חדשות ערוץ 1: שופטת הנוער מת”א טובה פרי צועקת על ההורים ומגרשת את עורכי דינם מהאולם

Spread the love

תחקיר מורן שכניק, חדשות ערוץ 1: תיעוד שופטת בית משפט השלום לנוער בתל-אביב, טובה פרי, שבו היא נשמעת צועקת על הורים לקטינים וגם על עורכי דינם במהלך דיון בעניינם ומגרשת אותם מן האולם, בכך מונעת השופטת פרי את הליך הייצוג התקין.

לקוחה של עו”ד ורדה ברכה שטיינברג: “הגענו לדיון, ומשם ממש 2-3 דקות בתחילת הדיון נזרקנו מהאולם”.

האמא מריגולד קולינס: “היא אמרה: ‘אני לא מוכנה לשמוע את העדים שלי, תצאי לי מהאולם’!”, בצעקה כזאתי.

אלה הן רק שתיים מהעדויות שהגיעו אלינו על שופטת בית משפט השלום לנוער, טובה פרי. שתיהן סיפרו שהיא זרקה אותן ואת עורכי דינם מהדיון באולם, בלי לשמוע את טענותיהן.

לקוחה של עו”ד ורדה ברכה שטיינברג: “לא היה מפריע לי שהיא מוציאה אותי מהאולם, למרות שלא פציתי פה בדיון, אבל את באת כוחי, את עורכת הדין שלי ורדה ברכה שטיינברג, היא מוציאה מהאולם יחד איתי, ומקיימת דיון חד צדדי.

מעדויות שליקטו בערוץ 1, מלמדים על אירועים שחוזרים שוב ושוב. הגיעו גם הקלטות שערכה השופטת טובה פרי (הדיונים באולמה מוקלטים בהוראת הנהלת בתי המשפט), המחזקות את העדויות.

השופטת טובה פרי צורחת בהתקף אמוק, על עו”ד יוסי נקר.

עו”ד יוסי נקר: “לא ברור לי באיזה עזות מצח, היא ממשיכה להשליך, פשוט לזרוק עורכי דין והורים שנמצאים במצבים הכי קשים שלהם. לא ברור לי איך השופטת טובה פרי, היחידה מבין השופטים שאני מופיע אצלם, במשך השנה האחרונה כל הדיונים שלה מוקלטים על ידי הנהלת בתי המשפט. האם יש איזה מידע כלשהו שיש להנהלת בתי המשפט על האופן שבו מתנהלים הדיונים אצל השופטת הזאת?

לידי ערוץ 1 נמסרו פרוטוקולים שבהם נכתב מפורשות שהשופטת פרי מבקשת להוציא את עורכי הדין ולקוחותיהם מהאולם.

האמא מריגולד קולינס: “הרגשתי שאני נבגדת על ידי המערכת, הרגשתי שאין מי שיקשיב לי פה בארץ, הרגשתי שאין צדק פה בארץ”.

לקוחה של עו”ד ורדה ברכה שטיינברג: “הרגשתי מושפלת. הרגשתי שנמנעת ממני הזכות הבסיסית להגן על עצמי וילדיי בחוק. אני לא נמצאת במדינת עולם שלישי. אני בסך הכל רוצה להביא את הטענות שלי”.

מדוברות בתי המשפט נמסר בתגובה: היות ומדובר בתיקי בתי משפט לנוער, החסויים לפי דין, לא נוכל להתייחס לגופם.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות