא שהציבור מתעב את מערכת המשפט ולא מוצא מזור אף בתלונה לנציבות תלונות הציבור על שופטים?

אליעזר ריבלין הטייחן של שמואל מלמד – תלונת משה הלוי – קובץ PDF

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות