אביגדור קפלן (77) שהיה מנכ”ל “מגה” והביא לפיטורי 3,500 עובדים כשהוא מקבל בונוס של חצי מיליון ש”ח מועמד כמנכ”ל משרד הרווחה

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-8WZ

אביגדור קפלן (77), במקום לשחק ברידג’ בבית אבות גריאטרי, כיאה לפנסיונר דמנטי שעבר את גיל הפרישה לפני עשרות שנים, מחפש דרכים להנעים את זמנו ולדאוג לניניו, כשהוא ממלא את כיסיו התפוחים בעוד ועוד מיליונים מהקופה הציבורית. בגילו המוח לא צלול, והוא לא מסוגל להתמודד עם הצרעות פקידות הסעד. סביר להניח שבמבדק רפואי יתגלה שהוא לא כשיר מנטלית לחתום על מסמכים עקב מחלות הזיקנה שלו.

העסקן הקפיטליסטי, שמעולם לא ידע מחסור ואינו מסוגל להתמודד עם נזקקים, גרף לכיסו מיליוני שקלים כשהובא, שוב פעם, במינוי פוליטי כמנ”כל “מגה”, והביא לפיטורי 3,500 עובדים, אנשים המפרנסים משפחות וילדים, ובכך גרם לקריסה כלכלית של אלפי משפחות, שמצאו עצמם יום אחד ללא מקום עבודה, וללא יכולת לכלכל את בני ביתם. מנכ”ל קבוצת “אלון”, נתן לקפלן בונוס  של 7 משכורות בלי שעשה מאומה להצדיק את שכרו . על הקפיטליסט קיראו כאן:

כלכלסיט: שבוע לפני קריסת מגה: אלון אישרה לאביגדור קפלן בונוס של חצי מיליון שקל ; http://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3678652,00.html

Ynet בלי בושה: רגע לפני קריסת מגה אביגדור קפלן סידר לעצמו בונוס של חצי מיליון שקל ; http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4754198,00.html

רשת מגה קורסת, ואלפי עובדים עלולים לאבד את פרנסתם, אולם יו”ר מגה, אביגדור קפלן, זכה בשבוע שעבר לאישור של בונוס בגובה של 560 אלף שקלים – שיעור של 7 משכורות. הבונוס אושר ביום שלישי האחרון באסיפת בעלים של החברה האם של מגה, קבוצת אלון – כך דווח הערב (א’) בערוץ 2. כיוון שחברת אלון האם היא חברה פרטית, ההחלטה לא פורסמה לציבור.

את אותה שיטה של גריפת מיליונים, על גב העובדים המפוטרים, ביצע בעבר גם בשירותי בריאות כללית, וחברת אלון, כשבכל החברות, הוא גורם לנזקים בלתי הפיכים בפיטורי עובדים בצורה אכזרית, וגורף לכיסו כל פעם מיליוני שקלים.

אביגדור קפלן. צילום: מוטי קמחי. במקום להיכנס לבית אבות גריאטרי ולסיים את חייו כמו כל הקשישים בישראל, קיבל ג’וב של מיליוני שקלים ומרוקן את הקופה הציבורית

קומבינת המינויים של חיים שר – חבריו מהתעשייה האווירית

המושחת חיים כץ, שר הרווחים, איננו נח לרגע, והוא ממשיך לסדר לחבריו הפנסיונרים תעסוקה המניבה פנסיה תקציבית לשארית חייהם. חיים כץ היה יו”ר ועד עובדים בתעשיה אווירית, כשאביגדור קפלן שימש כמנהל כוח אדם בתעשיה אווירית, ומכאן צמחה החברות של “שמור לי-ואשמור לך”. כל זאת לאחר הביקורת הקשה שספגה העבריינית המורשעת אלין אלול, גנבת כספים שדיווחה על שעות עבודה כוזבות, אותה מינה כמנ”כלית משרד הרווחה לאחר מותו של חברו הפנסיונר אליעזר יבלון.

בעניין זה ראו כתבתו של העיתונאי מוטי לייבל:

הטיוח הגדול של “המבקר הפנימי” בתעשיה האווירית – כך טייח חבר ארגון עובדי התעשיה האוירית את השחיתות של יו”ר ארגון העובדים – חיים כץ

ורק בדה-מרקר יחצני משרד הרווחה המקבלים מידי חודש כסף על כתבות יחצנות והידועים כמעוז העובדים הסוציאליים, הוציאו כתבה שקרית ומופרכת, שנכתבה על ידי הערבייה ז’נאן בסול, המקבלת בקשיש ממשרד הרווחה על כל כתבת יחצנות: “חותך בשומנים ומנקה אורוות”: המועמד החדש לתפקיד מנכ”ל משרד הרווחה“. לאביגדור פלדמן אין שיניים, כיצד יחתוך בשומנים הזקן המפורק הזה, שמועמד לגריטה?

איזה עתיד צפוי לאזרחי מדינת ישראל עם השתלטות לוויתנים קפיטליסטים, המשתלטים על משרדי הממשלה, גורפים לכיסם מיליוני שקלים ולאזרח הקטן כלום לא נשאר? בזמנים כאלו של הצטמצמות יש להביא מנכ”ל משרד הרווחה צעיר ובריא, מתוך העם, ולאחר שזכה במכרז ולא את חברו של חיים כץ, בשיטת “חבר מביא חבר”, הידועה במפלגת הליכוד.

כמה מינויים פוליטיים הזויים ומופרכים עוד יביא חיים כץ המושחת לתוך משרד הרווחה? מדוע המשטרה אינה פותחת בחקירה פלילית על מעשי השוחד הבלתי נדלים של העסקן חיים כץ?!

בזמנו, פוטרה מהשירות הציבורי השדרנית המעולה יעל צדוק, כשהטענה לפיטוריה  שהגיעה לגיל הפרישה: 67 שנים. יעל צדוק, נלחמה ופנתה לבית הדין לעבודה כדי לעצור את פיטוריה, לשווא. בעתירתה כתבה:

“אני עובדת ברשות השידור כעורכת תוכניות וכשדרנית מאז 1984. על פי המקובל, ביום 31.1.2013, בהגיעי לגיל 67, אני אמורה לצאת לגמלאות. לפי שעה, אינני מעוניינת לפרוש ועל כן אני פונה אליכם בזאת בבקשה להמשיך בעבודתי ברשות השידור.

אני עורכת ומגישה את התוכניות “בריאות שלמה” ו”השעה האזרחית” ברשת א’ של קול ישראל. “בריאות שלמה” עוסק בבריאות מנקודת-מבט טבעית והוליסטית; “השעה האזרחית” עוסקת בזכויות-האזרח ובצרכנות. שתי התוכניות קנו להן ציבור מאזינים נאמן ונלהב. אני אוהבת את עבודתי העיתונאית ושואבת ממנה סיפוק רב. יש לי רצון ומרץ להמשיך בעבודתי ואינני רואה מניעה לכך.

בנוסף להיבט המקצועי ישנם שיקולים כלכליים כבדי משקל שאינם מאפשרים לי לפרוש היום. קצבת הפנסיה שאקבל אם אפרוש ב- 31.1.13 תעמוד על 4,000 שקל (לאחר קרוב ל- 30 שנות עבודה), ואני מפרנסת יחידה. הארכת השירות תאפשר לי להאריך את תקופת-העבודה בשכר מלא, וגם להגדיל את הקצבה שתשולם לי כשאפרוש.

לפיכך, אני מבקשת מכם לשקול את בקשתי להמשיך לעבוד, ולא לכפות עלי לצאת לגמלאות כאשר אני במיטב כוחי המקצועי וכאשר פרישה בעת הזאת תגרום לירידה קיצונית במצבי הכלכלי.”

יעל צדוק פוטרה באכזריות, למרות שהביאה תועלת מרובה בתחקירים שביצעה, הביאה לאיחודי משפחות, והביאה לחשיפות ששינו את פני המדינה, כולל מעורבותה בפתיחת גנזך ארכיון המדינה בפרשת חטיפת ילדי תימן מזרח ובלקן.

כשמדובר במינויים פוליטיים מושחתים, אין גיל לעבודת הפנסיונרים בשירות הציבורי, ולהלן: אביגדור קפלן בן ה- 77 שנים. ראו בתמונה כמה שהוא תשוש. אחד כזה יכול להתמודד עם העובדות הסוציאליות הפושעות המוציאות ילדים מהבית ללא הצדקה? אחד כזה יכול להועיל לאמא הפונה אליו בתחינה “השב לי את ילדיי”. ממש לא. קפלן ידלג מעליה בקלילות ויאמר לה שזו החלטה של “גורמי המקצוע”.

אביגדור קפלן בן 76 גורם להרס וחורבן חברות כלכליות וממשיך הלאה לחורבן המשרד הבא
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות