גלית מור ויגוצקי נשיאת בית המשפט לנוער: הדיונים על אימוץ ממושכים ואז הילדים גדולים מכדי למצוא בית

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-8Og

השופטת גלית מור ויגוצקי חושפת טפח מתעשיית סחר הילדים, שהיא חלק בלתי נפרד ממנה, בהיותה חותמת גומי של משרד הרווחה. כך אנו למדים מתוך דבריה, שהיא אישרה לילדה “לגדול” במרכז חירום 5 שנים! מי שמאשר את שהות הקטינה במרכז חירום זה בית המשפט. מרכז החירום הרוויח על הילדה מידי חודש בחודשו 17,000 ש”ח בחודש! 60 חודשים שהילדה במרכז חירום תכפילו ב- 17 אלף ש”ח שמרכז החירום מרוויח על גבה של הילדה המסכנה ותגיעו לסכום הדמיוני 1,020,000 ש”ח!!! כן. אתם קוראים נכון. מיליון שקל הרוויחו במרכז חירום במשך 5 שנים שהילדה נתלשה מהוריה.

זה מעיד על פשעי משרד הרווחה בשיתוף מערכת המשפט. המוסדות הללו לא היו יכולים להתקיים ללא אישור שופטים כמו גלית מור ויגוצקי, לבצע פשעים נגד האנושות.

חניתה צימרין, מפעילה את מרכזי החירום הנמצאים בידיה הפרטיות, והפכה להיות מיליארדרית על חשבון הילדים.

משרד הרווחה מתייחס לילדים כאל סחורה לוהטת המניבה להם הון עתק כסף.

שימו לב לזלזול של משרד הרווחה בילדים האומללים, כשהאומנה כושלת, אז מעבירים את הילד לסיבוב נוסף למרכז חירום, במקום להחזיר את הילד להורים שלו מהם נחטף.

עם קצבה קטנה של 3000 ש”ח בחודש להורים על כל ילד, ההורים היו מגדלים את הילדים שלהם בשמחה, שכן ההזנחה היא עוני של ההורים, ולא כשל נפשי של ההורים. ונניח, רק נניח שלהורים יש כשל נפשי, האם לא יותר זול לשקם את ההורים והמשפחה כתא משפחתי, מאשר לפרק אותו, ולשלם מיליון ש”ח על הילד במרכז חירום למשך 5 שנים? כמה היה עולה למדינה אם היו מסייעים לאותה משפחה ממנה גזלו את הילד למשך 5 שנים, אם היו נותנים למשפחה זו סל שיקום למשך 5 שנים. התשובה: היא פחות מעשירית ממה ששילמו על הוצאת הילד מביתו.

הכתבה המחרידה:

גלית מור ויגוצקי הדיונים על אימוץ ממושכים ואז הילדים גדולים מכדי למצוא בית
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות