ניצה מימון שעשוע ביהמ”ש שלום פ”ת: מותר לאזרחים להגיש כתבי אישום פרטיים פליליים גם על התבטאויות ולשון הרע ק”פ 19346-06-09 עו”ד ישראל עזיאל נ’ מאיר שרבט

Spread the love

הכרעת דין מביכה ביותר של השופטת ניצה מימון שעשוע, עם הרשעה פלילית בלשון הרע. לא מדובר בכתב אישום שהגישה המשטרה או הפרקליטות, וגם לא משהו שנחקר ע”י המשטרה. יום אחד קם אדם, עו”ד ישראל עזיאל, החליט שמישהו לכלך עליו, החליט שהוא ישמש משטרה פרטית לעצמו, הוא יחקור את נסיבות לשון הרע, והוא גם יגיש כתב אישום על לשון הרע, במקום המשטרה והפרקליטות. הקובלנה הפלילית, כתב אישום פרטי, מגיעה אל השופטת ניצה מימון שעשוע.

עו"ד ישראל עזיאל
עו”ד ישראל עזיאל

לניצה מימון שעשוע יש ימים פנויים ביומן בשביל לבזבז על השטות הזו, ואין לה שום בעיה להזמין עדים, לשמוע עדויות, וכל זה על חשבון תיקים אחרים שמחכים לתורם. מה קורה ביומן של ניצה מימון שעשוע, הוא כל כך פנוי? יש לה זמן לשמוע את כל דברי הרכיל והלשון הרע שמשמיעים האזרחים ברחבי פתח תקוה וראש העין? אנו ממליצים להנהלת בתי המשפט לבדוק את היומן של ניצה מימון שעשוע. נראה שהיא סובלת מחוסר תעסוקה.

הקובל ישראל עזיאל, התובע הפרטי, מתיימר לבצע חקירה משטרתית בעצמו, תוך שהוא לא נתון לנהלי המשטרה כיצד לערוך חקירה. הוא גם מתיימר לנסח כתב אישום בעצמו, והעמיד את עצמו בתפקידה של המדינה כמאשימה, וניצה מימון שעשוע “נותנת” לו בחפץ לב. מה קרה? למשטרה אין זמן להגיש כתבי אישום, אז עכשיו האזרחים יגישו כתבי אישום בעצמם? כל מי שלכלכו עליו בפייסבוק יגיש קובלנה בלשון הרע וידרוש מאסר פלילי למי שפצה פה?

קיראו את הכרעת הדין ושאלו את עצמכם, מה יש בנסיבות הללו אשר מצדיק הפעלת הדין הפלילי על אמרות שגרתיות של לשון הרע לכאורה, במקום ללכת במסלול הרגיל של תביעת נזיקין אזרחית? מה כבר נאמר פה שמבדל את התיק הזה מכל אלפי תביעות לשון הרע שמגיעות לבתי המשפט כתיקים אזרחיים? מה בדיוק פלילי פה? אמרות? התבטאויות? מחשבות? על זה מרשיעים?

6.5 שנים לקח לניצה מימון שעשוע להכריע בקובלנה זו. כל זה לא מפתיע. מדובר בשופטת מבית משפט בפתח תקוה, שהפך בית שימוש מספר 1 לפסקי דין מעוותים. 6.5 שנים חלפו, ועובדה היא, שהנקבל לא מימש דבר מאיומיו, שנאמרו בעידנא דריתחא וזאת לאחר עינוי דין שעבר שנים קודם לכן.

ניצה מימון שעשוע
ניצה מימון שעשוע

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות