נדב סלע מהישוב מגדל רצח את אשתו דור סלע והילדים בנימין ויוסף. השופט ניר מישורי לב טוב “אסור לעם לדעת פרטים”

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-9xe

רצח אמא וילדים במגדל. פעם שלישית השנה, וינואר לא הסתיים. שנת 2017 מסתמנת כשנת שיא של רציחות אימהות וילדים. הותר לפרסום כי הנרצחת היא דור סלע ז”ל, בת 23. בעלה, החשוד ברצח, הוא נדב סלע, בן 28.

רצח מזעזע ביישוב מגדל: האב חוזר בתשובה דקר למוות את אשתו, בת 23, ואת שני ילדיה, בנימין ויוסף בני שנה ו- 3. האב גם דקר את שני ילדי השכנים: נחמן עתיה בן 11 שנמצא ללא רוח חיים בדירה, ואחיו נתן בן ה- 10 שנמצא במצב בינוני עם דקירה בפלג גוף עליון אשר הצליח להימלט מהחלון.  

נתן בן ה- 10 מנותח בשעה זו בבית החולים רמב”ם עם אימו והוא איננו נמצא בסכנת חיים. כוחות המשטרה בזירה הצליחו ללכוד את האב הרוצח במטע הסמוך לבית.

נתן עתיה. האח שניצל
נתן עתיה. האח שניצל

הרוצח פונה במצב קשה לרמב”ם במסוק. פאראמדיקים של מד”א דודו פחימה ונדין ג’ובראן, אמרו: “כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. אישה בשנות ה- 20 ושלושה ילדים כבני שלוש, 11 ושנה היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם סימני אלימות בגופם. לצערנו הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. ילד כבן 10 שהיה מחוץ לבית היה בהכרה וסבל גם הוא מחבלות וסימני אלימות בכל חלקי גופו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים כשמצבו מוגדר קשה ויציב.”

דוברות המשטרה (צפון): תיק חקירה שמספרו 43505/2017 שעניינו רצח אם שני בניה וילד נוסף במושבה מגדל. בדיון שהתקיים בפני סגן נשיא בימ”ש שלום טבריה כבוד השופט ניר מישורי לב-טוב הורה השופט על איסור פרסום הפרטים הבאים: כל פרט מפרטי החקירה. איזה ראיות הרוצח יכול לשבש? מה עם זכות הציבור לדעת?

הרוצח, נדב סלע

13

האמא דור סלע עם ילדיה בנימין ויוסף ז”ל

12

הבית של משפ’ סלע בו נרצחה האם עם ילדיה בנימין ויוסף ונחמן עתיה, בן השכן

1

האב ישראל עתיה, בנו הבכור נחמן נרצח. שני ילדיו של עתיה הוזמנו לאכול צהריים במשפחת סלע

77

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1908579092710188&id=1508416256059809

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t42.1790-4/16391314_758432817654255_4764115004762882048_n.mp4?efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6InN2ZV9zZCJ9&oh=e16d6e111c3be8663605f44d7dd4c4f0&oe=588D6DBD

יהי זכרה של האמא דור וילדיה בנימין ונתן והבן נחמן עתיה, ברוך ונצור בצרור החיים.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

11 thoughts on “נדב סלע מהישוב מגדל רצח את אשתו דור סלע והילדים בנימין ויוסף. השופט ניר מישורי לב טוב “אסור לעם לדעת פרטים”

  1. המגיב שלפניי אביאל הוא אדם אלים ובוטה וראוי שייעצר לחקירת משטרה שכן הוא נראה בעל פוטנציאל לפגיעה באנשים
    בלי קשר, ראוי ששלטונות שב”ס ימנעו אפשרות של עצירים לאנוס עציר אחר בלא דין ודיין
    לא יתכן שכל אנס פוטנציאלי יוכל להיכלא ואז לבצע את זממו בלא דין ודיין

  2. לידעתכם יומיים ליפני הרצח נדב היה אצל פסיכייטר עקב מצב נפשי ורוחני ירוד עכשיו אם נצא מנקודת הנחה שהפסיכייטר נתן לו טיפול תרופתי להרגעה ומצב רוח לצורך העניין קלונקס שזה מה שבדרך כלל הם נוהגים לתת שבמיקרים מסוימים יש לכדור הזה תופעת לווי שהבן אדם עושה דברים שהוא לא מודע להם ואני מאמין שהוא בטוח לא רוצה לעשות אותם ויש גם מיקרים יותר מסוימים שהוא קם בבוקר והוא בכלל לא זוכר כלום אז נניח שבמקרה כזה ויכול להיות שזה מה שקרה עוד הפעם יכול להיות מי רצח את מי ומי צריך לתת את הדין

  3. Red Sailboat
    Red Coathanger
    עכשיו

    לידעתכם יומיים ליפני הרצח נדב היה אצל פסיכייטר עקב מצב נפשי ורוחני ירוד עכשיו אם נצא מנקודת הנחה שהפסיכייטר נתן לו טיפול תרופתי להרגעה ומצב רוח לצורך העניין קלונקס שזה מה שבדרך כלל הם נוהגים לתת שבמיקרים מסוימים יש לכדור הזה תופעת לווי שהבן אדם עושה דברים שהוא לא מודע להם ואני מאמין שהוא בטוח לא רוצה לעשות אותם ויש גם מיקרים יותר מסוימים שהוא קם בבוקר והוא בכלל לא זוכר כלום אז נניח שבמקרה כזה ויכול להיות שזה מה שקרה עוד הפעם יכול להיות מי רצח את מי ומי צריך לתת את הדין

  4. סמים או לא סמים – האיש הזה הוא חולה נפש מסוכן – מי שככה רוצח בדם קר את אשתו וילדיו – הוא יותר גרוע מבהמה.

  5. על פניו נראה שמה שהם מנסים להסתיר זה את העובדה שסמים פסיכיאטריים הובילו את הרוצח למצב רצחני ללא שליטה.
    חייבים לבדוק את הקשר בין הרציחות האחרונות וגם בעבר לבין כדורים פסיכיאטריים.

    1. הסמים הפסיכיאטרים יכולים לשנות מצב רוח אבל עדיין לא לגרום לך להיות חלאת המין האנושי . מעניין שכל רצח נחשב לאי שפיות זמנית – זה לא קשור – החלאה הזו שהסתתר בתחפושת דתי מאמין אין למעשיו שום צל של צידוק .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות