משפחתו של הרוצח נדב סלע קוראת להפסיק מסע הכפשות המתנהל כנגדם בתקשורת

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-9SW

משפחת סלע, שבנם רצח באכזריות בלתי נתפסת את רעייתו, שני ילדיו ובן השכנים, הותיר יישוב שלם המומים מדרך התנהלותו, פעולותיו ושקריו, מפיצים מכתב הזוי, בו הם מבקשים “רחמים” מהציבור, ומבקשים כי התקשורת תניח להם להתמודד עם השכול ושברון הלב.

היה ניתן להאמין למשפחה, אלמלא תמכו בבנם הרוצח המתועב, אלא שפיהם ולבם אינם שווים. במכתב המשפחה הם כותבים “בבוא היום ועת הדברים יתבהרו, תעביר המשפחה פרטים ונתונים שיכול ויהא בהם כדי לעמוד על מצבו של בנם נדב”. במקביל, בנם הרוצח, טען היום כי הוא “חתול“, בבית המשפט, על מנת לחמוק מעונש מאסר עולם המצפה לו. רוצח משפחתו ממגדל בבית המשפט: “אני חתול”

משפחת הרוצח למעשה אומרת, כי היא תשלה מתוך שלל גרסאותיו השקריות של הרוצח המתחזה לחתול, גרסה נוחה לרצח האישה והילדים, על רקע “מצבו הנפשי” של הרוצח. אלא שמשפחת כרסנטי, היטיבה לתאר את תכנון הרצח מבעוד מועד, וסיפרו כיצד הרוצח תכנן את הרגע המכונן, כשהוא מחכה שאבא של דור לא ישהה בבית, בעת שביצע את מעשיו המחרידים.

קשה למצוא דוגמה מובהקת יותר למלאכה עיתונאית ראויה מאשר סיקור פרשה מזעזעת זו. צפו בסרטון של כתבת Ynet, צילום: עידו ארז

נדב סלע מהישוב מגדל רצח את אשתו דור סלע והילדים בנימין ויוסף. השופט ניר מישורי לב טוב “אסור לעם לדעת פרטים”

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות