עו”ס שולי גרסון לשכת רווחה ירושלים הפעילה את משטרת מוריה נגד האבא ציון דדוביץ בגין פרסומים שביתו סוממה ע”י הרווחה

Spread the love

עו”ס שולי גרסון ממשיכה להרוס את חיי הילדים של ציון דדוביץ, ואת חייו שלו. לאחרונה הפעילה את משטרת מוריה נגד האבא ממנו חטפה שני ילדים, בגין השתתפותו בכנס זכויות אדם “אזרחים ללא סעדים”.

ציון דדוביץ, הוא ציוני נלהב. אוהב את מדינת ישראל, ושמות ארבעת ילדיו האהובים מעידים על כך: ציונה, חברון, יריחו וימית. האבא ציון  גידל את ילדיו מיום שנולדו לבדו, לאחר שהאם זנחה אותם בחו”ל ונשארה להתגורר בלאס וגאס. כשחזר ציון דדוביץ ארצה עם ילדיו, נודע לעו”ס שולי גרסון, לשכת רווחה ירושלים, שאבא אמריקאי מגדל את ילדיו ללא אם, והדבר לא עלה לה טוב.

עו”ס שולי גרסון הוציאה צו חירום, שלחה לבתי הספר גדודים של שוטרים, ועו”סיות כדי לחטוף את ילדיו הקטינים של ציון: יריחו וימית למרכזי חירום. שני הילדים הגדולים, עברו זה מכבר את גיל 18 שנים, ולכן לשכת רווחה ירושלים, לא יכלה לשים עליהם את ידיה. הבת ימית הושמה במוסד בית גאיה, אולם ברחה, ללא הפסקה (16 פעמים!!!) וחזרה אל האבא ציון. את הבן יריחו, הכריחה שולי גרסון לכתוב מכתב שקרי ש”עבר תקיפה מינית”. כמובן שלא היה ולא נברא, והכל ממוחה הקודח של עו”ס שולי גרסון.

מכיוון שהאבא ציון דדוביץ, נאבק על זכויותיו, שולי גרסון מוציאה לו כל כמה ימים צווי מעצר, ומוציאה התראות לגוגל, יוטיוב ופייסבוק למחוק לו את הפרסומים. ב- 11/12/2016 עוד פעם הפעילה עו”ס שולי גרסון את משטרת מוריה הידועה לשמצה, אשר עיכבה לחקירה את האבא ציון דדוביץ, לאחר שבתו ימית, ברחה, בפעם ה- 17 אליו.

האבא נלחם על זכותו לחלץ את בתו ימית הכלואה בכפייה במוסד בית גאיה באשקלון, בכפייה, מולעטת בסמים פסיכיאטריים, על לא עוול בכפה.

מדינת ישראל, כבר לא מדינת האבות. הזכויות של האבא ציון דדוביץ, שעשה שירות מילואים עד לא מזמן, לא נזקפים לזכותו, כשהוא מבקש לגדל את שני ילדיו שפוזרו במוסדות הרווחה, בעל כורחם.

המעצר שיזמה שולי גרסון הוא עונש על השתתפותו של ציון דדוביץ בכנס “אזרחים ללא סעדים – דיקטטורת תופרי התיקים” שהתקיים בבית אריאלה בתל אביב בתאריך 29/11/2016.  הנה תזכורת של האבא ציון דדוביץ מלפני שבועיים, הקשיבו לציון מדקה 12:47, בהקלטה הוא מבטיח שהוא לא יתאבד, וימשיך להילחם להשיב את ילדיו אליו.

הנה פוסט שכתבה הגיסה נאוה דדוביץ, הנשואה לאח של ציון דדוביץ:

מדובר באח של בעלי ציון. לפני שמונה חודשיים, שולי גרסון מהרווחה ניכנסה לבית הספר של הילדים בשכונת רמות אשכול, וחטפה את הילדים, ללא הודעה מוקדמת.

ציון בא כבכל יום לאסוף את הילדים, את הבן כיום בן 12 והבת ימית דדוביץ, כיום בת 11, ולחרדתו הילדים נחטפו בידיים קרות ואכזריות. יש לציין שציון גידל את הילדים לבד במשך שמונה שנים לאחר שאשתו עזבה אותו כי היה לה קשה לטפל בילדים, במסירות אין קץ הם טופלו בחום ואהבה שאין לתאר.

הילדים של ציון : יריחו וימית, בימים טובים יותר.

לאחר שהילדים נחטפו הם הופרדו ונשלחו למוסדות פסיכיאטריים, לאחר מכן שולי גרסון העבירה אותם למרכז שוסטרמן בירושלים. המצב כרגע. בחודשים האחרונים צו הרחקה נגד ציון דדוביץ לאחר שמר אהרון אחראי על המרכז החליט שלא כדאי שהוא יראה את הילדים. הזעיקו את האמא מארצות הברית לטפל בילדים כי לכאורה הם נמצאו מוזנחים ברחוב. מה שרחוק מהמציאות. המצב המדאיג ביותר מה שקורה כרגע, הבת בת 11 הגיעה למחלקה הפסיכיאטרית בית חולים הדסה עין כרם לפני שבוע במצב של תת משקל לאחר שסרבה לאכול ולשתות מאז שנחטפה מאביה, היא מאושפזת בהדסה במצב קשה, היא רוצה את אבא, ובחוצפתם העובדים סוציאליים אמרו לרופאים שככה היא הגיעה מהאבא, איו מצב בעולם!

יותר מזה המנהל הנכבד של המרכז התקשר למחלקה לא לאפשר לאף אחד מבני המשפחה לבוא לבקר. בשם ציון והמשפחה, אני מבקשת בכל לשון של בקשה להשיב את הילדים לאביהם, ולגמול אותו מהיסורים שעוברים עליו ועל הילדים יום יום שעה שעה. תודה! ציון זקוק בדחיפות לעורך דין שמבין ברווחה שיסייע לו.  לא נשאר לו לשלם לעורך דין נוסף! תודה על כל עזרה וכל שיתוף בשורות טובות.

בספטמבר 2016 הבת של ציון אופסנה במוסד בית גאיה.

בחודש מאי 2015, ביצענו תחקיר על פנימיית בית גאיה לנערות המתוייגות כחולות נפש, בתחקיר חשפנו כי מי שעומד מאחורי הרשת המפעילה את ההוסטל, אלו אנשי העסקים שחוגגים על הקופה הציבורית במסגרת רשת חברות בע”מ בשם “פרויקטים שיקומיים בע”מ: חיים ליוקומוביץ, יוסף כהן, עו”ד ערן כהן – מנכ”ל פרויקטים שיקומיים בע”מ, גרשון מירה – סמנכ”לית של פרויקטים שיקומים בע”מ, ועו”ד מעיין לבבי. קראו בקישור: הצצה לרשת ניהול הוסטלים בפיקוח משרד הבריאות של פרויקטים שיקומיים בע”מ – פנימיית בית גאיה לנערות חולות נפש – תחקיר

עוד חשפנו כי בין חיים ליוקומוביץ ועו”ס רות מטות מירושלים, יחסים קרובים ביותר של משחד – משוחדת, והיא זו שדואגת לאספקה טרייה של בנות, בדרך כלל מאיזור ירושלים. לפני שבועיים, הגיעה למוסד אספקה חדשה של קטינה בת 12 שנים, מירושלים. העו”סיות רות מטות, איילה ללום ושולי גרסון, התלבשו על האבא, והן אחראיות על הטרור שעוברת הקטינה שמוכה במוסד בית גאיה.

בבית גאיה, שינו לקטינה את השם מימית ל-ים, ללא הסכמת הקטינה וללא הסכמת אביה. האזינו לשיחה בהקלטה כאן:

במוסד בית גאיה מונעים מהאבא לבקר את בתו, כשהם משתפים פעולה עם העו”סית איילה ללום, למרות שאין לה סמכויות לטפל בתיק המשפחה. אתמול בערב, בסביבות השעה 19:00 הגיע האבא למוסד בית גאיה, כדי למסור לבתו נעליים חדשות שקנה לכבודה ולתת לה שוקולדים בצורת לבבות, שקנתה לה אחת השכנות שסיפורו של האבא ציון, נגע ללבה. במוסד סירבו להכניס את האבא וסירבו לקבל ממנו מתנות עבור בתו. במקום זאת, הזמינו לאבא משטרה.

האזינו לשיחה של האבא עם בתו, מעבר לגדר. הבת מספרת לאביה שמרביצים לה ונותנים לה מכות רצח. בעת שהילדה אומרת את הדברים, מדריכה מכה את הקטינה ומושכת אותה מהחדר בו היא שהתה.

העיתונאי, מוטי לייבל, מלווה את האבא במאבקו להשבת ילדיו לחזקתו.

יצויין שביתו הבכירה של ציון דדוביץ נחטפה ע”י הרווחה בשנת 1986, כאשר ציון שימש שומר ראש אישי לכהנא. ציון דדוביץ מחפש את בתו.  מאז ימי כהנא, ציון סומן כמתנחל חמום מוח ששונא ערבים, ואפילו האשימו אותו ברצח של ערבי, עשו לו שיימינג, אבל שחררו אותו תוך 4 ימים. הוא ואשתו עזבו לארה”ב אבל מאז שחזר, הרווחה רודפת אחריו ומנסה בכוח להוציא ממנו את הילדים. כאמור, כאשר בנו הבכור הגיע לגיל 18 חזרו ארצה כדי שהבן יוכל להתגייס לצה”ל, אבל במקום גיוס, המשפחה כולה נפלה בטפריה הרעילים של שולי גרסון.

עו”ס שולי גרסון

כאן תוכלו לשמוע הקלטה של שולי גרסון במרכז לאתיקה בירושלים, שם היא מסבירה כיצד היא חוטפת ילדים בחסות החוק.  החל מדקה 5:00.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות