הפרקליטה מיה בש-מיכאלי הגישה כתב אישום על זילות ביהמ”ש נגד אימהות שקראו לשופטות נוער “עכברושות” ת”פ 14188-03-16

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-4gt

כתב אישום הוגש נגד שתי אימהות שילדיהן נחטפו ע”י משרד הרווחה למוסדות. האחת תכשיטנית מארגנטינה שבנה נחטף, ושפסיכיאטר נוכל מאיר לאופר כתב עליו חוות דעת שקרית ורשלנית, בלי שבכלל ראה את הילד, שהילד סחורה טובה לחטיפה. השנייה אם אנגליה שעלתה לארץ ושתי בנותיה התאומות נחטפו. בשני המקרים שופטות הנוער שמטפלות בתיק הן טובה פרי וגלית מור ויגוצקי.

האימהות נלחמות כל אחת בדרכה להחזיר את הילדים הבייתה. אמא אחת שובתת כבר 10 חודשים מול הכניסה לבית ראש הממשלה ביבי. שרה נתניהו רואה אותה יום-יום ומתעלמת ממנה. השנייה, תובעת את שתי שופטות הנוער באוקלהומה.

משרד הרווחה החליט להילחם בחזרה באמצעות כתב אישום הזוי ומטופש שהגיע לידיו של השופט צחי עוזיאל. כתב האישום עליו חתומה הפרקליטה מיה בש-מיכאלי (https://www.facebook.com/maya.bash.77?fref=ts), טוען שהאימהות מפרות צוו איסור פרסום, בכך שהן מספרות בפומבי, שהילדים שלהן נחטפו, ושהשופטות מגנות על החוטפים. אבל ההליכים הפליליים מתנהלים בדלתיים פתוחות, ולכן כל החומר זמין לעיון וביקורת הציבור. כלומר בהגשת כתב האישום, הפרקליטה עצמה פתחה את איסור הפרסום, והדלתיים הסגורות נפתחו לרווחה. כעת כל מה שקשור לכתב האישום, לרבות טענות הנאשמות, הוא בדלתיים פתוחות ומותר בפרסום. איזה יופי.

בתמונה: הפרקליטה מאיה בש. התחתנה בחו”ל. כנראה ידעה מה מצפה לה מהרבנות. תמונה: פייסבוק https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150607170597024&set=ecnf.694292023&type=3&theater

הפרקליטה מאיה בש. תמונה: פייסבוק של מאיה
הפרקליטה מאיה בש. תמונה: פייסבוק של מאיה

האימהות מואשמות בכך שאמא אחת כתבה על השופטות שהן עכברושות, שטובה פרי פסיכופאטית, שהן חוטפות ילדים ומנתקות ילדים מהורים, שזרקו את טובה פרי מהפרקליטות, שהשופטות מושחתות. על זה מוגש אישום של זילות בית המשפט, והפרת החוק להגנת הקטין מפני פרסומים מזיקים. מה שמצחיק זה שכשהעו”ס והשופטות כותבות תסקירים והחלטות שקריות ומזיקות, השופטת והעו”ס לא עומדות לדין על הפרת החוק נגד הגנת הקטין מפני אישומים מזיקים.

את האמא השנייה שירבבו לתביעה כדי לנקום בה, כי היא תבעה את 2 השופטות הללו באוקלהומה ועשתה להן בושות. השופטות מסרבות  להעיד בתלונה שהגישו.

בין העדים שגייסה הפרקליטה מיה בש מיכאלי, ליעד מאיר צדר, אביטל אוזן, רס”ר מיטל סבג, רס”ר משה שחר סודרי, רס”ר אורי ארביטי, הצוער אביב אופיר, רס”ל עדי יודקוביץ, ורס”ר רותם ברונשטיין. את כל אלה הפרקליטה מיה בש מיכאלי מתכוונת להשבית ממלאכת השיטור והגנה על האזרחים מפני שוטרים כדי לבוא ולהעיד ששתי אימהות שהשופטות חטפו להן את הילדים קראו לשופטות עכברושות? מישהו בפרקליטות ובמשטרה איבד את הצפון. גם השופט צחי עוזיאל לא טומן ידו בקלחת. הוא מטורף על תיקים כאלה. העיקר להפליל ולהרשיע את כל מי שאפשר. מביש.

1 2 3 4  6

5

התלונה במשטרה שהגישה טובה פרי:

document-page-001 document-page-002

הודעת צוער אופיר אביב על חדירה לקבוצת 3 החטופים.pdf

מזכר אופיר אביב
מזכר אופיר אביב
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות