יעקב כהן (משפחה ראשל”צ) מאשר הגירה לאנגליה על בסיס שקריה המתועבים של הפסיכיאטרית אלה בלאו סוסנוסקי תמ”ש 25998-02-11

Spread the love

הפסיכיאטרית הנוכלת אלה בלאו סוסנוסקי נתבקשה ע”י השופט הפורש יעקב כהן מראשל”צ לכתוב חוות דעת בנושא בקשת אישה להגירה עם שני ילדים לאנגליה. מדובר בתיק תמ”ש 25998-02-11 שבו אישה גיורת עשירה ביותר מבקשת להגר לאנגליה עם הילדים. אישה זו הודתה בבית המשפט שהוציאה 250,000 דולר על עורכי דין, ובכל זאת השופט יעקב כהן מצייר אותה כמסכנה שאין לה כסף, ושזקוקה נואשות לתשלומי מזונות (למרות שזמני השהייה הם 45%-55%), וכמובן הוריה עשירים כקורח. במהלך התיק, האישה גם עברה עם הילדים מפתח תקווה לנתניה על מנת להרחיק אותם מאביהם, והשופט יעקב כהן עוד נתן לה צל”ש על כך, אם כי הורה לה בסוף לחזור לפתח תקווה. לאחר מכן האישה לקחה את שני הילדים לנמל התעופה בן גוריון וניסתה לברוח מהארץ, ולחטוף את הילדים. על כך אמרה הפסיכיאטרית אלה בלאו סוסנוסקי שיש להבין אותה כי “תשו כוחותיה”. יעקב כהן קיבל את הדברים כתורה מסיני, ואף קנס את הבעל 4,000 ש”ח למימון כרטיסי הנסיעה שירדו לטמיון (החטיפה נכשלה היות והיה בתוקף צו עיכוב יציאה מבית הדין הרבני).

אלה בלאו סוסנוסקי היא זו ששכנעה את השופט יעקב כהן לאשר את ההגירה. מדובר באישה גרושה שבעלה לשעבר מספר עליה ש”אם השטן היה נקבה, ככה הוא היה נראה.  אופי קלאסי של קאפו נשים במחנות השמדה”. לכולם ידוע שאלה בלאו סוסנוסקי היא שטן מהלך. השופט יעקב כהן מינה את מכון טריאסט שריג לצורך הערכת מסוגלות הורית לענין החטיפה. בטריאסט שריג, הפסיכולוגית מירה נוף החליטה לתפור לאבא תיק ע”י הבאת כוח עזר כתגבור. שכרו את אלה בלאו סוסנוסקי כפרילאנסרית, והעבירו לה “חומרי רקע” מסוננים ומוכנים מראש כדי להאכיל אותה בכפית, מה טריאסט שריג רוצה שתהיה התוצאה הסופית.  אפילו סוסנוסקי בחקירתה הודתה שייתכן שהמידע שטרייאסט שריג העבירו לה היה “מסולף”. מה שטריאסט שריג רצה זה אבחנה פסיכיאטרית, דיאגנוזה קלינית שתנעץ באבא את המסמר האחרון, וזה אכן התקבל בחפץ לב. למותר לציין שפרט להגשת החומר הלעוס מטריאסט שריג לסוסנוסקי, היא גם לא היססה לשקר בבית המשפט. כך למשל טענה שבזמן הראיון איתה, האבא קיבל טלפון שקשור לילדים וענה לטלפון, מה שהיא קבעה שמעיד על אגואיזם ואי התחשבות בזולת. אלא שסוסנוסקי לא ידעה שהיא מצולמת והשקר התגלה בבית המשפט. לפי הוידאו התברר שהראיון התקיים שבועיים אחרי שהאמא נעלמה עם הילדים מפתח תקווה והילדים לא הגיעו למוסדות החינוך. פקידת הסעד תיזמנה את הטלפון לבשר לאבא שמצאו את האישה בנתניה, בדיוק ברגע שהוא מתחיל את הראיון עם סוסנוסקי.

האבא שהיה נרגש רצה לדעת ולהבין את כל מה שניתן היה לדעת ולהבין, וכך יצא שסוסנוסקי כתבה עליו שהוא מרוכז בעצמו, ולא מתחשב בזולת. אולם כאשר שאלו אותה אם שיחה שבה מודיעים לאבא שמצאו את ילדיו שנעלמו “מצדיקה” את קיומה למרות שהוא באמצע ראיון, היא טענה שהיא בכלל לא ידעה שזה תוכן השיחה. הוידאו הראה שהיא משקרת, שכן היא לא רק שמעה אלא התערבה בתוכן השיחה.

וכעת ניגש לתפירת הדיאגנוזה הפסיכיאטרית. האבא פעיל מאוד בארגוני הגברים, הופיע בכנסת וארגן את המשלחת שנסעה לאו”ם בז’נבה בנובמבר 2011. פעילות זו הכעיסה את ארגוני הנשים, ובראשם את גלי עציון מנעמ”ת, אשר הקימה במשרדה צוות בילוש על הגברים הפעילים על חשבון נעמ”ת, צוות שמצלם ומתעד את כל מה שנכתב ע”י גברים פעילים בכל המדיות, לרבות פניות בזהות בדוייה במייל. יצא שאת כל החומר שגלי עציון אספה היא שמה בקלאסר והביאה לדיון בכנסת על זכויות סבא וסבתא, ומסרה את הקלסר לידי נציגת משרד הרווחה איילת ששון, וביקשה ממנה “לטפל” בכל הגברים האלה.

כאן בסרטון זה ניתן לראות את גלי עציון מוסרת את חומרי הבילוש לידי אילת ששון ממשרד הרווחה, תוך שהיא מדריכה אותה שהחומר “מזעזע”.

סוסנוסקי שאין לה מושג מה עומד מאחורי הקלעים של המאבק בין ארגוני נשים לארגוני אבות, וכמה כסף משקיעות בהמות המגדר מויצ”ו, נעמ”ת ומרכז רקמן על מנת לחסל את ההתנגדות נגדן, החליטה על דעת עצמה שלא יתכן שאכן ארגוני הנשים בולשות, ומגישות תלונות במשטרה נגד הגברים הפעילים, ועל כך בנתה תיאוריה שלמה: “שיפוט המציאות מוטל בספק”. “תופש אידיוסינקרסטית את המציאות”, “סובל מגלישות מיקרו-פסיכוטיות, למשל כשהוא טוען שנעמת וויצו עוקבים אחריו”. אלא שהאבא אכן נמצא במעקב ע”י ויצו ונעמ”ת, וזו המציאות האמיתית. לסוסנוסקי אין את הכלים לחקר העובדות, אם ויצ”ו ונעמ”ת בולשות אחרי האבא, ובכל זאת הנ”ל “שופטת” ותופרת תיק של “גלישות מיקרו-פסיכוטיות” שזו המצאה מפוברקת שלא קיימת בספרי הפסיכיאטריה. אין כזה דבר גלישות מיקרו פסיכוטיות כדיאגנוזה בפני עצמה. או שהאדם פסיכוטי, ואז יש לו יציאות פסיכוטיות, או שהוא לא פסיכוטי, ואז אם הדברים שהוא אומר לא נכונים אז הוא פשוט שקרן, ואם הדברים נכונים, אז יש לשלול לפסיכיאטרית ההזוייה הזו את הרישיון. אלא שהאבא הזה לא שקרן.  מי שמשקרת במצח נחושה היא דווקא בלאו סוסנוסקי שהחליטה על דעת עצמה לטפול על אותו גבר “גלישות מיקרו-פסיכוטיות”.

השופט יעקב כהן בלע בשקיקה את כל השקרים ואפילו מצטט אותם ומעצים אותם ביתר שאת בלשונו החלקלקה. אלא שגלי עציון ועירית גזית מנעמ”ת וויצ”ו לא הופיעו בפניו כעדות, ולכן הוא מנוע מלקבל כראייה עובדתית את הטענה של סוסנוסקי שלא יתכן שבהמות המגדר מויצ”ו ונעמ”ת אכן בולשות.

תיק זה ממחיש כיצד בעלי המקצוע בתיקי המשפחה, תופרים תיקים, תוך שאין להם בעיה לשקר, בגלל שההורה נגדו תופרים תיק מנוע מלהביא מומחה חיצוני. השיטה של מינוי מומחים ע”י בית המשפט למשפחה תוך שלילת הזכות להביא מומחה מבחוץ לערער את הטענות הכאילו מקצועיות של הפסיכיאטרית המשמשת אקדח להשכיר, חייבת להיעלם מהעולם. בדיני משפחה כל צד חייב להביא את המומחה שלו, לרבות מומחים לצורך עדות הזמה.

יצויין שאלה בלאו סוסנוסקי עוסקת גם בהכנת חוות דעת פסיכיאטריות לצורך הגשתם ע”י מי שתובע את הביטוח הלאומי לוועדה הרפואית לעררים (ביטוח נכות). בוועדה לעררי נכות של המל”ל כבר יודעים כולם, שהנ”ל משמשת אקדח להשכיר ותופרת חוות דעת פסיכיאטריות לפי זהות מי שמזמין את חוות הדעת, וכבר לא פעם ולא פעמיים שחוות הדעת שלה נידחו ע”י הוועדה לעררים. מי שמשתמש בשירותיה מסתכן בכך שהוא מלכתחילה יסומן כשקרן, שכן בבתי המשפט האזרחיים ובתי הדין לעבודה ידוע שחוות הדעת שלה נפסלות.

אלה בלאו סוסנוסקי תופרת תיקים הפרעות מיקרו פסיכוטיות
אלה בלאו סוסנוסקי תופרת תיקים הפרעות מיקרו פסיכוטיות

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות