ארז ריכטנברג תופר תיקים לעו”ד ברק כהן ול”באים לבנקאים” ודורש מעצר עד תום ההליכים כתב אישום ת”פ 50833-12-16 מדינת ישראל נ’ ברק כהן, ערן ורד, איליה מרשק, יגאל רמבם, משה מנקין

Spread the love

מישהו יודע למה משלמת מדינת ישראל משכורת כפרקליט לאדון ארז ריכטנברג? קראו את אחד התוצרים המופרכים ביותר שלו כתב האישום נגד עו”ד ברק כהן והבאים לבנקאים, ושפטו בעצמכם. הנ”ל קיבל ג’וב לרדוף אחרי מבקרי המשטר, כל מי שמעביר ביקורת על החונטה, ולהציק להם באמצעות תפירת תיקים פליליים. הטארגט הראשי שלו הוא עו”ד ברק כהן, הזמיר המסלסל.

הפעם ארז ריכטנברג הגיש כתב אישום על הפעילות של “באים לבנקאים”: ההצקות לרקפת רוסק עמינח ולציון קינן, גנבי הבנקים הגדולים בישראל.

לפני כמה חודשים ארז ריכטנברג העמיד לדין את ברק כהן על השיר “חמדני”. עכשיו הוא הכין את המאסטר פיס של חייו, כתב אישום מגוחך, מטופש, הזוי, ונראה בעליל שנכתב ע”י אחד שהתחנך על ברכיהם של פוטין וארדואן. מזעזע.

וזוהי תגובתו של עו”ד ברק כהן על כתב האישום החדש:

אתמול 26/12/2016 הוגש נגדי ונגד חברים שלי כתב אישום בגלל שהעזנו לקיים פעילות פוליטית לגיטימית נגד ראשי המערכת הבנקאית. פעילות פוליטית שכללה בעיקר הבעת דעתנו על מעשי העושק והגזל שלהם את יושבי הארץ. כל מילה שהוצאתי מפי וכל מילה שכתבתי הם ביטוי לדעתי על החלאות הללו. לא רק שעומד מאחורי התכנים, אלא בע”ה אמשיך להשמיע אותם. בוודאי שאני לא מרגיש פושע. רחוק מכך. שמח על הזכות לקיים את שליחות המאבק בפושעים הכלכליים הכי גדולים במרחב.

אבל בניגוד אלי, רקפת רוסק עמינח דווקא כן מרגישה פושעת. היא עצמה אמרה זאת לאותו השוטר שהתבכיינה לו על כך שעמדתי מולה עם מגאפון (כן, זה מה שהיא מסרה למשטרה). בצדק היא מרגישה כמו פושעת. מעשיה מעשי עושק וגזל.

אז אולי נגדי ונגד החברים שלי הוגש כתב אישום, אבל אנחנו רחוקים מלהיות או להרגיש פושעים. נגד רקפת רוסק עמינח טרם הוגש כתב אישום, אבל היא עצמה מצהירה: “אני מרגישה כמו פושעת”. כמו שאני מבין את זה, אחרי שיסתיים המשפט, הרבה יותר א-נשים יבינו שהיא פושעת.

ביום חמישי בבוקר (08:30), יתקיים דיון ראשון בבקשת הפרקליט ארז ריכטנברג (שמדינת ישראל מינתה אותו לנסות ולהפליל אותי בכל דרך) לעצור אותי ואת החברים שלי עד לתום ההליכים המשפטיים. בקשה הזויה בפני עצמה. מוזמנים להגיע לבית משפט השלום בתל אביב, רחוב ויצמן, השופט איתן קורנהאוזר….עוד נראה מי כאן הפושע ומי זה שבז לו.

https://www.facebook.com/events/1197660430316101/?ti=cl

החקירה במשטרה

מספר ברק כהן: “3 שעות חקירה על כ-6 דקות עיכוב של רקפת הגנבת. דברי הראשונים שהוקלדו בפרוטוקול החקירה: “היא נולדה לעשוק, בפנינו לירוק, וחשבה שנשתוק, הוי רקפת”.

החוקר מסתכל עלי ואומר “אתה מקריא לי עכשיו שיר?” אני: “אתה תקליד מה שאני אומר”.

החוקר: “הלכת אחרי רקפת בבית המשפט וקראת לה גנבת, זה לא יפה”. אני, מרים מאוד את קולי עד צעקות: “אתה מדבר אלי עכשיו כחוקר משטרה על עבירה פלילית או מציב לי את קווי המוסר שלך? זה לא עניינה של המשטרה אם זה יפה או לא, אלא אם זה חוקי או לאו, פלילי או לאו. אתה כנראה לא למדת משפטים, גם אני לא אבל מסתבר שאני מבין בזה הרבה יותר ממך ואתה לא מבין את תפקידך ותפקידה של המשטרה”.

מאוחר יותר לא התאפקתי, ובצעקות רמות: “אתה נראה לי בחור צעיר שלא מוצא את עצמו פה, אתה קולט על מה אתה חוקר אותי? אתה שלם עם זה או רק מבצע הוראות? אני ממש חושב שכדאי לך לעזוב המשטרה ולמצוא עבודה מכובדת. אתה הורס פה את נשמתך וחבל”.

“מדוע אתם לא חוקרים גם את טיראן פרטוק (ה”אסטרטג” של רקפת הגנבת שדחף באלימות אנשים בנסיון לשחרר את החסימה) בעוון תקיפה? מכיוון שהוא מהצד של ההון שלטון”?

כשנגמרה החקירה, הודעתי לחוקר שאם הם מתכוונים לקחת ממני דגימת DNA, “תביא את האזיקים, DNA לא תקבלו”. בתגובה הוא התקשר למישהו ואמר לו “אתה יכול ללכת, לא נצטרך את זה”.

בתמונה: רמת עבריינות- צמרת.

אישום על הקמת שאון (מישהו יודע מה זה?)

האישום הראשון די משעשע, ארז ריכטנברג טוען ש”באים לבנקאים” באו לבית של רקפת הגנבת ו”הקימו שאון ובכך הפרו את פרטיותה”.

“במספר מועדים, ובהם המועדים המנויים להלן, הגיע נאשם 1, לעיתים עם מקצת הנאשמים ואחרים, סמוך לביתה דאז של רקפת ברחוב השומרון 25 ברמת השרון (להלן: ״הבית של רקפת״), והקימו שאון במקום, מתוך כוונה להליך אימים, להטריד ולפגוע בפרטיותה של רקפת. במועד שאינו ידוע במדוייק למאשימה, סמוך לתחילת חודש אוקטובר 2014, בשעה 14:30 לערך, במסגרת פעילות ׳׳באים לבנקאים״ הגיעו נאשמים 1 ו-4 ואחר שזהותו אינה ידועה למאשימה (להלן באישום זה: ״האחר״), סמוך לביתה של רקפת, כשהם מצויידים במגפון. נאשמים 1 ו-4 הקימו שאון, בלי סיבה סבירה ובאופן שהפריע לתושבים במקום, בכך שקראו קריאות באמצעות המגפון, בשעה שהאחר תיעד האירוע בוידיאו. בהמשך, פרסמו נאשמים 1 ו-2, באמצעות רשת האינטרנט תיעוד וידיאו של האירוע, כשהכל נעשה במטרה להלך אימים, להטריד ולפגוע בפרטיותם של רקפת ובני משפחתה”.

ככה בדיוק נעלמת הזכות להפגין במדינת ישראל. כאשר לגנבים יש זכות לפרטיות, ואסור להקים שאון נגדם, הלכה הזכות להפגין פייפען.

הגנה על הבת של רקפת מכוח חוק הנוער?

בהמשך כתב האישום מופיע הסיפור הבא: “בתקופה הרלוונטית לאישום, למדה בתה הבכורה של רקפת (ילידת 10/6/1997, להלן: ״דנה״) בבית הספר התיכון אלון שברחוב אוסישקין ברמת השרון (להלן: ״בית הספר״). בתאריך 7/12/14 בשעה, 21:30 לערך, הגיעו נאשמים 1, 3 ו-5 ואחרים שזהותם אינה ידועה למאשימה, סמוך לבית של רקפת, באופן שהיה בו כדי להלך אימים, להטריד ולפגוע בפרטיותה של רקפת ובני משפחתה. סמוך לכך, פיזרו נאשמים 1, 3 ו־5 עשרות כרזות באזור – ברחובות, על גבי שמשות כלי רכב ובחצר בית הספר עם תמונתה של רקפת והכיתוב ״דנה לא אשמה שאמא פושעת״, שנאשם 1 היה אחראי על הכנתן מבעוד מועד, ובנסיבות שבהן הפרסום עלול להשפיל או לבזות. סמוך לתחילת שנת 2015, על רקע בקשה של רקפת כי נאשם 1 יימנע מלערב את בנותיה הקטינות במאבק אותו ניהל נגדה, גמלה החלטה בליבו של נאשם 1 להביא בדרך של איומים את רקפת והמערכת הבנקאית להמנע מלנקוט בהליכי הוצאה לפועל נגד ילדיהם של חייבים שונים”.

לא הצלחנו להבין מה פלילי בפעילות הזו? פעילות מבורכת. הבת שרוסק עמינח הולידה מקבלת שיעור בדמוקרטיה ואזרחות. עכשיו כשתיגש לבגרות היא בטח תקבל ציון 10. בסך הכל עזרו לה בלימודי אזרחות, ועל זה מגישים כתב אישום? הסעיף שיוחס לזה משעשע: “הגנת קטין מפני פרסומים מזיקים – עבירה לפי סעיף 24(א)(1)(ה) לחוק הנוער (טיפל והשגחה), התש״ך-1960 (להלן: ״חוק הנוער״).

נו באמת, הבת של רקפת רוסק עמינח צריכה הגנה לפי חוק הנוער? אולי כדאי להביא עובדת סוציאלית להכניס אותה למעון מסילה כדי שתגדל שם מבלי להיות חשופה לחיים האמיתיים, חיי הגניבות של אימה?

מהומה ועלבון במקום ציבורי

עוד סעיף שעליו הוגש כתב האישום, מהומה ועלבון במקום ציבורי – עבירה לפי סעיף 194(א) לחוק העונשין, נשמע די משעשע. עכשיו כל מסיבת רחוב תקבל את הכותרת “מהומה ועלבון” ויאללה מעצר עד תום ההליכים? ואם הפלצנו ברחוב? זה לא מהומה? זה לא עלבון?

שימוש בהקלטה שלא למטרת ההקלטה

הנה עוד אישומים מגוחכים: “במועד שאינו ידוע במדוייק למאשימה, סמוך לסוף שנת 2014, יצר נאשם 1 קשר טלפוני עם גב’ אסתר איסבקיס, חמתו של ציון קינן (להלן: ׳׳אסתר״). נאשם 1 הקליט השיחה האמורה, במהלכה ציין בפני אסתר כי הוא מבקש לברר נכונות שמועה לפיה ציון היה מעורב באירוע אלימות במשפחה, על מנת למנוע מאירוע שכזה להישנות. בהמשך פרסמו נאשמים 1 ו-2 את הקלטת השיחה באמצעות רשת האינטרנט, עם הכיתוב ״אסתר מאשרת בי ציון היכה את מירה הבת שלה ואשתו״ כשהכל נעשה במטרה להלך אימים להטריד ולפגוע בפרטיותם של ציון ומקורביו, ותוך שהשימוש בהקלטה נעשה שלא למטרה שלשמה שוחחה אסתר עם נאשם”.

ואנחנו שואלים, אסור כבר להקליט מישהו? מה זה הביטוי “שימוש בהקלטה שלא למטרה שלשמה שוחחה אסתר עם הנאשם?” החמה פתחה את הפה והוקלטה. בעיה שלה. איפה כתוב בחוק שכל הקלטה מגיעה עם “מטרה” שרק לשמה אפשר להשתמש בה? מי הדביל שממציא את השטויות האלה?

איומים בפייסבוק: “המשטרה אינה מופשטת”

האישום החמישי בכלל מבדר ברמות על: “סמוך לאחר האירוע נשוא האישום הרביעי, הקים נאשם 2 באינטרנט דף ברשת החברתית ״פייסבוק״ בשם ״באים לשוטרים״ על מנת שזה ישמש פלטפורמה לפעילות ציבורית נגד שוטרי משטרת ישראל. נאשם 2 רשם בתיאור הדף איום, שלא כדין, המופנה לשוטרים ״המשטרה אינה מופשטת, יש לה פנים, שמות, כתובות, ילדים, הורים, משפחה, סביבה. אנחנו נגיע אליהם״.

וזה אמור להיות איום, ארז ריכטנברג? החלקת על השכל ארז ריכטנברג?

השוטר שלומי דמרי נעלב כי קראו לו “מזדיין”

המשיכו להתפקע מצחוק: “בתאריך 22/11/14, או סמוך לכך, פרסם נאשם 2 ברשת האינטרנט סרטון המתעד באופן חלקי את האירוע נשוא עובדה 9 לאישום השלישי, תוך שהוא מכתיר את הסרטון בכותרת ״שלומי דמרי קצין משטרה מעלים ראיות, תוקף ובודה ראיות״ ובהמשך רשם בגנותו של הקצין דמרי כי הוא ״מזדיין״. ואנחנו שואלים האם השוטר שלומי דמרי לא באמת “מזדיין?”, כלומר, הוא לא מקיים יחסי מין? מה, הוא נזיר? מה, אין לו זיונים? אם כן נרחם כולנו עליו.

לסיום מסופר שהנאשמים ניגשו לשכונה של שלומי דמרי, להלן השוטר המזדיין, כאמור, והפיצו כרוזים:

״תושבי פ”ת: היזהרו משלומי דמרי! שלומי דמרי מנצל את עבודתו כשוטר כדי להכות, להעלים ראיות ולהעליל עלילות שווא. שלומי דמרי חטף מידיי מצלמה כדי להעלים ראיות, חבט בפניי והעליל עלילה כוזבת שבעטתי בו – הכל כדי להפליל, בשקר. שלומי דמרי אדם מסוכן ביותר הנושא נשק וסמכויות רבות ומוצע להיזהר ממנו מאוד. מוגש כשירות לציבור״.

על זה ריכטנברג כותב: “במעשיהם האמורים לעיל פגעו נאשמים 1 ו-5 בפרטיותו של הקצין דמרי והעליבו את הקצין דמרי, שהינו עובד ציבור, בקשר למילוי תפקידו. במעשיו האמורים לעיל, איים נאשם 2 על שוטרי משטרת ישראל, והעליב את הקצין דמרי, שהינו עובד ציבור, בקשר למילוי תפקידו”.

ואנו שואלים, האם זה לא נכון ששלומי דמרי אכן מעליל עלילות כוזבות, אלים ומרביץ לאזרחים? לכאורה אמורה לחול הגנה של אמת דיברתי על הדברים הללו, אבל בישראל, לאמת אין כל חשיבות. האמת היא לא הגנה. מספיק שקראת לגנב גנב, והעלבת את הגנב, על כך תשב בכלא. ממש יופי של רפובליקת בננות יש לנו בישראל.

69 עדים בכתב אישום אחד

להלן רשימת העדים של ארז ריכטנברג – 69 עדים – לא פחות ולא יותר! למה לא הביאו את מנדלשליכט בתור עד להעיד על מדיניות המשטר, והסיבה להגשת כתב אישום דפוק זה שלפניכם?

עדי תביעה:

1.       מ.א. 589465 רס׳׳ב יוסף איטח – משטרת ישראל / מרחב ירקון / תחנת גלילות.

2.       מ.א. 1079524 רס״ר אדוארד פייר – משטרת ישראל / מאחר ירקון / תחנת גלילות.

3.       רס״מ אורי ארביטי – משטרת ישראל / מרחב ירקון / מ׳׳ט – רח׳ ראול ולנברג 10, תל-אביב-יפו.

4.       מ.א. 1208057, צוער אופיר אביב משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל־ אביב-יפו.

5.       מ.א. 1207067, רס״ר מיטל סבג – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראולולנברג 10, תל־אביב־ יפו.

6.       מ.א. 1165703, רס״ר רותם ברונשטיין – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל-אביב-יפו.

7.       מ.א. 1902389, רס״ל דניאל צרפתי משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל- אביב-יפו.

8.       מ.א. 1900396, רס״ל שחר שפלר ־ משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל־ אביב-יפו.

9.       מ.א. 1900392, רס״ר ארטיוס מושייב ־ משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל־ אביב־יפו.

10.   מ.א. 1160613, רס״ר אמיר בראכת – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל־ אביב־יפו.

11.   רפ״ק רוני משיח ־ משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל-אביב-יפו.

12.   מ.א. 1042233, רפייק שלומי דמרי – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל- אביב־יפו.

13.   מ.א. 1209758, רס׳׳ר בן מלצר – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל-אביב- יפו.

14.   מ.א. 1052018, רס״מ צחי ברנשטיין – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל־ אביב־יפו.

15.   מ.א. 1164698, רס״ר נסים בנשימול – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל- אביב-יפו.

16.   מ.א. 1207950, רס״ר אדם ברכאת – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל- אביב־יפו.

17.   מ.א. 1008598, רפ״ק צחי שרעבי משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל־ א ביב-יפו.

18.   כבא. 1209774, ראמי חמוד – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל־אביב־יפו.

19.   כבא. 1156876, מפקח אברהם פדר – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל- אביב-יפו.

20.   מ.א. 1221183, רס״ל אייל חדד – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל-אביב- יפו.

21.   כבא. 1156819, רס׳׳ר מחמוד חטיב – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל־ אביב־יפו.

22.   כבא. 56282/7, רנ׳׳ג אריאל מלכה – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל־ אביב-יפו(לוח צילומים – לא להזמין).

23.   כבא. 71247555, רס׳׳ר משה קוזי – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל־ אביב-יפו.

24.    מ.א. 1213248, רס״ר יאיר מישגבי – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל- אביב-יפו.

25.    מ.א. 1161694, רס״ר אפרת צחי – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל- אביב־יפו.

26.    מ.א. 1226752, סמ״ר גילי מדמון – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל- אביב-יפו.

27.    מ.א. 1023431, רס״מ מרדכי בן פרין – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל- אביב-יפו.

28.    מ.א. 1219005, רס״ל עדי יודקביץ – משטרת ישראל / מרחב ירקון – רח׳ ראול ולנברג 10, תל- אביב־יפו.

29.    מ.א. 1103894, רס״מ רונן נזירי – משטרת ישראל / הונאה ת״א – רח׳ סלמה 18, תל-אביב-יפו.

30.    מ.א. 029947132, רס״ר האני חדיגה משטרת ישראל / תחנת פתח־תקוה.

31.    מ.א. 001204015, רס״ר רועי שמעון ־ משטרת ישראל / תחנת פתח־תקוה.

32.    מ.א. 073304891, רס״ל חיים אזולאי – משטרת ישראל / יחידת שיטור וקהילה לב הבירה.

33.    נציג מוקד 100 (אירועי□ 460 + 464 מיו□ 18/11/14 ; אירוע 265 מיו□ 21/12/14).

34.    ד״ר ליאון ספיבק – שירותי בריאות כללית, מרפאת פינסקר – רח׳ יהודה לייב 31, ראשון־לציון (תעודה רפואית – לא להזמין).

35.    עו״ד אילן שמעוני – רח׳ מנח□ בגין 116, תל-אביב-יפו.

36.    אפרת רוכברג – רח׳ הרב ריינס 11, רמת־השרון.

37.    זוהר קופרברג – רח׳ כרמי 1א, תל־אביב-יפו.

38.    מרדכי אברהם בניה – רח׳ קהילת לודג׳ 58, דירה 2, תל-אביב-יפו.

39.    נשאת יונס-ערערה.

40.    רקפת עמינוח – תוזמן באמצעות פמת״א.

41.    סם זוננשטיין – רח׳ כנען 8, כפר-יונה.

42.    ארז שריג רח׳ אמנון ותמר 3, אבן־יהודה.

43.    יריב קלר ברוך – רח׳ הר הצופים 27ד, רחובות.

44.    אורן אליאסי – רח׳ זלמן שז״ר 3, הוד-השרון.

45.    שני רבי – רח׳ קיבוץ גלויות 2, חולון.

46.    טלי בסרגליק – רח, ויצמן 100, תל־אביב־יפו.

47.    ערן בן־עזר – יוזמן באמצעות פמת׳יא.

48.   שחר בלכרוביץ – רח׳ דיצה 7, הרצליה.

49.   אברהם יעקבי – רח׳ השומרון 21, רמת־השרון.

50.   שלי זאנטקרן – רח׳ הדר 13, רמת־השרון.

51.   רבקה מרזן – תוזמן באמצעות פמתי׳א.

52.   יוסף צביון – רח׳ יברבוים 10, ראשון־לציון.

53.   ציון קינן יוזמן באמצעות פמת״א.

54.   גלעד קינן – יוזמן באמצעות פמת״א.

55.   עמית זילברג – רח׳ ארבל 43, אלפי-מנשה.

56.   גל רנר – רח׳ ישראל בן ציון 17, גבעתיים.

57.   קולין דרורי – רח׳ האחים יעקובי 18, ראשון־לציון.

58.   נועה נודלמן – רח׳ נגבה 30, נס-ציונה.

59.   נועה שיין – רח׳ הלחי׳י 4, קרית־ביאליק.

60.   יעקב שרייב – יוזמן באמצעות פמת״א.

61.   שמחה רפאלוב – רח׳ דונץ 4, תל-אביב-יפו.

62.   אייל כהן רח׳ בן־יהודה 127/10, תל-אביב-יפו.

63.   סיון פרחי רח׳ בן־יהודה 156, תל-אביב-יפו

64.   חיים ויקטור זוילי – רח׳ תובל 15/15, רמת-גן.

65.   ראובן מירוב – רח׳ הורד 3, אור-יהודה.

66.   דדי לוי – רח׳ קוגלמן 4, פתח-תקוה.

67.   פקיד עזר בבית משפט השלום בתל-אביב-יפו (שיביא עימו את התיקים: ה״פ 1841/06/14, ת׳׳ק 368/08/13, ה״ט 34896/06/15 ו-ה״ט 35113/06/15).

68.   מירב דולב משרד המשפטים / המחלקה לחקירות שוטרים – רח׳ השלושה 2, תל-אביב-יפו.

69.   עופר בביצקי משרד המשפטים / המחלקה לחקירות שוטרים – רח׳ השלושה 2, תל־אביב-יפו.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות