עו”ס שולי גרסון לשכת רווחה ירושלים הוציאה בכפייה ילד בן 5 שנים למרכז חירום של משרד הרווחה. ד”ר טאושטיין אילנה סיממה אותו בריטלין כשהיא כותבת: “לא נראו קשיי קשב או ריכוז. בדיקתו הנוירולוגית קטינה”

Spread the love

נראה לכם הגיוני לתת לילד בן 5 שנים, בגן ילדים, כדור ריטלין 10 מ”ג, כשמעולם לא נזקק לכדור כלשהו, בוודאי לא פסיכיאטרי, ובדיקה נוירולוגית ואבחון שנעשו לו, העלו כי אין לו בעיות קשב וריכוז? התשובה ברורה. לא. מדובר בקטין, שהוצא בכפייה ממשמורת הוריו, על ידי עו”ס שולי גרסון, לשכת רווחה ירושלים. אב המשפחה, לו 10 ילדים פנה לרווחה לקבל עזרה, והתוצאה הייתה לקיחת 5 מתוך 10 ילדיהם למוסדות חירום של משרד הרווחה, כשהילדים מופרדים זה מזו, לא נקבעים להורים הסדרי ראייה עם ילדיהם, וחמור מכל. הקטין בן 5 שנים, המנותק שנה וחודשיים מהוריו ואחיו, נאלץ לבלוע סמים פסיכיאטריים, ללא כל צורך, שישכיחו ממנו את אימו ואביו.

לפני 4 חודשים התפרסם פסק דין בו השופט דניאל בן טולילה, שלח לשנה בכלא בחור שנמצאו בדירתו 17 כדורי ריטלין, בטענה של החזקה וסחר בסמים. נציג המשטרה רב פקד סרגיי פדרנקו, טען אז: “סחר בריטלין זה כמו סחר בסמים. ריטלין נמצא בפקודת הסמים. אמנם מדובר בריטלין, אך הפקודה הגדירה אותו כסם“. ראו בקישור: השופט אהרון משניות שחרר נאשם שהחזיק ריטלין, השופט דניאל בן טולילה שלח נאשם אחר לשנה בכלא על החזקת ריטלין

עו"ס שולי גרסון. מסממת ילדי גן במרכז חירום בריטלין, ללא הסכמת הוריהם, ובלי שלילדים יש הפרעת קשב או ריכוז
עו”ס שולי גרסון. מסממת ילדי גן במרכז חירום בריטלין, ללא הסכמת הוריהם, ובלי שלילדים יש הפרעת קשב או ריכוז

לפי גישה זו, יש לעצור את ד”ר טאושטיין אילנה, העובדת בקופת חולים מאוחדת, ומחלקת מרשמים לילדים הכלואים במרכזי חירום של משרד הרווחה, בלי שיש להם בעיות נוירולוגיות, ללא הפרעות קשב וריכוז, ובלי לקבל את הסכמת ההורים.

בחוות הדעת שלפניכם, תוכלו להיווכח ביד הקלה על ההדק, של ד”ר טאושטיין אילנה, המחלקת כדורי ריטלין, לקטין בן 5, תוך ביצוע ניסויים בגופו הקטן השוקל בסך הכל 19 ק”ג, כשהיא מציינת בחוות הדעת שלה מיום 10/1/17: “אחד על אחד לא רואים בכלל קשיי קשב או ריכוז. בתחילת הבדיקה, העסיק את עצמו. הסתובב בחדר. נהנה ממחמאה, מחפש קשר, מחפש מגע. … בדיקתו הנוירולוגית תקינה. גמיש“, ובאופן מקומם ביותר, הרופאה ממליצה על מתן סם פסיכיאטרי מסוג ריטלין 10 מ”ג, לקטין בגיל 5 שאינו סובל מקשיי קשב וריכוז.

רק בן 5 שנים, מנותק מאבא ואמא, מנותק מאחיו מזה שנה וחודשיים, כשעו”ס שולי גרסון, החליטה שלא רק שהוא לא יראה את הוריו ואחיו, הוא גם לא יצא ממרכז החירום במשך שנה וחודשיים, וגם לא נקבעו להוריו מפגשים עם בנם, גם לא במרכז קשר. על הפשע והעוול הנוראי הזה מנצח באכזריות וקשיות לב, השופט ערן שילה, חותמת הגומי של משרד הרווחה, שאיפשר את סימום הקטין, בלי שהקטין סובל מבעיה המצדיקה לקיחת סמים פסיכיאטריים, וגם סירב לקבוע הסדרי ראיה להוריו עם בנם האומלל, הכמה למגע וחיבוק של אמא ואבא.

במקום להחזיר את הילד להוריו, עו”ס שולי גרסון, לשכת רווחה ירושלים, הגדילה חטא על פשע, כשהיא מסממת את הקטין ללא הסכמת הוריו.

מרכז החירום הרוויח על הילד סך של 239,400 ש”ח !!! עבור שנה וחודשיים, בה הילד שוהה במעצר מינהלי, לפי החישוב של 17,100 ש”ח בחודש על החזקת קטין במרכז חירום. עו”ס שולי גרסון, אינה מתכוונת לשחרר את הילד ממרכז החירום, ועושה רושם כי גרסון ביחד עם השופט ערן שילה, החליטו לגדל קטין במוסד המסמם אותו שלא לצורך.

ד”ר טאושטיין אילנה, כותבת ב”סיכום ביקור”:

“אם לאחר השעה 12:00 ואילך יהיה באי שקט ניכר, עצבני, התפרצויות – להפסיק את התרופה ולדווח”.

במקביל דיווחה על הילד:

“במוטוריקה עדינה – גוזר היטב. אחיזת לורד יפה. מעתיק צורות, כותב את שמו. איכות קו ירודה. פינה עגולה במשולש, עיגול עם קצה.

כאן אחד על אחד לא נראו קשיי קשב או ריכוז.

מומלץ להתחיל טיפול עם ריטלין של 10 מ”ג, להתחיל עם חצי כדור = 5 מ”ג, לתת לאחר ארוחת הבוקר, לפני הגן, או בגן לאחר ארוחת הבוקר.”

Print Friendly, PDF & Email

מוטי לייבל & לורי שם טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות