אביגיל כהן ביהמ”ש שלום ת”א: חסינות מלשון הרע לכל מי שמאכיל לוקשים לעו”ס שכותבת תסקיר ת”א 11996-03-10 בן יאיר טליה וגלית וולפרט נגד נטלי הראל

Spread the love

השופטת אביגיל כהן, כל כך אוהבת תיקי לשון הרע, שהיא מעודדת אזרחים להגיש תביעות לשון הרע על שטויות כדי שיהיה לה במה להכריע, וכדי לייצר לעצמה פרנסה, פתאום כאשר לשון הרע נאספת על ידי עובדת סוציאלית, ומוגשת לבית משפט למשפחה כתסקיר, שכולו מבוסס על לשון הרע שהעובדת הסוציאלית אספה, אז לפתע יש חסינות למי שמוסר מידע לעו”ס.

כך שומרים השופטים על המונופול של עובדי המדינה על החופש והחירות להכפיש את אזרחי ישראל באמצעות עובדת סוציאלית. מי שמשקר לעו”ס, והיא מאמינה לו, מקבל חסינות מפני תביעת לשון הרע.

כאן מדובר בגננות שסיפרו לפקידת סעד על אמא בגירושין, שהיא אמא לא טובה, ושהאבא מוני הראל הוא אבא יותר טוב. האמא קיבלה יעוץ גרוע ותבעה את הגננות. התוצאה היא חסינות גורפת בלשון הרע לכל מי שמשוחח עם עו”ס ומשקר לה במסגרת הכנת תסקיר, מסמך שכל כולו לשון הרע והכפשות.

התובעת היא נטלי הראל לזר שהפסידה בתביעה. מעצבן לקרוא שהוא קונה שחקנים במיליונים – ואני עומדת להיזרק ..אשתו של בעלי הפועל ת”א: “עורך הדין של בעלי גרם לי נזק של .., אשתו של מוני הראל הוציאה צו עיקול גם נגד ט

נטלי הראל לזר
נטלי הראל לזר

ליאורה הרכלנית כתבה עליה כך: “הגולדיגרית: נטלי לזר-הראל, פרודתו של מוני הראל. אחרי שהתברר שהשניים כלל לא היו נשואים, לזר-הראל צפויה לצאת לחופשי עם חבילה די יפה, לדבריה. אחד הדברים המעניינים שעלו במהלך משפט הגירושין המתיש, שבו הוחלפו כבר מספר עורכי דין מהסוגה העלית, היה כשבמהלך הסכסוך העסקי בין טביב למוני הראל בעניין הפועל תל אביב, ולמרות שהראל הודיע על העברת מניותיו לאחיו משה, לזר-הראל השיגה צו בית משפט האוסר עליו לבצע כל דיספוזיציה במניות קבוצת הכדורגל. לזר-הראל תדע להפוך את הדוקו דרמה לטלנובלה ואפילו לסרט מתח. סיפור חייה בכלל מרתק והיא שווה אפילו סרט תיעודי: בעלה הראשון הסתבך בפלילים, ושנתיים אחרי שהכירה את מוני ואחרי שנולדו להם ילדים החלה סאגת הגירושים שלהם. צבעונית, יפהפייה. בינגו”.

התובעת נטלי הראל לזר נלחמה בעיתונות באמצעות עורך דינה, שמוליק מורן. במרץ 2011 הוציאה צו עיקול על הפועל בסך 900,140.48 ש”ח, כצעד נוסף במסגרת הסדר הגירושין בין מוני הראל אחד מהבעלים של הפועל ובין אשתו, נטלי. אח”כ הוציאה צו עיקול נגד אלי טביב, בטענה ש”עומדת להיות הברחת כספים בעסקה. בכך הביאה למצב שכל

מוני הראל
מוני הראל

מוני הראל

אפשרות מכירה של חלקים בהפועל לא קיימת. מי שחתמה על העיקולים היא איריס ארבל אסל רשמת ההוצאה לפועל, איריס ארבל אסל (כיום שופטת), כתבה “בכדי למנוע מצב בו יעלמו הכספים גם כאן מתבקש ראש ההוצאה לפועל להורות על עיקול כל הכספים והזכויות בתיק זה”…”כל הכספים והזכויות של החייב אצל המחזיקה הינם מעוקלים בתיק זה לטובת הזוכה ” (נטלי). המשמעות: כספים פוטנציאלים שמוני יקבל על הפועל, יועברו אל נטלי הראל.

התפרסמה על נטלי הראל כתבה לא מחמיאה בכלכליסט ע”י ענת רואה 25/10/2010:

אשתו של בעלי הפועל ת”א: “עורך הדין של בעלי גרם לי נזק של מיליונים”

נטלי הראל טוענת שעו”ד אבנר זינגר החתים אותה על הסכם טרום נישואים שונה מזה שחשבה. זינגר: “היא ידעה היטב על מה היא חותמת”

נטלי הראל, אשתו של מוני הראל הנמצאת בהליכי גירושים ממנו, טוענת כי עורך הדין אבנר זינגר הוליך אותה שולל.  כשהחתים אותה בטרם נישאה להראל, על הסכם טרום־נישואים שהיה שונה מהנוסח שעליו חשבה כי היא חותמת. הראל הגישה לאחרונה תלונה נגד זינגר, שם מוכר בתחום דיני המשפחה, לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין. לפי המפורט בתלונה, עו”ד זינגר ייצג באותה עת אותה ואת מוני הראל ושיגר אליה בנובמבר 2007 טיוטת הסכם חיים משותפים עבור בני הזוג. שבוע לאחר מכן הם הגיעו למשרדו כדי לחתום על אותו הסכם שנשלח אליה במייל. לטענת נטלי הראל, זינגר הצהיר שההסכם שהועבר אליה זהה לזה שעליו תחתום בפגישה.

בני הזוג נישאו כעבור שנה, ובחלוף שנתיים נוספות ביקשו להיפרד. לדברי נטלי הראל, “סרנו למשרדו של עו”ד זינגר… והוא ערך הסכם שלא הייתי מעוניינת לחתום עליו”. לטענתה, במעמד זה היא ביקשה לעיין בהסכם טרום־הנישואים ונדהמה לגלות שאינו זהה להסכם שהועבר אליה במייל קודם לכן. “הנזק הכלכלי שעלול להיגרם לי עלול להגיע לעשרות מיליוני שקלים”, ציינה.  בתלונה עוד טוענת נטלי הראל כי כעת, כשהיא מצויה בהליך גירושים מר, היא גילתה למרבה התדהמה כי זינגר היה מצוי בניגוד אינטרסים מובהק נגדה ו”מככב כעורך הדין של בעלי”, אף שלפני הנישואים ייצג את שני הצדדים. הראל צירפה לתלונתה את העתק הסכם טרום־הנישואים שלטענתה שלח לה זינגר כשבוע לפני החתימה. מהמסמכים שצורפו לתלונה עולה כי בנובמבר 2007 שיגר עו”ד זינגר מייל למוני הראל וצירף אליו “נוסח של הסכם חיים משותפים שיכול להתאים לצרכיך”. לתלונה לא צורפו תכתובות נוספות שעשויות ללמד על השתלשלות העניינים לאחר מכן ועד למועד החתימה.

עו”ד זינגר מסר בתגובה ל”כלכליסט”: “מעולם לא ייצגתי את נטלי הראל, מעולם לא שלחתי לה מייל או מסמך כלשהו, כל מייל אם נשלח אי פעם נשלח למוני הראל. לפני שהם התחתנו לא ידעתי מי היא בכלל, לא הכרתי אותה ולא ידעתי את שמה של נטלי לזר. אני מכיר את מוני שנים עוד לפני שהוא הכיר אותה בכלל. המייל שהיא מדברת עליו כלל לא הופנה אליה אלא אליו, ומה שהיא חתמה עליו זה מה שהיא רצתה וידעה. אלה סיפורים שהיא מספרת מתוך מצוקה וניסיון להלך עליי אימים”.

במאי 2013 כתבה ליאורה הרכלנית:  “השבוע הוכיחה נטלי סופית שהיא יודעת להפוך את הלימון הכי כבוש ללימונדה כשבית הדין הרבני הגדול לערעורים בירושלים קבע כי אף על פי שהנישואים אינם תקפים על פי היהדות, מוני ישלם לה מזונות על סמך 42 ירחי חיים משותפים. כך שהיא צפויה לצאת לחופשי עם חבילה די יפה. של שטרות מרשרשים 2,000,000 ש”ח, מה חשבתם?”.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות