חנה ינון שופטת שלום ת”א: ניהול משפט לקוי ומלוכלך

Spread the love

אפריל 2012, מדובר בתביעת דיבה איגוד העובדים הסוציאליים, ועובדת סוציאלית לחוק הנוער אתי דור דוברובינסקי נגד שני בלוגרים אשר חשפו וחושפים פשעי משרד הרווחה. הבלוגרית לורי שם טוב היתה מיוצגת על ידי עו”ד, והבלוגר יעקב בן יששכר לא מיוצג.

עם תחילת הדיון הוציאה השופטת חנה ינון את הבלוגר והבלוגרית מאולם ביהמ”ש בתואנה כי “התפרעו”.

חנה ינון הוציאה גם את הצופים מבלי שנימקה על כך ומבלי שתיעדה את דבר הוצאתם בפרוטוקול. בפועל הדיון התנהל בדלתיים סגורות ללא נוכחות הנתבעים, כאשר הנתבע יעקב בן יששכר אינו מיוצג.

השופטת חנה ינון גידפה את הבלוגר יעקב בן יששכר וכינתה אותו “חצוף”, “עילג”.

במהלך הדיון שבו לא נכחו נתבעים וצופים, חשפו העדים איציק פרי, ופקידת הסעד אתי דור דוברובינסקי עברות פליליות ואתיקה שהם עושים בשרירות לב במהלך עבודת ה”מקצועית” כעובדים סוציאליים.

שופטת חנה ינון – ניהול משפט לקוי ומלוכלך

חנה ינון ידעה כי במהלך הדיון יחשפו פשעי עובדי רווחה ופקידי סעד המוציאים בכפייה ילדים מביתם למסגרות מופרטות בחיסיון, ללא סדרי דין, או כפיפות לדיני ראיות, ואשר מקבלים סמכויות סטטוטוריות מבתי משפט לענייני משפחה ונוער.

עובדי “רווחה” אלו מוציאים מידי שנה אלפי ילדים (וקשישים, חסרי ישע) בכפייה מבתיהם ומעבירים אותם למוסדות כליאה בצווים שיפוטיים, שם הם עוברים התעללות, הזנחה, אונס ללא פיקוח ואין מושיע.

חנה ינון נבהלה שמא תיבת פנדורה דחוסת הפשעים נגד האנושות והאנושיות של משרד הרווחה תחשף בתוך אולם בית המשפט שהאזרח הפקיד בידיה ולכן שיבשה את ההליך השיפוטי והוציאה את הנתבעים והצופים מהאולם.

אין זאת פעם ראשונה שחנה ינון מנהלת משפט בליקוי חמור.

בתלונות מוצדקות שהגיש ‘ידיעות תקשורת’ נגד חנה ינון  נמצא כי השופטת חנה ינון התבטאה באופן לא ראוי בהליך השיפוטי ולנציב תלונות הציבור על שופטים היו ממצאים חמורים להתבטאויות אלו.

סוף דבר

מניעת השתתפות הנתבעים וצופים באולם בית המשפט שהופקד בידי חנה ינון מדיף ריח מבאיש של שיקולים זרים, תאוות בצע, רמיה, חוסר אמון.

לחשיפת פשעי משרד הרווחה הפוגעת באלפי משפחות מידי שנה, מוציאה ילדים בכפייה מביתם בדרכי רמיה, סוחרת בילדים, ומפקירה אותם בפנימיות, אימוץ, אומנה ועוד מסגרות מופרטות הנה בעלת חשיבות עליונה. חנה ינון חששה שמא יחשפו פשעי משרד הרווחה “במשמרת שלה” ולכן שיבשה את ההליך השיפוטי בהוצאת הנתבעים הבלוגרים והצופים מהאולם.

חנה ינון ירקה בפרצופו של האזרח המשלם משכורתה ומפקיד בידיה אולם בית משפט לניהול דיונים ע”פ חוק.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות