משרד הרווחה גרם למעצר שווא של האבא חיים חביבי

Spread the love

חיים חביבי לא מצליח לשקם את משפחתו לאור רדיפה רבת שנים של משרד הרווחה, שהוציאו את ילדיו והפכו את חייהם לגיהינום.

 [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=YlzH0W3YeS8&feature=player_embedded]

ביום שישי האחרון עוכב חיים חביבי, כשהלך ברחוב על ידי משטרת מחוז ירושלים שהודיעו לו שהוא מעוכב לחקירה.

חיים חביבי הועבר לחקירה במשטרת מרחב דן ברמת גן ומשם הועבר לתחנת לב תל אביב, שהחרימו לו מחשב נייד, טאבלט ו- 2 טלפונים סלולריים שלו ושל אשתו. המשטרה מסרבת להחזיר לו את המכשירים ומחזיקה במכשיריו שלא כדין.

לטענת השוטרים, חיים חביבי משמיץ את משרד הרווחה בפרסומיו באינטרנט, והוא בקשר עם עיתונאים, וזו סיבה מספקת לקחת לו את המחשב שלו ושאר המכשירים עימם הוא מתקשר עם אנשים לספר על עוולות ופשעי משרד הרווחה.

חיים חביבי מסר במהלך חקירתו כי השוטרים מתנהגים כ’משטרה פרטית’ של משרד הרווחה ועושים שימוש לרעה בכח המשרה ובכח סמכותם, וכי יש לו זכות חוקית לפרסם את פשעי פקידות הסעד, שכן מדובר בעובדות ציבור שחוטאות מידי יום לתפקידן, שלא ממלאות את יעודן והן קיימות כטפילות על חשבון משלמי המיסים, קרי מכספו של האבא חיים חביבי, ולכן הוא רואה בפרסומיו הלגיטימיים באינטרנט זכות חוקית ויסודית.

עוד מסר חיים חביבי, כי אם למשרד הרווחה, יש השגות לגבי פרסומיו, פתוחה להם הדרך לבית המשפט להוצאת צו מניעה, שכמובן לא הוציאו, ולאור ההגנות הקיימות בחוק על פרסום אמת בדבריו של חיים חביבי, ספק אם משרד הרווחה יפנה לבית המשפט.

חיים חביבי יגיש מחר בקשה להחזרת תפוס בבית המשפט לקבלת מחשבו האישי, מכשיר הטאבלט שלו ו- 2 מכשירי הסלולר שלו שנגזלו ממנו שלא כדין ומוחזקים על ידי המשטרה שלא כשורה.

נחשפים פשעי משרד הרווחה שמתגלים כעצומים, והציבור מוקיע ומבזה את התנהלות העובדות הסוציאליות שחוטפות ילדים ממשפחותיהם.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

6 thoughts on “משרד הרווחה גרם למעצר שווא של האבא חיים חביבי

  1. תודה לורי היקרה נמשיך ולא נפחד מהמשטרה הנאצית משטרת ישראל שחג שחור להם ולבני משפחותיהם ובמיוחד לאלו שפגעו בנו מערכת המשפט הפרקליטות המשטרה הרווחה ונציגיהם שחג שחור ושנת קללה שחורה תיפול עליהם.

  2. יום שישי 14.92012 חיים ויולט יעקב חביבי בן 9 מתרימים ברמת גן לפתע משטרה מגיעה ומתחילה להציק לחיים ויולט ויעקב ללא עילה וסיבה לאחר עיכוב ממושך מודיעים השוטרים לחיים ויולט ויעקב שחל עליהם איסור להתרים ברמת גן.

    1. תבקש לדעת איזה סעיף בחוק אוסר עליך להתרים בכל עיר שהיא. גם אם תעוכב – תבקש לקבל דוח עיכוב ולהגיע לפני שופט. הם יכולים לעכב אותך מקסימום שלוש שעות. ברגע שתעוכב במשטרה, תבקש להתיעץ עם עורך דין. הם חייבים להביא לך עורך דין מהסנגוריה הציבורית והוא ינחה אותך. הם חייבים לחכות 3 שעות על פי חוק עד שהסנגור מגיע.

      אל תפחד מהם חיים!

  3. חולי הנפש הסדיסדים משטרת לב השחור דיזנגוף ממשיכה להתעלל ולרדוף את חיים חביבי שביקש שיחזירו לו את הפלאפונים וגז המדמיע שגנבו השוטרים העברינים מחיים וויולט חביבי היום שוב הותקף חיים חביבי לעיני אשתו ובנו שהתרימו בתל אביב ומשטרת לב השחור דיזנגוף הודיעו לחיים ואשתו ובנו שחל עליהם איסור להתרים בתל אביב במיוחד בדיזנגוף לאחר עיכוב של שעה בתחנת המשטרה שוחררו חיים וויולט ובנם הקטיןיעקב חיים וויולט ובנם יעקב יגישו בקשה לבית המשפט בתל אביב על ההתנהגות הפרועה והחולנית של משטרת ישראל במיוחד תחנת לב השחור דיזניגוף.

    1. יש סעיף בפקודת העיריות שמקנה לעירייה סמכות “לפקח על איסוף כספים ברחובות”. אין למשטרה סמכות.

  4. כל הכבוד והערכה ללורי שם טוב שכותב תגובה זו חיים אליהו חביבי מתנצל בפני לורי שם טוב שלא הגיע לעצרת המחאה נגד שופטי נוער ומשפחה שחתמו להרוס ולהחריב את חייה של לורי שם טוב וילדיה החטופים שמוחזקים בידי ארגון הרווחה הסדיטי לחיים חביבי הודיעו באופן מוזר ותומה שיש לו דיון בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים חיים קיבל את ההודעה ביום 8.82012 בשעה 12בצהריים ומה שמוזר ותמוה שההודעה שנמסרה לחיים ממזכירות בית הדין שלורי שם טוב שלחה לחיים הודעה בפלאפון על קיום המחאה בשעה 10:30 בבוקר ופתאום לאחר שעהוחצי מודיעים לחיים שיש לו דיון בבית הדין האזורי לעבודה ליום 9.82012 והמסקנה שרשיות הרווחה ונציגיהם עוקבים ומצותתים לפאלפונים של חיים ולורי שם טוב שבעזרת השם ילדיה החטופים יחזרו לאמם הביולגית לורי שם טוב היקרה היי חזקה לורי ואני חיים אליהו חביבי מקווה לזכות לראות אותך מאושרת שהילדים שלך יוחזרו אליך שזכותך לחיות את חייך עם הילדים היקרים שלך כי מכל מה שאני למדתי עד כה מעיד שאת והילדים נפלתם קורבן לשלטון אכזר של מיעוט מוקצה מחמת מיאוס שאינם מן היהודים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות