אתי דור דוברובינסקי פקידת הסעד לחוק הנוער מרעילה לאוזניה של שופטת הנוער רות בן חנוך נגד אמא וילדיה

Spread the love

מרץ 2009 – רשויות הרווחה ובתי משפט משפט לנוער מדברים בשפה את ודברים אחדים נגד הורים וילדים כדי לקדם את תעשיית הוצאת ילדים מביתם.

מדובר בפקידי רווחה ושופטי נוער הפועלים בדלתיים סגורות, ללא ראיות ומהנהנים בראשיהם לדברי הבלע הנשמעים מעת לעת ביניהם נגד הורים וילדים. התנהגותם של שופטי נוער אלו מהווה קרקע פוריה לשחיתות, התעללות והזנחה של ילדים בפנימיות, אומנה, אימוץ ועוד, ואכן התוצאות נראות בשטח.

פקידת סעד אתי דור ושופטת נוער רות בן חנוך
פקידת סעד אתי דור ושופטת נוער רות בן חנוך

להלן מכתב בו “מדווחת” פקידת הסעד לחוק הנוער אתי דור דוברינסקי לשופטת הנוער רות בן חנוך  דברי בלע “שדווחו” לה נגד אמא, מתוך מטרה להשחיר את האם שאין בה רבב.

פקידת הסעד אתי דור מרעילה לאוזניה של שופטת הנוער רות בן חנוך
פקידת הסעד אתי דור מרעילה לאוזניה של שופטת הנוער רות בן חנוך

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות