רשויות הרווחה חטפו ממני 2 ילדים 4 שנים לא ראיתי את בני הבכור

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-1ba

זהו סיפורה של אמא המנותקת מילדיה 4 שנים וארבעה חודשים ללא קביעת הסדרי ראיה על ידי השופט נפתלי שילה מבית משפט לעניני משפחה ת”א. ההיגיון, תקנת הציבור, ואמנת זכויות הילד עליה חתומה מדינת ישראל כעשרים שנה קובעים כי הורה ללא רבב, בריא בגופו ונפשו, וילדיו רשאים להיפגש בנחת לפחות פעם בשבוע או יותר. מדיניותו של שופט לענייני משפחה רמת גן נפתלי שילה המנהל החלטותיו בדלתיים סגורות ללא ראיות מעוררת תמיהה והשתאות מה ההיגיון מאחורי החלטותיו.

שיחה עם ד”ר מרינה סולודקין שמסכמת את הקדנציה שלה בכנסת ומספרת על משפחות נורמטיביות שפנו ללשכת הרווחה על מנת לקבל סיוע כלכלי ומצאו את עצמם במלחמה מול רשויות הרווחה שחטפו מהן את ילדיהן. לדעתה, זו תופעה המקיפה מאות משפחות נורמטיביות, בעוד משפחות שבהן יש אלימות לא מצליחות לשלוח את הלדים למוסדות סיוע – כי אין מקום. סיפור מזעזע!
ראיון של שאול כהן, ‘ישראלי פטריוטי’ עם ד”ר מרינה סולודקין ז”ל:
החלטה לקונית ומזלזלת של נפתלי שילה לשיבוש הקשר בין האמא והילדים
המלצה לקונית ומזלזלת של פקידת סעד ניבה מילנר מלווה בהשמצת האמא ללא ביסוס
תלונה נגד השופט נפתלי שילה
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “רשויות הרווחה חטפו ממני 2 ילדים 4 שנים לא ראיתי את בני הבכור

  1. ימח שמכם ושם זכרכם השטן מערכת המשפט הפרקליטות המשטרה הרווחה ונציגיהם תחזירו לאמא היקרה לורי שם טוב את ילדיה החטופים כמה רעל של רוע יש בכם פושעים חוטפי ילדים הורסים משפחות משחיתי דמות אנוש מערכת המשפט הפרקליטות המשטרה הרווחה ונציגיהם כולכם יותר גרועים מהנאצים שהיו עדה הגונה לעומתכם.תחזירו לאמא לורי שם טוב את ילדיה החטופים ותפסיקו להיות סדיסטים מקומכם בבתי חולים לחולי נפש ובבתי סוהר עד סוף ימכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות