יהורם שקד פיצוי לגבר על תלונת שווא במשטרה 40 אלף ש”ח תמ”ש 16092-04-16

Spread the love

פיצוי על תלונות שווא שהגישה הגרושה נגד בן זוגה לשעבר, כאשר הגבר מקליט אותה וניתן לשמוע שהיא משקרת. מדובר ב- 2 תלונות. אחת הוקלטה ולגביה השופט יהורם שקד קבע פיצוי של 40,000 ש”ח. תלונה שניה לא הוקלטה ולגביה שקד החליט שאיננו יכול לפצות כי מדובר במילה נגד מילה.

אלא שזה בדיוק מה שמרתיח. כאשר אישה מגישה בקשה לצו הגנה, צו הרחקה או צו מניעת הטרדה מאיימת, כמעט ב- 99% מהמקרים אין לה בדל של ראיה, והכל מילה נגד מילה ובכל זאת לאותו שופט אין בעיה לכתוב שהאישה אמינה, הגבר לא אמין, ולתת לאישה צו במעמד צד אחד. אם ה”אמינות”, היא שובר השוויון לצורך צווי ההגנה למיניהם, מדוע האמינות של הגבר (אשר הוכחה כבר בתלונה הראשונה והמתועדת) לא שימשה שובר שוויון שהצדיק פיצוי גם על התלונה השניה?

את הגבר ייצג עוה”ד רון לוינטל. הזכייה היא לא בגלל הכישרון של רון לוינטל, אלא בגלל שהשופט יהורם שקד היה להוט להוציא משהו קטן לטובת גברים, אחרי אין ספור סיפורי טרור שהפעיל על גברים. יש להניח שהגבר שילם לרון לוינטל שכר טרחה כ- 50,000 ש”ח (זה מחירו). לוינטל הבטיח לו לפחות 100,000 ש”ח, והגבר יצא עם 40,000 ש”ח. ניצחון מריר. כעת יש לראות אם הפרקליטות תגיש נגד האישה כתב אישום על תלונה כוזבת.

פסק דין של השופט יהורם שקד תמ”ש 16097-04-16 פיצוי גבר שגרושתו הגישה נגדו תלונת שווא כוזבת במשטרה, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות