משה דרורי מבטל את הלכת יצחק עמית לגבי מעמד פקידות הסעד: בתיקי נוער מותר להביא עדים ומומחים נגד הרווחה ענ”א 17102-08-16

Spread the love

לפנינו פסק דין של השופט משה דרורי על החלטה נבזית של שופט הנוער ערן שילה, אשר הוציא 6 ילדים מהבית, בניגוד לעמדת האב, אך בהסכמת האם, וזאת מבלי שערן שילה הירשה להביא עדים, ומבלי שהירשה להביא חוות דעת מומחה לסתור את תסקיר העו”ס. השופט דרורי העביר ביקורת על אופן הטיפול בתיק של ערן שילה, וקבע שכאשר תיק נוער מתנהל בבית משפט למשפחה, חלים כללי הנוער, ולכן מותר להורים מתנגדים לצו הנזקקות להביא חוות דעת מומחה הסותרת את העו”ס (לעומת זאת בבית משפט למשפחה יש רק מומחה אחד, זה שבית המשפט ממנה), וכן שלאבא יש זכות להביא עדים.

וואי איזה חידוש מ”גאון המשפט העברי” משה דרורי: זכות להביא עדים ומומחים בבית משפט? ממש צריך להיות גאון משפטי כמו דרורי כדי להגיע למסקנה הזו. ואיך התנהלו הדיונים בימי המשפט העברי? בלי עדים? בלי מומחים?

השופט משה דרורי
השופט משה דרורי

מה הפלא שערן שילה הוא שופט אנטי דמוקרטי, אנטי חברתי ואנטי הורים ואנטי משפחה? ערן שילה הוא שופט לפירוק המשפחה, הנה התשובה: “עבד כעוזר משפטי של השופט אליקים רובינשטיין בבית המשפט העליון”.

בפייסבוק כבר מתארגנת קבוצת נפגעים נגדו: “מתארגנת קבוצה להגשת תביעה על פשעים נגד האנושות אותם ביצע שופט המשפחה ערן שילה מירושלים, נאסף תיעוד רב, הוראות סודיות לעו”ס לפתוח חקירה בתלונת שוא נגד ההורים כדי לשבש הליכי ערעור במחוזי, העלמת חומרי חקירה אשר הוצגו כראיות בדיון ולא הועברו לערכאת הערעור, הוצאת ילדים ללא עילת נזקקות, ניתוק קשר עם ההורים ללא אבחון מסוגלות, שכתוב פרוטוקולים, ועוד, מבקשים לפנות ולהשתתף, ללא צורך במימון, לפנות בפרטי”.

עו”ד יוסי נקר, מומחה חוק ונוער ייצג את האבא בתיק וניצח. כרגיל.

1 2 3 4

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות