י”ש המתלוננת נגד הבכיר בש”ס אשר מדינה חרדית שנותבה לשופט ארז שני ע”י עו”ד חוה קליין

Spread the love

י”ש, הגישה תביעת נזיקין על אונס נגד בעלה של אחותה, אותו פיתתה, וכשאחותה גילתה זאת, כמעט קיבלה התמוטטות עצבים. ש’ פנתה לשופט המשפחה ארז שני, שניסה לבזות את אשר מדינה, ופרסם את שמו, בלי שהוא מפרסם את שם המתלוננת, אלא שמדינה, שכר את שירותיו של עו”ד רון לוינטל אשר יעץ לו שאם ארז שני הורה לפרסם את שמו, אז זכותו לפרסם את שמה של המתלוננת, וזאת דרך תביעה בבית המשפט האזרחי, שדלתותיו פתוחות.

עו”ד חוה קליין המייצגת את האישה, התהדרה בהישגים שלה ופרסמה בפייסבוק:

“אתמול (4 באפריל 2016) התיר בית המשפט המחוזי בתל אביב (כב׳ השופט גייפמן) לפרסם פרטים מתוך תיק בו מייצג משרדי בבית המשפט למשפחה בתל אביב (כב׳ השופט ארז שני), בתביעת נזיקין של נפגעת תקיפה מינית (בתוך המשפחה!).

השופטים קבעו כי זכות הציבור לדעת והאינטרס הציבורי, כאשר מדובר באיש ציבור שפגע במרשתי, עולה על שיקולים אחרים.

גופן ונפשן של נשים אינן הפקר, גם לא בתוך המשפחה, גם לא במגזר החרדי. הבחורה החרדית הזו שחייה נהרסו לאחר שנאנסה ונוצלה מינית ונפשית קשות על ידי קרוב משפחתה, חרדי גם הוא, אמיצה כל כך, ומתמודדת עם הליך משפטי לא פשוט, שיכול היה להימנע אלמלא הפוגע (לאחר שהודה והורשע בתקיפתה בהליך הפלילי המתנהל כנגדו!) היה מתעקש לנהל את ההליך בכפייתיות.

מזל שיש שופטים בתל אביב. מצ״ב כתבה בידיעות אחרונות, שהגישו לבית המשפט את הבקשה המורכבת לפרסם פרטים מתוך תיק המשפחה (שבמהותו לכתחילה מתנהל בדלתיים סגורות ואסור לפרסום, והשופטים גם בבית המשפט למשפחה וגם במחוזי נענו לבקשתם והתירו לפרסם)”.

מדובר בבעל ואשתו שעברו מסכת של רדיפה על ידי אחות האישה שבה בגדו שבכלל התגוררה בעיר אחרת. היא זו שחידשה קשריה עם אחותה, והחלה לחזר אחרי אשר מדינה. האחות, באמצעות עו”ד קליין טענה שזו “עבירה בתוך המשפחה”. ממש בדיחה. תקראו את הודעות הסמס של י”ש.

הסיפור החל כאשר צעירה חרדית הייתה מאוהבת בגיסה דרשה ממנו פיצוי של 4 מיליון שקל. לטענתה, במהלך מערכת יחסים רומנטית ביניהם שהתחילה לפני חמש שנים, כשהייתה בת 18, הוא אנס אותה פעמים רבות וביצע בה מעשים מגונים. כדי שהפרשה לא תיחשף הסכים מדינה ללכת לבוררות בבית־דין חשוב של העדה החרדית, ונקבע כי ישלם לה 400 אלף ש”ח פיצוי.

אשר מדינה ביקש את הפסיקה. היא הסכימה ובמקביל התלוננה במשטרה שהוא אנס אותה. המשטרה סיימה בינתיים את החקירה והעבירה את התיק להכרעת הפרקליטות. נוסף על כך התלוננה הצעירה במשטרה שהוא תקף אותה. הוא הועמד לדין בפני השופט שמאי בקר, הורשע וממתין לגזר דינו.

בתוך כך הגישה נגדו הצעירה תביעה בעניין האונס לכאורה לבית־המשפט לענייני משפחה באמצעות עוה”ד חוה קליין ושרי נוימן. בבקשה שהגישו “ידיעות אחרונות”, על ידי פז מוזר ממשרד ליבליך־מוזר, התיר השופט ארז שני לפרסום את שמו של אשר מדינה וכן פרטים מהפרשה.

לפרשנותו של עו”ד רון לוינטל, מומחה לשון הרע, משתמעת מהפסיקה זכות הגנה עצמית לפרסם את שם המתלוננת. מהתביעה עולה כי מערכת היחסים החלה כשהיא הייתה נערה והוא  גבר כריזמטי בעל מעמד בחברה החרדית. אשר מדינה גדול ממנה ב- 8 שנים. לדבריה, במשך חמש שנים אנס אותה וביצע בה מעשים מגונים. לטענתה, בעקבות כך נהרסו חייה, והיא אינה יכולה להקים משפחה.

פסיכולוגית שמטפלת ב- י”ש כתבה שהיא “הסכימה עם מעשיו של מדינה תוך הפעלת מנגנוני ניתוק ואובדן ביטחון עצמי ומתוך אי־רצון לפגוע במשפחתה ובאשתו”.

מדינה, המיוצג על ידי עו”ד אלקנה בישיץ אצל ארז שני, מאשר כי היה לו קשר עם הצעירה, אך טוען כי לא רק שהכל היה מרצונה אלא שהיא אף הייתה אובססיבית כלפיו. את הטענות על אונס לכאורה הוא דוחה בתוקף.

הפרשה מעוררת הדים בעולם החרדי שכן מדינה מקורב לצמרת ש”ס. לפני כשנה ערך אירוע שאליו הגיעו ראשי התנועה. ראש הממשלה נתניהו שלח ברכה באמצעות וידאו.  יום לאחר ההחלטה להתיר את שמו לפרסום שלח מנכ”ל ש”ס למדינה הזמנה לשימוע לפני פיטורים. שלשום נמסר מש”ס כי מדינה הוא “בסך הכל עוזר למנהל הסיעה בכנסת והוא מהזוטרים בש”ס”.

כאשר שאלו את חוה קליין בפייסבוק האם מרשתה היא לא סתם עוד נוכלת סחטנית, ענתה חוה קליין: “ממש לא נכון. הנפגעת כל כך רצתה להמשיך בחייה ולהשתקם. אבל האדון מסרב באובססיביות לאפשר לה להשתקם. רוצה לראות אותה שוב ושוב בדיונים. מחפש סיבות להיפגש. האדון גם לא שילם את הבוררות ולכן הגיעה התביעה, בשלב מאוחר יותר”.

קבלו את התביעה שהגיש עו”ד רון לוינטל בשם אשר מדינה, בבית משפט השלום בראשל”צ בדלתיים פתוחות, אשר הופצה ע”י רון לוינטל לכל העולם ואחותו.

document-page-001 document-page-002 document-page-003 document-page-004 document-page-005 document-page-006 document-page-007 document-page-008 document-page-009 document-page-010 document-page-011 document-page-012 document-page-013 document-page-014 document-page-015 document-page-016 document-page-017 document-page-018 document-page-019 document-page-020 document-page-021 document-page-022 document-page-023 document-page-024 document-page-025 document-page-026 document-page-027 document-page-028 document-page-029 document-page-030 document-page-031 document-page-032 document-page-033 document-page-034 document-page-035 document-page-036 document-page-037 document-page-038 document-page-039 document-page-040 document-page-041 document-page-042 document-page-043 document-page-044 document-page-045 document-page-046 document-page-047 document-page-048 document-page-049 document-page-050 document-page-051 document-page-052 document-page-053 document-page-054 document-page-056 document-page-058 document-page-059 document-page-060

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות