תיאטרון האבסורד של פרקליטות צפון (פלילי) כתב אישום בומבסטי המתאר מעשי אינוס ברוטליים ותקיפה חבלנית – הפך לפגיעה בפרטיות ביהמ”ש מחוזי נצרת (הרכב) ת”פ 47170-02-14 מדינת ישראל נ’ יחיא אבו סאלחה (מורה ביה”ס עתיד)

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-9dn

איך תופרים תיקים במגזר הערבי? קיראו את כתב אישום הבומבסטי מיום 24/2/2014, המכיל תיאורים שיכולים להפיק מחזה פורנוגרפי, הכולל 28 עדי תביעה, שהוגש נגד יחיא אבו סאלחה (45). בשל חומרת העבירות, הפרקליטות סיווגה את התיק להרכב שופטים בביהמ”ש מחוזי בנצרת. כעבור 3 שנים 12/1/2017 כתב האישום הבומבסיטי שהכיל מעל 100 אינוסים בשנה, הפך לפגיעה בפרטיות (אחת) ותקיפה (שבירת ציפורן).

לפנינו דוגמא קלאסית לתפירת תיק נגד מורה בבית ספר, המוכיח כי ההר הוליד עכבר, ואפילו לא עכבר. מביך. כתב אישום מתוקן כעבור 3 שנים, מראה שלא היה שום דבר. הורסים לבן אדם את השם שלו, תופרים נגדו עלילה ומציגים אותו כאנס מסוכן, פרנסתו נפגעה, הוא ישב בכלא, פוטר ממערכת החינוך, ובסוף מאשימים אותו במעשה פעוט שלא ראוי אפילו להתברר בבית המשפט. תופר התיקים הוא השוטר דוד לוי, נגדו אף בוצעה כתבת תחקיר בערוץ 10.

האחראית לתיקון כתב האישום היא הפרקליטה מייסא זועבי, שמשרד המשפטים הפיק עליה סרטון “יום בחיי”, בו היא מציגה בפנינו את חדר המיטות שלה, את ביתה המפואר והמעוצב (דו מפלסי). למה זה אמור לעניין את הציבור החיים העשירים של הפרקליטה, כאילו היא ניקול ראידמן, ואיפה החלק של בעלה בבית? על כך משחית משרד המשפטים את כספי הציבור.

מייסא זועבי פרקליטה
חדר המיטות של מייסא זועבי. צילום: משרד המשפטים - יוטיוב
חדר המיטות של מייסא זועבי. צילום: משרד המשפטים – יוטיוב
הפרקליטה מייסא זועבי יוצאת לעבודה מביתה המפואר לכיוון הפרקליטות. צילום: משרד המשפטים - יוטיוב
הפרקליטה מייסא זועבי יוצאת לעבודה מביתה המפואר לכיוון הפרקליטות. צילום: משרד המשפטים – יוטיוב

מתוך כתב האישום המקורי:

אישום ראשון – מעשי אינוס בנסיבות מחמירות, ניסיון למעשי סדום, תקיפה חבלנית ואיומים נגד ר’

כתב האישום מגולל, את סיפורה של ר’, ילידת 1993, אחותה הצעירה של אשת יחיא אבו סאלחה. בהיותה בת 11 שנים, הגיעה הילדה ר’ לביתו של יחיא כדי לעזור לאחותה בגידול ילדיהם, ביחד עם יחיא, כאשר אחותה נמצאת בעבודה.

בכל פעם שר’ היתה מגיעה אל הבית, יחיא היה מושיב אותה על ברכיו, ומבצע בה מעשים מגונים, נוגע לה בחזה ומלטף את איבר מינה, או נצמד לישבנה.

מספר חודשים לאחר ביצוע המעשה המגונה הראשון בר’, יחיא פגש את הילדה סמוך לבית, וביקש ממנה להתלוות אליו לרכבו כשהוא אומר לילדה שהוא רוצה “להכיר לה בחור”, ואז לקח אותה לביתו של אחיו שהיה באותה תקופה בבנייה.

ר’ נכנסה איתו אל הבית, וכעבור מספר דקות, יחיא כיסה את עיניה, דחף אותה אל מזרון שהיה במקום, הוריד את מכנסיה ותחתוניה, הרים את רגליה כלפי מעלה עד שחשה מחנק, ואז אנס אותה. ר’ ניסתה לדחוף אותו מעליה, אולם הוא לא הפסיק מספר פעמים עד שהגיע לפורקנו וגמר על רגליה. כתוצאה ממעשיו, הילדה חשה כאב עז.

יחיא איים על ר’ שלא תספר לאיש על מעשיו. ר’ פחדה ממנו ולא סיפרה.

בהמשך מתואר כיצד המשיך וביצע בילדה מעשי אונס, ותקיפה כשהוא נושך לה את החזה, ומנסה גם לחדור לפי הטבעת שלה.

כתוצאה ממעשיו של יחיא ר’ סבלה ממצוקה נפשית, התקפי חרדה והתעלפויות, והגיעה פעמים רבות לקבלת טיפול רפואי, וניסתה להתאבד מספר פעמים, כשהפעם האחרונה הייתה ביום 5/1/14, היום בו אזרה אומץ והגישה כנגד יחיא תלונה במשטרה.

על כל המעשים המחרידים הללו, הגישה הפרקליטה כתב אישום המכיל אינוס בנסיבות מחמירות, אינוס (שני מקרים), מעשה מגונה בנסיבות אינוס (מספר רב של מקרים), ניסיון למעשה סדום, איומים ותקיפה.

אישום שני – מעשי אינוס ותקיפה חבלנית נגד י’

י’ ילידת 1992 מתגוררת במגדל שמס, הייתה תלמידה של יחיא בבית ספר מקצועי “עתיד” במסעדה. בהיותה בכיתה י’, התקשר אליה יחיא פעמים רבות שוחח איתה על חייה האישיים, אמר לה שהוא אוהב אותה ונפגש איתה אחרי שעות הלימודים. בחודשי הקיץ, התקשר אל התלמידה וקבע לאסוף אותה מביתה ברכבו. יחיא לקח את הנערה לחורשה סמוכה, ואנס את הקטינה במושב האחורי של רכבו.

בהמשך מתואר שיחיא היה מתקשר לנערה, אומר לה שהוא אוהב אותה, שיתגרש מאשתו וישא אותה לאישה, ו- י’ פיתחה כלפיו רגשות אהבה. בהמשך, יחיא התנתק מהנערה, וזו סבלה ממצוקה נפשית ופנתה לקבלת טיפול נפשי. מעשיו של יחיא בוצעו בהיותו המורה של י’, תוך ניצול יחסי המרות והחינוך ביניהם ותוך הבטחת שווא לנישואין.

יחיא מואשם באינוס ובעילה אסורה בהסכמה (מספר רב של מקרים). הפרקליטות מתארת 28 עדי תביעה.

כתב האישום המתוקן מכיל מספר שורות בו מואשם יחיא בכך שעקב ברכבו אחרי גיסתו, ושבר לה ציפורן. הא ותו לא. על כך השחיתו הפרקליטות 3 שנים. ביזיון.

קיראו את כתב האישום המקורי ומיד אחריו את כתב האישום המתוקן.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות