הרב אמנון יצחק חושף פשעי משרד הרווחה לסחר בילדים

Spread the love

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=Ao4X9RHX27g]

באות עובדות סוציאליות ואומרות: “טובת הילד צריך צריך להוציא את הילד מהמשפחה.”

לוקחים לאמא ואבא את הילד או הילדה.

לי רצו לקחת שני ילדים בגלל שלא היה לי אמצעים. הייתי עני במחילה שבע שנים. היה לילדים שלי בהרות מרעב. רצו לקחת את הילדים. עכשיו השם עזר ופתח לי והכל הסתדר.

אבל התברר לי היום, יש מישהו שעוסק בתחום הזה 30 שנה. בא אלי, הסביר לי וכתב לי את הדברים שהעובדות הסוציאליות מקבלות כסף עבור כל הוצאת ילד ממשפחתו. עכשיו לא אומרים כמה כסף, אבל אני אעשה תחקיר ואני אגיע לסכום.

יש 530 מוסדות שמטפלים בילדים כאלה.

כמה מקבל מוסד על כל ילד? 14,371 ש”ח על כל ילד, ואני ישר שאלתי מה השגעון? תן חצי סכום להורים הם מפרנסים הכל.

אתה בטוח? הוא אומר כן אני אביא לך את כל המסמכים. זה לא יאומן מה קורה.

הסטטיסטיקה של הילדים האלה בסוף ש- 80% עוסקים בפשע.

אז מה הרוויחה המדינה? יותר טוב לשלם במקום אחר כך לטפל בפושעים לממן את המשפחות. אבל מה? אם יחלקו רק כסף לכולם, לא יהיה משרות, לא יהיו תפקידים, לא יהיו מיליונים מיליונים מסתובבים, לא יהיו תפקידים, לא יהיה קומבינה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

3 thoughts on “הרב אמנון יצחק חושף פשעי משרד הרווחה לסחר בילדים

  1. תשמעי לעצה של לורי שם טוב היקרה אני אישית ההתי מציף בפליירים בכל נתניה וכול מקום ברחבי הארץ את התמונות של פקידות הסעד הנאציות של העיר נתניה שחטפו את הילדים ולשופטת ההתי כותב בקשה לדיון שבדיון ההתי מביא את בתי אודליה וילדי יהודה חן ויעקב שהיו אומרים ואנוכי ואשתי שכולנו היינו זועקים את זעקתך בבית המשפט ואומרים לשופטת שלפי דברייך אמרה שבמכלאות המעצר לקטינים במרכזי החירום טוב לילד שהוא חבול ושיניו הקדמיות נשברו והובל פעמיים לבית החולים שניידר היינו אומרים לשופטת בפניה ששופטים שכומתה מקומם להנמק בכלא עד סוף חייהם.מדינת ישראל והשלטון ששולט בה הוא נאצי שדינו להשמד.

  2. כבוד הרב אמנון יצחק לי יש גם מקרה מזעזע בנוגע לשני ילדים קטנים בטענה שהילדים מוזנחים אני מראה להם תמונות שהילדים מלובשים בגדים נקיים ויפים תמונות שאנחנו בבתי מלון תמונות שאנחנו מבלים בלונפרק מדובר בילד בן 3 וילדה בת שנתיים יש להם את כל המשחקים בבית החל מבובות שמדברת מסוקים גדולים עם שלטים בימבות אופנועים גדולים עם בטריות מכוניות עם שלטים בטענה שייש הרבה משחקים והבית קטן רק 3 חדרים פשוט חטפו לי את הילדים בסיוע בית המישפט ושמו אותם בקלט חירום בנתנייה רח רבי טרפון ושם הילד פעמיים הגיע לבית חולים שניידר כשהוא חבול בפניו שיניו הקידמיות נישברו והשופטת טובה פרי טוענת ששם אכן טובת הילד לי יש הרבה המלצות על טיפול מסור בילדיי וכן שנים התנדבתי וסייעתי במקלט לנשים וילדים במצוקה ללא תמורה וביגלל המקרא אני מרגיש שילדיי פשוט סובלים ומתעללים בהם בסיוע של בית המישפט ואין ביכולתי לעשות דבר פשוט ידיי קבולות אשמח מאוד באם תוכל לעזור לי

  3. כל הכבוד והערכה לכבוד הרב אמנון יצחק שהחליט לחשוף ולחקור את הפעילות הנאצית של שלטונות מדינת ישראל הארורים והמרושעים בבחירות להצביע למפלגתו של של כבוד הרב אמנון יצחק שבעזרת השם ממנו תבוא הישועה שכל הילדים החטופים ייוחזרו להוריהם ושלטונות מדינת ישראל הנאצים יתנו את הדין על מעשיהם הנפשעים שמבוצעים מקום מדינת ישאל הנאצית שברגעים אלו בערב שבת ובכל ימות השנה במשך שנים חוטפים ילדים והורסים ומחריבים משפחות ביסודיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות