השופטת רקפת מוהר סגל מפעילה את דוקטרינת הבטלות היחסית – חובת שימוע רטרואקטיבית ת”פ 24279-04-15 מדינת ישראל נ’ טארק אעלימי

Spread the love

מדובר בערבי שנתפס עם נשק, וזו עבירה בטחונית, ואין הנאשם זכאי למידת הרחמים. סנגורו טוען כי יש לבטל את כתב האישום בגלל שהפרקליטות לא הזמינה אותו לשימוע. זהו מחדל המצדיק ביטול כתב האישום. לאזרח יש הרי זכות להופיע בפני הפרקליטות ולשכנע אותם שאינו אשם, או שחלה טעות, או להעלות כל טענת הגנה אחרת. כל המיוחסים שעומדים לדין מקבלים שימוע. כשמדובר באזרחים מהשורה, הפרקליטות מצפצפת.

כמו שמצופה מהפרקליטות, אלה משקרים ללא הכרה ששלחו מכתב, שהעו”ד לא התקשר, שהמכתב הלך לאיבוד, ועוד כל מיני שקרים הטיפוסיים לפרקליטות, להאשים את הנאשם, ולא לקחת אחריות על המחדל.

במדינה נורמלית יש כללים: האזרח לא קיבל את הזכות שמגיעה לו? כתב האישום צריך להיות מבוטל. אבל במדינת ישראל השופטים תמיד יודעים איך לדפוק את האזרח. לקומבינה הזו קוראים “בטלות יחסית”. פירושו של דבר שבמקום לבטל את כתב האישום, אומרים שהבטלות היא “יחסית”, כלומר יש בטלות אבל התוצאה הסופית היא שאין בטלות. ועם הקומבינות הללו האזרחים צריכים להתמודד. בטלות שהיא לא בטלות, רק בגלל שממציאים מונח חדש “בטלות יחסית”.

השופטת רקפת מוהר סגל

איך הציבור צריך להאמין לשופטים, אם לכל דבר יש להם קומבינה עוקפת חוק, שמאפשרת להם להכשיר שרצים? למה שופטי ישראל לא הבינו עד היום שאם הם ימשיכו להכשיר את מחדלי הפרקליטות, הפרקליטות לא תלמד לקח, והפרקליטות תמשיך לצפצף על זכויות האזרחים?

רקפת מוהר סגל לא משתנה. היא עצמה הייתה פרקליטה בשירות המדינה, והיא עצמה עשתה את כל התעלולים הידועים: הפללות שווא, שקרים, הסתרת חומרי חקירה, העלמת ראיות, בידוי ראיות, ניפוח מקרים מעבר לכל פרופורציה וכו’.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “השופטת רקפת מוהר סגל מפעילה את דוקטרינת הבטלות היחסית – חובת שימוע רטרואקטיבית ת”פ 24279-04-15 מדינת ישראל נ’ טארק אעלימי

  1. שכחתי להזכיר שכל התלונות נגד רקפת זוכר סגל לא מצאו אוזן קשבת אצל הממונה על תלונו נגד שופטים ולדעתי הוא וצוותו חיים בהנאה מרובה מהכספים של אזרחי ישראל ולא מוצאים זמן לבדוק את השערוריות השיפוטיות שלה..הרי מי יבדוק? ולמה ?
    מערכת משפט חולה מאוד …

  2. פשוט מלים כדורבנות…הרי ידוע ששופטים מקבלים את המנוי על מגש של כסף כמו הגב’ הגב’ רקפת סגל מוהר ולא בכדי מפריחה החלטות ופסקי דין תמוהים.
    לו הייתה מערכת נבונה , הרי לא היו ממנים אותה לתפקיד שופטת ומשאירים אותה פרקליטה “קטנה” ולאו דווקא שופטת שכל החלטותיה התמוהות והבלתי חוקיות.
    מי שנפגע מאותה שופטת בל יתתייאש , נהפוכו , יש להציג את “הפגיעה ” בפני ערכאות נבונות ומתחשבות.
    זו דעתי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות