עו”ס פתחיה אגאבריה מנהלת לשכת רווחה אום אל פאחם איימה לחטוף ילד ויריות נורו לעבר הלשכה. איגוד העו”ס משביתים את הלשכה ביום ראשון עד להודעה חדשה

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-8Ij

כל הכבוד לתושבי אום אל פאחם: בעקבות ירי לעבר לשכת הרווחה באום אל פאחם: העובדים הסוציאליים ישבתו ….  עודכן 15/12/2016 נכתב ע”י מיה איידן:  העובדים הסוציאליים הודיעו כי הם ישביתו את שירותי הרווחה ברחבי הארץ, בהם קבלת קהל וקיום ועדות טיפול שונות, וזאת לאחר שלפני יומיים יריות נורו לעבר לשכת הרווחה באום אל פאחם, יריות שכוונו למנהלת המחלקה במקום. שירותי הרווחה בעיר ישבתו עד להודעה החדשה”.

איגוד העובדים הסוציאליים הודיע היום (חמישי) כי בכוונתו להשבית את שירותי הרווחה ברחבי הארץ ביום ראשון לאחר שיריות שמחה נורו לעבר עובדת סוציאליתהאירוע התרחש בליל שלישי האחרון, כשיריות נורו על לשכת הרווחה באום אל פאחם, שכוונו אל מנהלת המחלקה פתחיה אגאבריה. רק לפני מספר חודשים נורו יריות על רכבה של עובדת סוציאלית אחרת במקום. ynet אום אל-פחם: 30 כדורים למכונית העו”סית – חדשות

מספר כדורים חוררו את המכונית של העו”ס

עו”ס אורנה אורבך‏ התלוננה כי הערבים לא מודים לעו”סיות שמטפלות בהן על הטיפול.  

ועל כך כותבת הפעילה החברתית, נחמה דר:

עו”ס אורנה אורבך

🙂 🙂 קיבלנו יום חופשי מחטיפות ביום א הקרוב. 🙂 🙂  @@ א ו ש ר @@  וחזרה לתמונה אורנה אורבך עוסית כותבת:
“ציבור שפוגע במי שמנסה לעזור לו מדהים”.

ותרשי לי לענות לך גברת בעלת שכל של ציפור.  בואי ננסה משהו. אני אבוא לקחת לך את הילדים חמושה בשודדים אופס סליחה בשוטרים. ואחר כך תנשקי לי את היד ותגידי לי תודה? מה את אומרת גברת עובדת סוציאלית מצויה ובזויה? בואי נעשה עוד ניסוי קטן: תמשכו את השביתה לשנה. מבטיחה לך שאף עוסית לא תצטרך שומרים בכניסה ותוכלו לטייל בקניון חופשי ואף אחד לא יחשוב אפילו להעליב אתכן. אל תעזרו לנו. שחררו אותנו מעונשכם ומהסחר בילדינו. איזה מהניסויים את בוחרת גברת עוסית מדופלמת?

אם בחרת בניסוי השני נוכל לבדוק בסוף השנה את האפשרות שתקבלו כולכם פנסיה מוקדמת ותשמיכו לחגוג ואנחנו נוכל לגדל את ילדינו בלי אימת הרווחה וחשש מפני עו”סים אטומים מתנשאים ודוחים כמוך. *עוד “פנינים” מבית היוצר של אורנה אורבך תוכלו למצוא בקיר שלה אם לא נחסמתם כמוני או בלינק הזה:

https://www.facebook.com/orna.orbach.3

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות