5 חודשי מאסר על תנאי גזר דין רפי רותם חושף פרשת שחיתות המסים על העלבת עובדי ציבור ת”פ 1074-02-13

Spread the love

היום ניתן גזר הדין נגד רפי רותם, חושף פרשת שחיתות המסים. דיקטטורת תפירת התיקים נגד רותם, התחילה כמובן בפרקליטות. ניסו להשתיק אותו בכל דרך, והדרך שמצאו זו הפצת הודעות יחצנות לכתבי התקשורת נגד גיבור ישראל, רותם. למרבה ההפתעה, הפעם התקשורת לא אכלה את הלוקשים של הפרקליטות, אז החלו עם  שיימינג קטלני. בתיק של רפי רותם, נחשפו תפירת התיקים, השקרים של השוטרים שעצרו אותו, על לא עוול בכפו, וכיצד הפכו אותו לאוייב הציבור.

אף שוטר או עובד ציבור לא איבד את משרתו, בשל החשיפות של רפי רותם. אפילו מנחם מזרחי, קודם והפך לשופט. תיק רפי רותם מוכיח כי מדינת ישראל היא מדינת דיקטטורה שמקדשת את עובדי הציבור כאילו הם אלוהים, והציבור נועד לשרת את עובדי הציבור, ולא להיפך.

ניקח לדוגמא את רות דוד. פרקליטת מחוז תל אביב שהיו לו כוחות עצומים לרסק חיים של בני אדם, והתברר שלקחה שוחד, התחברה עם עורכי דין עבריינים כמו רונאל פישר, גם בעודה בתפקיד, וכשהייתה הזדמנות לניקוי האורוות, להעמיד אותה לדין, לפרסם את כל התיקים שאותם זיהמה בידיה המושחתות, דווקא אז מודיעים לנו שהתיק נגדה נסגר, ונגד רפי רותם הגישו כתב אישום וגם הרשיעו בהעלבת עובדי ציבור.

תפירת התיקים בישראל כל כך מושרשת ע”י עובדי הציבור, שכמעט אין סקטור נקי משחיתות.

רפי רותם
רפי רותם

פרוטוקול מיום 7/1/2016 ת”פ 1074-02-13 מדינת ישראל נ’ רפי רותם, קובץ pdf

פרוטוקול מיום 15.5.2016 ת”פ 1074-02-13 מדינת ישראל נ’ רפי רותם, קובץ pdf

לקריאת גזר הדין הקליקו בקישור כאן.

document-page-001 document-page-002 document-page-003 document-page-004 document-page-005

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות