הרשמת סגלית אופק ביהמ”ש לענייני משפחה ת”א: בין טמטום לרשלנות פושעת

Spread the love

סגלית אופק מונתה לאחרונה כרשמת כשתפקידה לבחון מתן פטור מתשלום אגרה בבית משפט לעניני משפחה. הרשמת סירבה לתת פטור לאמא לורי שם טוב, העומדת בכל הקריטריונים לקבלת פטור מאגרה. הלהיטות של הרשמת “לפוצץ” את בקשותיה של האמא מלמדת על קיומו של מארב בינה לבין השופט נפתלי שילה שהתגבש לאחר שהאחרון הגיש תלונה כוזבת נגד האמא.

האמא מיוצגת על ידי עו”ד מהסיוע המשפטי, הגישה בקשה לפסול את השופט נפתלי שילה ובאמצעות עו”ד מהסיוע המשפטי הגישה בקשה לפטור מאגרה. בבקשת פטור מאגרה נרשם כי האמא עומדת בכל הקריטריונים לקבלת סיוע משפטי. אין לה חסכונות וחשבון הבנק שלה מעוקל. הפרטים אומתו על ידי האגף לסיוע משפטי שבוחנים כדבעי את עמידתו וסיכויי הצלחתו של הפונה בקריטריונים לקבלת סיוע משפטי והאמא קיבלה פטור מבימ”ש עליון לפני חודשיים לאחר שהפרטים אומתו.

אופק שהיתה אמורה לבחון את המסמכים שהוגשו בפניה, מבלי לבדוק, מבלי לבחון ומבלי לנמק קבעה: “רק החלטה מיום 20.9.12 אשר נימוקיה טובים גם לבקשה זו. הבקשה, אפוא, נדחית“.

ביום 20.9.12 ניתנה החלטה של השופט שילה שיש לשלם אגרה על בקשה שהגישה לורי שם טוב, ולכן הוגשה הבקשה לפטור.

התנהלותה של הרשמת מעידה על זלזול בבעלי דין, והיא מתגלה כרשמת נטולת מקצועיות המוציאה החלטות חסרות בסיס בדין, כאשר אי מתן פטור מאגרה, משדר רצון לסבך ולגרום לצד השני יתרון על פני האמא.

תלונה על הרשמת הוגשה לנציבות תלונות הציבור על שופטים.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות