עובד אליאס 5 חודשים בביהמ”ש שלום פ”ת: מספיק שאישה חשה מוטרדת יש להוציא לגבר צו הטרדה מאיימת ולהרחיק אותו מבנו ה”ט 59441-08-16

Spread the love

אישה שאיננה מוכה, איפסנה את עצמה בוילה לנשים “אישה לאישה”, המקבלים דמי אחסנה חודשיים על כל אישה בסך 14,610 ש”ח. בתיק שלפנינו, האישה נכנסה לוילה ברח’ מרים החשמונאית 5 א’, ירושלים, לאחר שהפסידה בתביעה שהגיש נגדה הגבר בביהמ”ש לענייני משפחה פ”ת, שם נפסק, כי על שני ההורים יחולו זמני שהות משותפים על בנם, בן 3 שנים.

כפי שתוכלו לקרוא בפרוטוקול למטה, מירי בן שלום דוד, מנהלת הוילה, העידה שברגע שאישה נכנסת לוילה, נפסקים לאלתר הסדרי המשמורת שהיו נהוגים, והילד הופך להיות בן ערובה של האישה, והאישה לא חייבת לקיים את הסדרי הראייה. כלומר, מנהלת הוילה ועובדיה, הופכים לשותפים לחטיפת קטין ממשמורת האב.

הבקשה לצו הטרדה מאיימת השקרית שהגישה האישה, הגיעה לעובד אליאס, שופט חדש, בסך הכל חמישה חודשים בביהמ”ש שלום פתח-תקווה, שהחליט שיש לנהל את הדיון בתיק במנותק מהרקע הכללי של התיק ובלי לדון מה הגורם לתחושותיה של המוטרדת. לפי גישת השופט, נניח שלאישה כואב הראש, יש לעשות לה ניתוח ראש, בלי לבדוק מה הגורם לכאב, אולי לא שתתה מים, אולי קיבלה וסת או אולי סתם הפעילה את האונה השמאלית בחשיבה איזה צבע לק מתאים יותר לציפורניים. השופט החליט שלא צריך לבדוק מה הגורם להטרדה, ופסק שמספיק שאישה אומרת שהיא מוטרדת, אז די בכך כדי לתת לה צו הטרדה מאיימת, וכל יתר הסיבות לא חשובים, גם לא העובדה שכל עוד שהאישה שוהה בוילה, הסדרי המשמורת של האבא על בנו נפגעים אנושות.

השופט קצב לבא כוח הגבר, עו”ד צבי זר, מומחה בדיני משפחה, 5 דקות במשורה, לחקור את האישה המוטרדת. העורך דין המיומן, שזכה ב- 5 דקות הפז, הציג באייפד למוטרדת תמונות של נשים סלבריטיאיות המתחזות  למוטרדות, כמו אורנה בנאי, אילנית לוי ועוד שזכו לנגיעת האמן ירין שחף מומחה מייק-אפ, כדי להציגן כמוכות. ראו תמונות מטרידות:

בתמונה זו אורנה בנאי, שזכתה לקיתונות זעם מהציבור הישראלי כשהתבטאה נגד חיילי צה”ל במלחמת צוק איתן, החליטה לשנות את התדמית של לסבית בוצ’ית ולהציג את עצמה כלסבית מעודנת שהוכתה על ידי (?!)… כך נראית בנאי בקמפיין של אמן האיפור ירין שחף, ומתחתיה אילנית לוי:

כשנשאלה הגברת המוטרדת, האם יש לה חבלה אחת להראות על גופה כמו אלו בקמפיין,  השיבה במקומה מנהלת המקלט “הפגיעה היא נפשית”. יתכן שהאישה פגועת נפש, עובדה שאינה קשורה לגבר ועצם תחושותיה כלל אינן קשורות לשהייתה בוילה. לשאלת ב”כ הגבר, מתי לאחרונה היא ראתה את הגבר, השיבה שהפעם האחרונה הייתה ב- 3/7/16 כאשר היא לקחה את הקטין ממשמורתו.

מדוע הגישה רק כעת את הצו? הסיבה לכך פשוטה, בית המשפט חילק את זמני השהות בין ההורים שווה בשווה, האישה שלא התאים לה זמני השהות, וגם הסכם השכירות בפתח-תקווה הסתיים לה, מצאה לעצמה פתרון נוח, היא נכנסה לוילה ברח’ מרים החשמונאית 5 א’ בירושלים, ביחד עם בנה, שם היא זוכה לחדר פרטי מרווח, שירותי הסעדה וכביסה חינם, כל היום היא מזפזפת בשלט בתוכניות הטלויזיה, ומדריכות מתחנפות אליה.

מנהלת הוילה, מירי בן שלום דוד, בריונית תוקפנית, מתפרנסת מניכור והסתה הורית, מרוויחה  40,000 ש”ח בחודש, לא כולל בונוסים של ימי כיף, טיולים ופינוקים שונים, עומדת מאחורי נשים שקרניות ומשקרת בלי בושה שופטים כי הנשים “פגועות נפשית”. היא לא הביאה חוות דעת פסיכיאטרית לשקרים אותם המציאה ממוחה הקודח, ומבחינתה לגברים אין זכות קיום.

עובד אליאס, החליט שהעובדה שהאישה איננה מוכה, והיא איפסנה את עצמה בוילה השייכת לעמותה פרטית של מטורפות הסוחטות תקציבי עתק מהמדינה, איננה מצדיקה להעיף את התביעה של האישה השקרנית לכל הרוחות. הוא מעדיף טרוניות של אבא חבול ומוכה, שלא רואה את הבן שלו כמעט שלושה חודשים, מאשר ארגוני נשים מטורפות, שיפגינו לו מול הבית. אם סבור השופט שעל האבא לנהל את הסדרי הראייה להם הוא זכאי אצל השופטת המנהלת את התיק, מדוע לא פסל את עצמו ושלח את האישה בדיוק לאותו מקום? מדובר בהחלטה מקוממת ומופרכת בה נתן השופט פרס לאישה שלא רק שאיננה מוכה ואיננה מוטרדת. היא עובדת על בית המשפט, מלגלגת על השופט ועושה שימוש לרעה בהליכי משפט, לצורך ניכור הורי וניתוק קטין ללא הצדקה מאביו, ומבזבזת זמן שיפוטי יקר.

אישה זו מפרת הסדרי ראייה קלינית, עושה הכל כדי לאיין את זכותו וחובתו של האבא בחיי הילד. 2 צווי הטרדה מאיימת שהגישה, אחד בביהמ”ש לענייני משפחה בפתח-תקווה והשני בביהמ”ש שלום ירושלים, סולקו על הסף. ראו לדוגמא צו הטרדה מאיימת בבית משפט שלום בירושלים, שם נפסק כי על האישה לפנות לביהמ”ש לענייני משפחה המכיר את התיק. ההחלטה ניתנה בדלתיים פתוחות (על מנת להגן על האבא הסרנו את השמות). כל עוד בתי המשפט נותנים גיבוי לשקרים גלויים של נשים, האמון של האזרחים במערכת המשפט יורד לתחתית ומצדיק את השם הרע שניתן למערכת הצדק כמערכת המעכרת את הצדק. האישה בעצמה אמרה במהלך הדיון, בו נמחק לה הצו שהגישה “אני אפנה לבית המשפט לענייני משפחה”. היא לא פנתה לביהמ”ש לענייני משפחה. במקום זאת, פנתה שוב פעם לשופט תורן, והפעם בינגו, התורן נתן לה את מבוקשה.

החלטה הניתנת במנותק מהנעשה בתיק הכללי, גורמת עוול לאבא. השופט רמס את זכויותיו של האבא והעדיף ללקק לארגוני הנשים מתוך פחדנות שיפוטית. השופט גרם עוול לקטין בן 3 שנים, שביום בהיר אחד אביו נעלם מחייו, כי אמא שלו החליטה שלילד עדיף בלי אבא.

כך נראית חקירה של 5 דקות על ידי עו”ד מומחה משפחה. ערעור על החלטה זו יוגש ביום חמישי.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות