רועי כהן הגיבור הלאומי ניטרל היום מחבל בפתח-תקווה, יומיים אחרי זובור בכנסת ישראל ע”י גרושתו שגרמה למעצר בית שלו בחשד ל”חטיפת” בנו

Spread the love

יומיים אחרי שהופיעה בכנסת גרושתו של רועי כהן, ביחד עם עו”ד אסנת קרפלוס ממרכז רקמן, כשהגרושה מלכלכת ומטנפת את שמו של רועי כהן, היושב על לא עוול בכפו במעצר בית, לאחר שהואשם כי “חטף” את בנו שהיה במשמורתו, וגרושתו העלילה עליו שהוא “מסוכן, והיא חוששת לחייה”.

רועי כהן יצא להתאווררות לתפילה, בדיוק כאשר הגיע מחבל לפתח-תקווה ודקר 4 אזרחים.

הגיבור הלאומי רועי כהן, מספר שקפץ על המחבל, החטיף לו 2 בוקסים וניטרל אותו אל הרצפה.

בתמונה: כהן עם דם על היד, לאחר ניטרול המחבל. צילום: עצמי
בתמונה: כהן עם דם על היד, לאחר ניטרול המחבל. צילום: עצמי
זירת הפיגוע בפתח תקווה. צילום: דנה קופל
זירת הפיגוע בפתח תקווה. צילום: דנה קופל
מסע הטרור בפתח תקווה

כך מתייחסת מדינת ישראל לגיבוריה: השופטת עינת אבמן מולר (שלום ירושלים) “כל גבר מסוכן לילדיו. ראוי לנתק את כל הילדים מאבותיהם” – פרוטוקול המעצר של רועי כהן מ”י 24065-06-16

“נתתי לו שני בוקסים והוא נפל לרצפה” / גיל רונן

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/339760

רועי כהן רדף אחרי המחבל החמוש והשתתף בנטרולו. אחר כך תפס גם את מי שסייע למחבל. בשיחה עם ערוץ 7 הוא מספר את שאירע.

רועי כהן מפתח תקווה, בן 36, השתתף בלכידתו וניטרולו של המחבל שביצע את הפיגוע היום (חמישי) בעיר, ובלכידת החשוד בסיוע למחבל. בשיחה עם ערוץ 7 הוא סיפר על השתלשלות העניינים.

“יצאתי מהבית כדי להתפלל. פתאום אני רואה הרבה נשים וילדים צועקים ‘מחבל’, יצאתי מהאוטו ואני רואה את המחבל רץ ומישהו שאני מכיר רודף אחריו. הצלחתי להדביק אותו, נכנסנו למספרה, נטרלנו ממנו את הנשק והמחסנית”.

לדבריו המחבל ”קיבל מכות כמו שצריך” ואז הגיעה המשטרה למקום. ”היה לו נשק מאולתר כזה. יצאתי וראינו את המסייע שלו. הוא ניסה לברוח, נתתי לו שני בוקסים והוא נפל לרצפה. השוטר אמר לי ‘הוא שלי’ כי (אזרחים) רצו לעשות בו לינץ'”.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות