Ccf conference discussing human rights violations by Israel on Israelis and foreign nationals

Spread the love

Abuse of Human Rights in Israel against Israelis

Marianne Azizi, Reporter

אבות בשבי מדינת ישראל מודרים מילדיהם – העיתונאית מריאן עזיזי מראיינת אבות בשפה האנגלית.

האזינו לעדותם המחרידה של האבות Simon Sadka; ציון (יוני) דדוביץ; אריאל ועוד.

בתו של האבא ציון דדוביץ כלואה במוסד “בית גאיה”, והמוסד הידוע לשימצה מנתק את הטלפונים לאבא, כשהוא מתקשר לשוחח עם בתו. האבא דדוביץ, מודר מבתו מזה תשעה חודשים רצופים, ללא קביעת הסדרי ראיה, כשהשופטת אביטל מולד, משמשת חותמת גומי של הרווחה. ציון דדוביץ, פנה באמצעות העיתונאית האנגליה מריאן עזיזי, להעביר תלונתו לאו”ם, על הפרת זכויות ילדיו על ידי מערכת המשפט ומוסד בית גאיה.

Abuse of Human Rights in Israel against Israelis

העיתונאית מריאן עזיזי עם האבות שמעון צדקה, גיא טל ומוניה גורליק
העיתונאית מריאן עזיזי עם האבות שמעון צדקה, גיא טל ומוניה גורליק

משה פייגלין יו”ר תנועת זהות משיב לאבות הגרושים על זוועות מערכת המשפט והדרת אבות מילדיהם

ח”כ לשעבר משה פייגלין, אני אעשה זאת קצר, כי יש לרשותי 15 דקות, אז תסלחו לי בבקשה. אני מבין שאני צריך לדבר באנגלית. זה לא נאמר לי לפני, אבל יהיה בסדר.

תראו, הסיפורים הנוראיים האלה, שמעתי במשך השנים שאני בכנסת. כידוע לכם זו לא פעם ראשונה, שאני נתקל בזה ואני מזהה מספר לא קטן של אנשים פה שכבר ראיתי. אבל בכל פעם ששומעים את הסיפורים האלה, זה גורם לכעס, תסכול וגורם להרהור עצמי פעם נוספת. אז כן, זה טוב שהתבקשתי לדבר ישר אחרי שהתרענן אצלי הנושא וחודשו לי הרגשות שוב כלפי סיפורים אלה. אני רוצה להמשיך מהמקום בו ציון דדוביץ הפסיק. אני רוצה לסיים במילים של ציון: עמדו זקוף, היו חזקים ואל תחשבו על להתאבד כלל או לעשות משהו מטופש כזה, כי יש תקווה, יש אור בקצה המנהרה.

אני לא הגעתי לפה היום כלל כדי לתת קמפיין פוליטי, אז אני מתכוון למה שאני אומר לכך שיש אור בקצה המנהרה. בתנועה שלי “זהות”, שאני עומד בראשה ולמה אני בכובד ראש באמת מאמין בה. ישנה תנועה שעליכם להבין שהבעיה שלכם העומדת בפניכם היא הרבה הרבה יותר גדולה ונרחבת ממה שאתם חושבים. זה לא שמדובר בכם. אתם רובכם, על קצה הזנב של איך אני אגיד את זה, מפלצת גדולת מימדים, והמפלצת הזו לא מכוונת רק כלפי האבות הגרושים.

מריאן עזיזי: אני יכולה לדבר באותו הזמן כשאתה מדבר. אנחנו מודעים לזה שזה לא רק מכוון כלפי האבות הגרושים, אנחנו יודעים על השחיתויות, אנחנו מכירים את הלוביסטים, הפמיניסטיות. אנחנו יודעים שהעוני עצום, השוק השחור עצום, וכל המדינה תיפול על כך, כי ידוע שאם לא יהיה פה בארץ “משפחה”, אין מדינה, ואם שוברים את האבות, הילדים והאימהות. מה נשאר? את זה הייתי רוצה לדעת. אני חושבת שגם הנוכחים פה היו רוצים לדעת מה נשאר אם לוקחים לך את הילדים, את כבודם ואת חירותם, במיוחד עקב עיכוב יציאה. אתם יודעים שישראל היא המדינה היחידה בעולם עם המושג “עיכוב יציאה” מהמדינה. היחידה בעולם שאוסרת על אנשים לעזוב.

אני חושב שאנחנו מאמינים באותם דברים, ואני אמשיך. מהי המפלצת הזו, מה הפשר של המפלצת הזו? היא על הנושא של הרס הזהות בכל העולם, למעשה של החברה ומתנהלת מלחמה מאוד רצינית וארוכה, שמכוונת כלפי כל דבר המזכיר את הבסיס של החברה, והבסיס של החברה הוא המשפחה. אם רוצים להרוס את המושג משפחה, הורסים את האבות. אלו תמיד אותם הכוחות, שתמיד נלחמים כנגד זהות, אם זה כנגד זהות לאומית, זהות טריטוריאלית, זהות מינית וכמובן זהות משפחתית. כל הסוגים של הזהויות, אשר בונה את אבני היסוד של החברה. הכוחות האלו שעושים כמיטב יכולתם כדי להרוס את אבני היסוד, נהיו כל כך חזקים, מאז סוף מלחמת העולם השנייה, ובטוח בשלוש העשורים האחרונים, ובפתאומיות מצאתם עצמכם עומדים מול מפלצת שבאופן יחודי, הגיעה אל מערכת המשפט, אל המערכת הפוליטית, וכמובן אל המדיה, אל כל הצטלבות חשובה שנחשבת.

מדוע “זהות” זהו מסר טוב וחדש כאוויר צלול, אור בקצה המנהרה? כי זהות רואה את כל התמונה הגדולה שתראו. אנחנו לא נלחמים בעניינכם אישית, אלא, אנחנו נלחמים כנגד כל המפלצת ואתם תהנו מהפירות של המלחמה נגדם. אנחנו נלחמים כנגד מערכת המשפט, לא מהיום. זה לא שעוד חבר כנסת מבטיח לכם לשנות חוק או משהו מסויים בחוק, וכמובן שבסוף היום, שעם בכלל, החוק מגיע להיכן שצריך, הוא כבר הופך לחסר משמעות, כי הוא לא חלק ממארג גדול ושלם של אסטרטגיה שיכול לתקן את הבעיה, זה על המלחמה בכל המפלצת.

שתבינו, כשאנו נלחמים במערכת המשפט, זה לא בגללכם, זה כי מערכת המשפט התחילה לייצג את המפלצת המדוברת. כאשר אנו נלחמים, לא איכפת לי אם אתם ימנים או שמאלנים. אבל כשאנו נלחמים למשל על עמונה, אנו לוחמים באותה המפלצת. כשאנחנו נלחמים על כל סוג של זהות יהודית, ולא על זהות דתית, או כל סוג של זהות לאומית, אנו נלחמים באותה מפלצת. זהות. זה זה לאומית, זהות יחידנית, זהות מינית, זהות משפחתית, והדרכים להילחם ב”משפחה” הן מאוד יחודיות. שתבינו, למשפחה יש שם טוב מידי. “משפחה”. נשמע טוב מידי. ערכי משפחה, זה נשמע יותר מידי טוב, להילחם בערכי המשפחה.

אז מה עושים? אומרים שהכל זה משפחה, וכשאומרים בכל זה משפחה, אז כלום הוא לא משפחה. אז זהו צד אחד של הלחימה, ואתם מוצאים עצמכם נלחמים בפינה הנגדית, כי מהו הבסיס של כל המשפחה? דמות האב. מהו היסוד של משפחה? זה אב הבית. מדוע בכל התרבויות בעולם, השם של המשפחה הולך לפי שם האב ולא לפי שם האם? למה? כי האם זה הבית, והאב זה המשפחה. וכשהורסים את יסודות המושג של אבא, כאשר הגבר בבית נהפך לסכנה רק בגלל שהוא גבר, הוא כבר הופך לאוייב. על ידי כך הורסים את המושג משפחה. זה לא מכוון כלפיכם אישית. אתם לא המטרה, אלא המשפחה. אתם שואלים מהי המפלצת? המפלצת הן כל הכוחות הללו הלוחמות במושג זהות, ותנחשו מה? ישנה כיום בישראל שמו ובסיסו זה זהות. אנו לא רק ניכנס לכנסת הקרובה, ניכנס עם כוח כביר, ואנו נעשה זאת, ואנו לא רק נעביר תיקון קל שאולי ויתכן שיעזור לכם איך שהוא. לא. את זה אנו לא הולכים לעשות למענכם, אלא אנו הולכים להילחם כנגד המפלצת הזו. אנו נעשה את הכל כמובן שנתקן חלק מהחוקים האלה, אנו נתקן את המערכת המשפטית. אנחנו נתקן את כל הגישה של המושג משפחה. אנחנו נטפל בכל המחלה הזו, באותו הזמן ולא בסימפטומים.

העיתונאי מוטי לייבל, ביקורת נוקבת על כנסת ישראל, שאינה עושה דבר למען זכויות אבות בהליכי גירושין, ומבריחה את האבות מהמדינה.

האמא האנגליה מריגולד קולינס מספרת על חטיפת בנותיה התאומות על ידי משרד הרווחה למרכז חירום ויצ”ו הדסים

האמא האנגליה מריגולד קולינס מספרת על חטיפת בנותיה התאומות על ידי משרד הרווחה למרכז חירום ויצ”ו הדסים, שם עשו קופה על חשבון בנותיה, כל חודש 34,000 ש”ח, במשך 3.5 שנים.
לאחר שהיא הבינה, שהרווחה לא מתכוונת להחזיר את בנותיה, היא תבעה באוקלהומה 2 מיליון $ את השופטים יצחק עמית, גלית מור ויגוצקי, טובה פרי, ויצ”ו ו- SOS העולמית והגברת לין שוסטרמן מאוקלהומה, אשר הקרנות שהקימה בישראל: רש”י, חרוב, ובתי לין למיניהם, מחזיקים את כל משרד הרווחה, ועליהם ליישר קוו עם המדיניות הפשיסטית של לין שוסטרמן, השבחת הגזע בהשראת אידואלוגיה אאוגנית, וגם יחיאל אקשטיין נתבע, כל מי שהיה מעורב בביזנס לחטיפת בנותיה חטף תביעה.
בעקבות התביעה שהגישה, משרד הרווחה ביחד עם השופטת הנתבעת גלית מור ויגוצקי, החליטו להחזיר לה את הילדות שלה.

אח של מריגולד מוזס ואימה אנט קולינס
אח של מריגולד מוזס ואימה אנט קולינס

טים רוזנברג עולה מהולנד התחתן עם ישראלית שביימה נגדו אונס ורוששה אותו

טים רוזנברג, עשה עלייה למדינת ישראל, בעקבות היכרותו בהולנד אישה ישראלית שהבטיחה לו ארץ זבת חלב ודבש.

בארץ, עשה חייל, והקים רשת גנים שדירגה אותו ואת אשתו לשעבר, בעשירון העליון.

נולדו 2 ילדים, והאישה החליטה שהיא רוצה להתגרש, ולמזלה הרב (של האישה) התיק הגיע לשופטת הלוקה בשנאת גברים קלינית רבקה מקייס מראשל”צ, אצלה הנוהל קבוע: משמורת ילדים בידי האם, כל הרכוש שהרוויח הגבר, וכל מה שעשה טרם הכיר את האישה, כולל במהלך שנות הנישואין, שייך לאישה.

הגרושה מהגיהינום העלילה נגד טים רוזנברג תיק אונס. השופטת רבקה מקייס, שלחה את הצדדים לבדיקת פוליגרף. בבדיקה התברר כי טים רוזנברג דובר אמת, והגרושה דוברת שקר. השופטת רבקה מקייס קבעה, כי למרות ששלחה את הצדדים לבדיקת פוליגרף, אין לתוצאות הבדיקה כל נפקות, כי ביהמ”ש לענייני משפחה לא מכיר בבדיקת פוליגרף.

הגרושה, שהבינה שעלילת האונס נגדה התפוגגה ונגוזה, תפרה לטים, תיק פדופיליה על ילדיו, אלא שאת הילדים שלו, המסכן לא רואה תקופה ארוכה. סופו של דבר, טים רוזנברג, הפך להומלס, לאחר שגורש מביתו, לא איפשרו לו לעבוד במדינת ישראל, ולקינוח, המוסד לביטוח לאומי טען שהוא חייב לו כספים.

הקשיבו לסיפורו המחריד של טים רוזנברג, שגילה במדינת ישראל כי הדת יהודית מקדשת מוות גברים.

מוזס קולינס מספר על חטיפת אחייניותיו היפהפיות בקי וסילביה למוסדות הזוועה ויצ”ו הדסים

מוזס קולינס, יוצר מוזיקה מהבולטים באנגליה, משפחתו עלתה מאנגליה, הוא לא האמין שבארץ הקודש, דת היהדות הפכה לדת הכסף. מוזס, הוא דודן של התאומות חטופות הרווחה בקי וסילביה היפהפיות, שהפכו לסחורה לוהטת למוסדות הרווחה, והניבו קופה יפה לויצ”ו מידי חודש 34,000 ש”ח.

מוזס מספר על הזוועות שעברה משפחתו מצד מערכת המשפט ומשרד הרווחה.
מוזס, שבת רעב ביחד עם אחותו מריגולד קולינס, מול בית ראש הממשלה תקופה ארוכה, כדי להשיב את הילדות הבייתה. לשווא.

רק לאחר שהאמא האמיצה מריגולד קולינס, הגישה תביעת עתק על סך 2 מיליון דולר באוקלהומה, נגד שופטי הנוער ושופטי העליון ומוסדות הכליאה שמחזיקות את בנותיה על פשעים נגד האנושות וסחר בילדים, נאותה מדינת ישראל להשיב את הקטינות לאימן.

המילה האחרונה טרם נאמרה. האזינו לאחיה של מריגולד קולינס, דובר השפה האנגלית בראיון אצל העיתונאית האנגליה מריאן עזיזי.

רפאל רובין מפיק “מחאת הכינור הבוכה” פרויקט אבות גרושים לאבות המנותקים מילדיהם

האבא רפאל רובין מפיק “מחאת הכינור הבוכה” פרויקט אבות גרושים לאבות המנותקים מילדיהם ונאלצים לראותם תחת פיקוח במרכז קשר של משרד הרווחה

רפאל, אבא לשני ילדים קטנים, שנאלץ לראות את ילדיו במרכז קשר, בגלל פקידת סעד שהוליכה שולל את השופט. גרושתו של רובין קיבלה משמורת אוטומטית על הילדים, והחלה לבצע ניכור הורי כשהיא מונעת מהאבא קשר עם ילדיו. פקידת הסעד העלילה על האב שהוא לא מצליח להתמודד עם “הפרידה מהילדים”. זוהי פשוט זדוניות לשמה, של עו”ס נוכלת שרלטנית שכתבה שעל האב לראות את הילדים במרכז הקשר כדי לבחון האם האב מבין מהי טובת ילדיו.

במהלך דיון בבית המשפט אמרה העו”ס, כי ההורים נמצאים ברמת קונפליקט גבוהה שכן הוא מבקש משמורת משותפת, והיא מתלבטת האם להרחיק את האב לגמרי מהילדים או לאפשר קשר של פעם בשבוע, שעה בשבוע במרכז קשר. מספיק לקרוא את הדברים האלה כדי להבין שהנ”ל חושבת שלאבא לא מגיע שום זכות, ולדעתה האבא רק מפריע לבית המשפט ליישם את חוק חזקת הגיל הרך. פקידת הסעד הזו פשוט מנוולת.

בלית ברירה, וכדי לא לנתק את הקשר מילדיו הסכים האב לראות את ילדיו הקטנים תחת פיקוח במרכז הקשר ברח’ המלך ג’ורג’ 33 תל אביב, בניהולה של עו”ס אריאלה גרבוז. האחרונה, לא איפשרה לילדיו של האב לשטוף ידיים בכיור המטבח במרכז הקשר ודיווחה לפקידת הסעד כי האב מתחכם ויש לו רעיונות מזיקים, כמו לבשל עם הילדים שלו ארוחת צהריים אותה יאכלו במרכז הקשר, ולכן היא ממליצה להפסיק את המפגשים ולדעתה לא ייגרמו לילדים נזק, כי ממילא הגרושה עומדת על כך שיש ביניהם קונפליקט. זהו למעשה מעגל שוטה שמתחיל מרצון האישה לנתק את האב מילדיו, תחת איום שייגרם קונפליקט שיגרום נזק לילדים, ולכן עדיף לנתק מראש.

רפאל רובין, הגיש מבול תביעות נגד מרכז הקשר, פקידות הסעד ושופטים בתיק שלו, וכל מי שפגע ופוגע בקשר שלו עם ילדיו.

סיפורו של גבר איטלקי, התקוע במדינת ישראל, והוצא נגדו עיכוב יציאה

סיפורו של גבר איטלקי, התקוע במדינת ישראל, והוצא נגדו עיכוב יציאה
העיתונאית האנגליה מריאן עזיזי מביאה את סיפורו.

תקועים במדינה. העיתונאית מריאן עזיזי והאיטלקי
תקועים במדינה. העיתונאית מריאן עזיזי והאיטלקי

סיפורו של האבא והאמן גיא טל שהפך להומלס בגלל פסיקת מזונות מטורפת של השופטת ורדה בן שחר

גיא טל, אבא ואמן, אזרח ארגנטינאי שעשה עליה לישראל, אוהב את הדת היהודית, אלא שחוקי הרבנות היהודיים קוראים לשחוט את הגברים היהודים, לרסק אותם, ולהשליך אותם ללא תקווה היישר אל מותם. גיא ראה שהוא לא מצליח להתמודד עם הפרת זכויות אדם שנעשית במדינת ישראל, אז הוא פנה

גיא טל הוא אומן נגן בחסד עליון, שהפך להומלס, נרדף על ידי רשות ההוצל”פ, לאחר שנפסקו נגדו מזונות עצומים שלעולם לא יוכל לשלם, וגרושתו פנתה ללשכת ההוצאה להורג, שם הגישה חיובים ביתר, חיובים כפולים וחיובים פיקטיביים, והוא פשוט לא עמד בסכומים הדמיוניים שנפסקו נגדו, שגם אם יעבוד 24 שעות ביממה, לא יוכל לשלם אותם.

כרגיל בהוצל”פ לגבר אין סיכוי להתמודד עם החיובים, ריביות, הצמדה וריביות נשך, כי ההנחה היא שתפקיד ההוצל”פ הוא לשרת את האישה, גם אם היא משקרת. כל הבקשות של גברים בהוצל”פ נדחות, כי הגבר הוא אוייב העם. מכאן צריך לערער אך מגיעים לבית המשפט למשפחה, שתוקע את הערעור לעוד כמה שנים ובסוף כרגיל, מהווה חותמת גומי להוצל”פ. ואז מערערים למחוזי, אבל אז השופטים במחוזי מתעצבנים למה מטרידים אותם, כי הרי יש הלכות שאסור להטריד את בית המשפט בגלגול שלישי.

גיא טל
גיא טל
העיתונאית מריאן עזיזי וגיא טל. צילום: גיא טל
העיתונאית מריאן עזיזי וגיא טל. צילום: גיא טל

דיוויד וייסקופף הגיש תביעה בניו יורק: אבות גרושים מישראל תובעים 4 רשמות בהוצאה לפועל בגין שוד מזונות

דיוויד וייסקופף הגיש תביעה בניו יורק: אבות גרושים מישראל תובעים 4 רשמות בהוצאה לפועל בגין שוד מזונות במסגרת ארגון פשיעה. מערכת המשפט בישראל מתנהגת כמו אלכוהוליסט”‘, כך אומר דיוויד וייסקופף, אב גרוש.

האבות בישראל לא נחים לרגע במאבקם נגד האפטרהייד המגדרי, והמדיניות הרשמית של שופטי ישראל לחסל ולרסק כל גבר גרוש שניתן לחסלו ולרסקו. תביעה (10/16) הוגשה בבית המשפט הפדרלי בניו יורק נגד המנגנון לדיכוי גברים: ההוצל”פ. בין הנתבעים מנהל ההוצל”פ תומר מוסקוביץ, רשמת ההוצל”פ כלנית שפירא-ברגמן, הרשמת מרים דרמוני-יזדי, הרשמת אורית אביגיל יהלומי, הרשמת עו”ד עינת גלעד-משולם, ציפי לבני, הפדרציה היהודית, נעמ”ת והרב יחיאל אקשטיין.

בין התובעים: דותן ניומן, מיכאל זמנסקי (שסופג התעללות אצל שופטת המשפחה אליה נוס), והיא הבאה בתור להיתבע, דיוויד וייסקופף, איתן אליהו (מקליפורניה שנדפק ע”י נפתלי שילה), ודן סילברמן.

האמא יעל חילצה את בנה אוראל שנשלח למתקן חירום של משרד הרווחה לאחר 9 חודשים

יעל, אם גרושה ל- 5 ילדים, אותם גידלה במסירות. בנה הקטן אוראל, נחטף מבית הספר על ידי פקידת סעד ונשלח למתקן חירום של משרד הרווחה למשך 9 חודשים. האם ניהלה מלחמה חסרת פשרות להשבת בנה, וכעבור 9 חודשים הצליחה להחזיר אותו הבייתה!

סקופ לראשונה בישראל! הילד אוראל מספר על חטיפתו מבית הספר ותקופת כליאתו במוסד הרווחה, מנותק מאימו, ללא קשר טלפוני, למעט 2 שיחות בשבוע. אוראל לא למד בבית הספר 9 חודשים.

החוק קובע, כי הוצאת קטין לצרכי אבחון ימשכו 3 חודשים במרכז חירום. עבריינות פקידות הסעד ותאוות הבצע שלהם, גרמה לילד להיכלא למשך 9 חודשים, מנותק מאימו, אחיו וחבריו.

עו”ד יניב מויאל על עוולות בתי המשפט למשפחה ונוער להשתיק אבות הסובלים התעללות והשפלה בבתי המשפט

הרצאה של עו”ד יניב מויאל על השיטות הלא דמוקרטיות של בתי המשפט למשפחה, נוער, מחוזי ובית משפט עליון להשתיק אבות הסובלים התעללות והשפלה בבתי המשפט, באמצעות סנקציות קשות של לקיחת ילדיהם, הוצאות כספיות דמוניות ועוד. בהרצאה זו  מדבר יניב מויאל על אובדן המצפון של מערכת המשפט.

העיתונאית מריאן עזיזי, המגשרת עו"ד חגית לב, וח"כ לשעבר משה פייגלין
העיתונאית מריאן עזיזי, המגשרת עו”ד חגית לב, וח”כ לשעבר משה פייגלין
האבא ציון דדוביץ והעיתונאית מריאן עזיזי
האבא ציון דדוביץ והעיתונאית מריאן עזיזי
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות