נחשון פישר קנס אבא דלפון ב- 30,000 ש”ח כי לא קיבל הצעה לפשרה על הפחתת מזונות. תסמונת ניכורי הורי תמ”ש 55620-12-15

Spread the love

נחשון פישר, היורש של רבקה מקייס כסגן נשיא ביהמ”ש משפחה-מרכז (ראשל”צ-פ”ת), נדבק ממקייס. כאן דוגמא להתחרפנותו המוחלטת, כשבסיום פסק הדין הוא עוד מבקש לפרסם את פסק הדין שלו בראש חוצות. אז הנה, אנו ממלאים את בקשתו.

מדובר באבא עני שאין לו כסף לשלם מזונות. את התביעה בשם האב, הגישה עו”ד קטי לבל, מטעם הסיוע המשפטי. נחשון פישר רוצה לבייש אותה, וכתב שהיא התרשלה בניסוח התביעה, והחתימה את האבא על מסמכים שבהם כתוב שמדובר בקטין, כשלמעשה לאבא יש 2 בנות. זו בסך הכל טעות סופר, שאין לה כל משמעות, וזה לא אומר שהאבא שיקר, או הסתיר, או חתם על תצהיר שקר, שכן ידוע שעורכי דין “עולים” על כתב תביעה של לקוח אחר בתוכנת Word, ומשנים את הנוסח שיתאים ללקוח הנוכחי. זו טעות סופר שנחשון פישר בלהט שלו לזמבר את האבא, מנפח אותה ומוציא מכל פרופורציות.  

הנה דבריו של השופט נחשון פישר: “התביעה אינה עולה בקנה אחד עם העובדות. כך למשל, לבל כתבה מספר פעמים שמדובר ב”קטין” בעוד שבפועל מדובר כאמור בשתי ילדות. גם סעיף העתירות שבתביעה מנותק כמעט לחלוטין מן התביעה, וכך גם התצהיר עליו חתם האב. לא אגזים אם אומר שדי היה בחוסר הרצינות שבאה לידי ביטוי בהגשת תביעה מסוג זה כשהיא נתמכת בתצהיר על-מנת למחוק את התביעה על הסף”, אומר פישר. נו, באמת, טעות סופר של פזיזות עורכת דין עסוקה, זה לא מראה שהתביעה “לא עולה בקנה אחד עם העובדות”?.

למעשה, איפה העובדות בפסק הדין? למה פישר לא מספר מה מצבו הכלכלי של הגבר? מה מצבו הרפואי? כמה כסף יש לו בבנק? שום דבר.

אין ספק שמאוד קשה לגברים לקבל סיוע משפטי. כדי לקבל סיוע משפטי גבר צריך להוכיח באותות ובמופתים שהוא ממש מסכן, על סף מוות, וגם אז מוציאים לו את המיץ, עד שנותנים לו סיוע. אז אם האבא הזה קיבל סיוע משפטי, זה אומר שהוא באמת במצב גרוע שבגרועים. בחוצפתו, הטווס נחשון פישר עוד מעיז לנזוף בסיוע המשפטי, על שסייעו לגבר ועוד אומר ש”היה נדרש מהלשכה לסיוע משפטי לשקול שקול היטב למי מעניקים הם ייצוג משפטי“.

אז ככה, קודם כל זה לא מתפקידו של השופט לנזוף בסיוע משפטי, כי הסיוע לא עומדים פה למשפט, ולשופט אין כל מושג למה הסיוע הסכים לתת סיוע בתיק זה. מה פתאום שנחשון פישר יתערב לסיוע בהחלטות שלהם? חוץ מזה, לנו ידוע שאם הסיוע מסייע לגבר, זה סימן שמצבו על הפנים. לראייה, אפילו נחשון בעצמו לא מספר דבר וחצי דבר על מצבו של הגבר: כמה כסף נתן לאישה מהרכוש?, כמה כסף נתן לה מהכתובה? וכולי וכולי. איך קרה שהגבר צבר חוב מזונות 136,000 ש”ח בהוצל”פ? האם נחשון חושב שכסף צומח על העצים? אנחנו לא מאמינים לאף מילה של השופט נחשון פישר.  

בסופו של דבר, בחוצפתו כי רבה הוא גם מטיל את ההוצאות (30,000 ש”ח) על הגבר, למרות שהוא מיוצג ע”י הסיוע. לא נראה שבכלל התקיים פה דיון הוכחות המצדיק הטלת הוצאות של 30,000 ש”ח. אילו היו פה הוכחות, היינו רואים ציטוטים מדברי הצדדים. אין ציטוטים מחקירות נגדיות, כך שכל מה שקרה זה שהתיייצבו הצדדים, פישר ניסה לללחוץ על הגבר, הוא לא הסכים, ואז פישר דפק אותו.

בחוצפתו נחשון פישר עוד אומר שטענת הגבר שאינו יכול לשלם 1,900 שקל בחודש, וש”צבר חוב של 136,000 שקל”, “מקוממת”. מה שמקומם באמת, הוא שלפעמים גם 1,900 ש”ח לשתי בנות זה המון כסף למי שבאמת אין לו גם את זה. אז מה אם 1,900 ש”ח נחשב תשלום נמוך. נמוך למי? למי שאין לו או למי שיש לו? הרי אי אפשר להוציא מים מהסלע, אלא אם כן אתה טווס פומפיוזי כמו נחשון פישר, ואז אולי כן אפשר.  

בהמשך פסק הדין הדליל בפרטים אנו מבינים למה השופט הטיל על האבא המסכן 30,000 ש”ח הוצאות: בגלל שהאבא לא הסכים להצעות פשרה של נחשון פישר בעצמו. אז נחשון דפק אותו כי העיז לסרב להצעת פשרה. אבל מה לעשות אם גם הצעת הפשרה של השופט לא ריאלית, וגם את זה האבא לא יכול לשלם? שופט שמתהלך באולימפוס, סובל מתסביכי גדלות.

גם להגיד על האבא ש”רצונו להתנער מחובותיו הכלכליות כלפי בנותיו ולבחור שלא לעמוד בחובתו, גם לא הבסיסית, ובכל האמור לתשלום מזונות” זו חוצפה ממדרגה ראשונה. ראשית, מדוע זה בסדר שאישה מתנערת מחובותיה הכלכליות כלפי הבנות שלה, והיא פטורה ממזונות אוטומטית? רק בגלל שהיא אישה? ושנית, כשאדם שאין לו כסף מבקש להפחית את המזונות, הוא לא “רוצה להתנער מחובותיו הכלכליות”, הוא פשוט לא יכול לשלם.

בקיצור, נחשון פישר רצה ללכלך על עוה”ד קטי לבל, אבל מבחינתנו היא גיבורה, שיש רק לרחם עליה שהצטרכה להתייצב בפני שופט טווס, מקומם בהתנהגותו, מחשבותיו ונכלוליות פסקי הדין שלו.

במקרה זה ברור שיש פה ניכור הורי, ואישה שלא נותנת לאבא לראות את הילדות שלו. מבחינתו של פישר אבא הוא כספומט, והילדים יכולים לגדול יפה מאוד בלי האבא שלהם. נראה שאפשר להקים חלקה מיוחדת בבית הקברות לכל נפגעי נחשון פישר. הטווס הארוגנטי נחוש למלא אותה בכמה שיותר גופות של גברים ואבות.

פסק דין תמ”ש 55620-12-15 ר.א. באמצעות עו”ד רונית זץ נ’ גרושתו ה.ר.א באמצעות עו”ד עדנה אשכנזי, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “נחשון פישר קנס אבא דלפון ב- 30,000 ש”ח כי לא קיבל הצעה לפשרה על הפחתת מזונות. תסמונת ניכורי הורי תמ”ש 55620-12-15

  1. הי לורי, כתיבה מעולה, איזה יופי.
    גברים פמיניסטים הם יותר אכזרים מנשים כאלו, כי הם צריכים להוכיח יותר.
    מקווה שביום הדין גם ישלמו יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות