מת אפרים בן ברוך שהוכה ע”י המטפל מוחמד חטיב במוסד רמת חיפה

Spread the love

אפרים בן ברוך, החוסה במעון רמת חיפה, שהוכה על ידי המטפל מוחמד חטיב, הלך לעולמו היום לפנות בוקר (שישי).

אפרים בן ברוך (תושב טבריה), הובהל לפני כשבועיים לבית החולים בני ציון בעיר כשהוא מחוסר הכרה, ובמעון רמת חיפה, שיקרו למשפחתו ואמרו שנפל ונחבל. לאחר זמן קצר הדרדר מצבו, והוא הוגדר על ידי הרופאים “מת קלינית” במצב אנוש. הלווייתו של בן ברוך תיערך ביום ראשון הקרוב בטבריה. יהי זכרו ברוך.

המטפל, מוחמד חטיב, תושב תמרה בן 19, נעצר שלשום ומעצרו הוארך בשישה ימים. במסגרת החקירה נתפסו מצלמות, התקבלו חוות דעת רפואיות ונגבו עדויות. בית המשפט המחוזי בחיפה דחה לפני יומיים ערר שהגישה הסניגוריה הציבורית באמצעות עו”ד ראניה סרוג’י על החלטת בית משפט השלום בעיר להאריך את מעצרו.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות