אריאל ברגנר ביהמ”ש שלום פתח תקווה החלטה בניגוד לתקסד”א: עו”ס סימונה שטיינמץ הגישה תצהיר של צד שלישי שאינו צד בתיק והשופט הוציא צא”פ בלי לבקש את תגובת הנתבעים

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-8XX

סימונה שטיינמץ עו”ס הגישה כתב תביעה על לשון הרע ופגיעה בפרטיות באמצעות הפרקליטות בסך 600 אלף ש”ח. לתביעה זו צירפה סימונה שטיינמץ בקשה למתן צו איסור פרסום (צא”פ) חתום על ידי צד שלישי שאינו קשור לתיק התביעה, ואין את רשימת הקטינים שלגביהם מתייחס הצו.

התיק הגיע ל- אריאל ברגנר ביהמ”ש שלום פתח-תקווה, לאחר שהעיפו אותו מביהמ”ש שלום נתניה, שם הוציא פסקי דין מטורללים בניגוד לחוק ולפסיקה. ראו: אריאל ברגנר (נתניה) גבר הגן על אשתו מפני תוקף וייאלץ לשלם לתוקף 42,500 ש”ח על נגיחה באף ללא חוות דעת רפואית וללא נכות ת”א 18449-05-13 ; וגם כתבה ב- Ynet של עו”ד חיים קליר המבקר את התנהלותו קשות: השופט אריאל ברגנר סבור כי הוא נמצא בשיטת המשפט האינקוויזיטורית בה השופט נוטל חלק פעיל בחקירה, ורשאי לפסול ראיות מבלי שהתבקש לכך: “הנהג הורשע – אך לא הייתה תאונה”

אריאל ברגנר, הוציא צו איסור פרסום ברגע שהוגשה הבקשה, בלי לבקש את תגובת הנתבעים, כשהתצהיר נחתם על ידי צד שלישי שאינו קשור לתביעה.

כנגד ברגנר הוגשה תלונה לנציבות תלונות הציבור על שופטים:

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות