לשכת הרווחה חוף הכרמל: שנתיים מאסר לעו’’ס לחוק הנוער, פדופיל, יוסי דיאמנט על מעשים מגונים בבן 14 בפרהסיה לאור יום

Spread the love

העובד סוציאלי יוסי דיאמנט מן המועצה האזורית חוף הכרמל  הורשע בשבוע שעבר בביצוע מעשים מגונים בנער בן 15 שבו טיפל. חבריו של הנער הם שעקבו אחר האיש, תיעדו את המעשים והפלילו אותו. לידי חדשות 2 הגיעו התמונות המפלילות: כך נראתה ההטרדה המינית בחוף הים, לאור יום.

מידע נוסף על הפאדופיל דיאמנט כאן בקישור הזה.

קישור לחדשות ערוץ 2 שפרסם את הסרטון כאן.

יוסי דיאמנט פדופיל סוציאליכזכור, לבקשת “מגזין המושבות” התיר השופט שיף כניסת עיתונאים לאולם ואת פרסומה של הכרעת הדין בתיק זה, בתנאים. הדיונים בתיק התנהלו עד אז בדלתיים סגורות.

השופט אילן שיף גזר על דיאמנט 3 שנות מאסר, מתוכן כאמור, שנתיים בפועל, שלל את רישיון הנהיגה שלו לשנתיים, מתוך כך לשנה אחת בפועל. הוא הוסיף על כך שלושה חדשי מאסר על תנאי לשנתיים, בגין עבירת נהיגה וכמו כן הורה כי בגין מעשיו, יפצה דיאמנט את הנער בעשרת אלפים ש״ח.

יוסי דיאמנט, עובד סוציאלי מזה 30 שנה, טיפל במציאת מסגרת מתאימה לנער בעל הלקויות, שהגיע מרקע משפחתי קשה ועם קושי במתן אמון במבוגרים. הוא יצא מנקודת הנחה שעתידו בפנימייה וסוג הפנימייה, תלויים, בין השאר, בעובד הסוציאלי דיאמנט. “המדובר אפוא ב’טרף קל’ מנקודת ראות אובייקטיבית“, ציין השופט שיף בהכרעת הדין.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=kkqWAO4_DyA]
בפגישה הראשונה נכנס יוסף דיאמנט לים כשהוא לבוש בתחתונים ובשתי הפגישות הנוספות התפשט ונכנס לים בעירום. בביהמ”ש טען כי מטרת הרחצה בעירום הייתה “להכין” את הנער לחיי הפנימייה. במהלך המפגשים שיחק דיאמנט עם הנער ב”משחק הטבעות”, שמעצם טבעו מחייב מגע והתחככויות, זאת, כאשר העובד הסוציאלי ערום ופעם אחת כשלגופו תחתונים בלבד. חבריו של הנער תיעדו מפגש ערום אחד כזה בוידאו, ובספטמבר אשתקד, זמן קצר לאחר מכן, עצרה משטרת טירת הכרמל את האיש. כשבועיים הוחזק במעצר לחקירתו. אח”כ שוחרר למעצר בית.

סגן הנשיא שיף ציין כי חומרת מעשיו של העובד הסוציאלי דיאמנט נעוצה בשילוב שבעצם מעשיו לבין ניצול תפקידו ומעמדו, כלפי קטין מטופל, שרכש כלפיו אמון ולמרבה הצער, למד לדעת כי גם מי שאמור לסייע לו פוגע בו ובנפשו. עוד הוסיף, כי נקל לשער אילו השלכות יהיו לאכזבתו המרה של הנער, לגבי אלו שירצו באמת ובתמים לסייע לו במצוקותיו בעתיד. ככל הנראה, יחלוף זמן רב עד שהצלקות שנחרצו בנפשו של המתלונן יגלידו, ציין השופט. הוא הסביר כי נכון אמנם שהמעשים המגונים שביצע דיאמנט “אינם במדרג הגבוה”, אך עיקר חומרתם בשילוב הנורא. יצויין כי בניגוד לפרסומים שונים שהובאו בתקשורת, קובע השופט שיף כי לדיאמנט עבר נקי, למעט עבירות תעבורה בעברו הרחוק.

יחד עם זאת, הוא הזכיר כי אין המדובר בכישלון רגעי וחד פעמי של דיאמנט, אלא בשלושה אירועים מתוכננים ומתפתחים שתחילתם בקביעת מפגש “טיפולי”, המשכם במעשה פזיז של הפקדת רכבו בידי נער חסר רישיון נהיגה והמשכם ברחצה בים ובמעשים מגונים המתוארים.

עשרות שנים של גיל, תבונה, מקצועיות וידע מפרידות בין הנאשם למתלונן ואלו לא סייעו לנאשם לרסן את יצרו“, ציין השופט בהחלטתו. “דווקא מהנאשם ניתן היה לצפות לעכל ולהפנים את משמעות מעשיו, אך הוא חטא גם למקצועו ולתפקידו ופעל כפי שפעל“.

כבר עם מעצרו, טען דיאמנט כי חברי הנער ניסו לסחוט אותו לאחר שצילמו את השניים בחוף הים. השופט שיף אינו שולל את האפשרות הזו, אבל כבר בהכרעת הדין קבע כי בנסיבות הענין אין לכך השלכה על הענין שלפניו.

עוד הוסיף השופט כי הקל בעונש בין היתר גם בשל הודאתו של דיאמנט בחלק מעובדות כתב האישום, לזיכויו מחלק מהמיוחס לו וכן בשל “חוות הדעת המאוד חיוביות” שהושמעו לזכותו. “בעקבות האירועים הנדונים איבד הנאשם את מקור פרנסתו ואת מעמדו המקצועי ולזכותו יאמר כי מיד התפטר מעבודתו”.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “לשכת הרווחה חוף הכרמל: שנתיים מאסר לעו’’ס לחוק הנוער, פדופיל, יוסי דיאמנט על מעשים מגונים בבן 14 בפרהסיה לאור יום

  1. מי יודע כמה מאות ואלפים שנפגעו מהבן זונה העובד הסוצאלי ושכמותו למקצוע החולני שיצרה מדינת ישראל הטרוריסיטית שמינתה חולי נפש עברינים לעובדים סוצאלים שהרסו והורסים ומחריבים משפחות בהשראת מערכת המשפט החולנית הפסכופטית ונציגיה הפרקליטות המשטרה הרווחה והפסכופתים מטעמם יותר גרועים מהנאצים שהיו עדה הגונה לעומתם.

  2. זה לא משרד הרווחה אלא משרד הדחק שנותן לילדים לסבול ועוד עובר עליהם טראומות.

    ובסוף טוענים לטובת הילדים הם קיימים “הרווחה” ולהגנה עליהם ולדאוג להם!!!

    כנראה הרווחה זאת לא הכתובת, צריכים לדאוג לילדים ולמסור לאנשים אחראים.

    התביישה ופחדה נפשי מלהיות בעל חיים מאשר להגיד שיש בה דם לאדם ובנאדם והילדים נאנסים ונרצחים!!!

    לעזאזל הגדולים שלא יכולים להגן על ילדים קטנים.

    ג’ונגל האנשים הטורפים

    בברכת בריאות ושפיות לכולם

    גול סרחאן לשעבר חולה נפש והיום לצערי שפוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות