הנשיאה מרים נאור העבירה את התיק של זילפה בר ממחוז תל-אביב לירושלים בש”פ 1615/15 זילפה בר נ’ מד”י

Spread the love

זילפה בר “איימה בהתאבדות“, בגלל שופטת מתל-אביב שגרמה לה עוול והזיקה לה. הפרקליטה ליזו וולפוס, העמידה לדין את זילפה בר בטענה שאיימה על שופטת שלא איפשרה לה להגיש מסמכים ופסקה נגדה שהיא תתאבד. השופטת מרים נאור קבעה כי יש להעביר את התיק ממחוז תל-אביב למחוז ירושלים, בעקבות ערעור על החלטה שניתנה נגדה.

בבית המשפט העליון
בש”פ  1615/15
לפני:   כבוד הנשיאה מ’ נאור
המבקשת: זילפה בר
  נ  ג  ד
המשיבה: מדינת ישראל
בקשה להעברת מקום דיון   תשובת המשיבה מיום 11.3.2015

בשם המבקשת:                      עו”ד משה קשלס

בשם המשיבה:                       עו”ד יוסף (ג’ואי) אש

החלטה

1.             כאמור בהחלטתי מיום  8.3.2015, המבקשת הגישה בקשה לפי סעיף 78 בחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ”ד-1984 להעברת מקום הדיון בערעור פלילי שהגישה המבקשת (ע”פ (מחוזי ת”א) 57262-12-14). המבקשת הורשעה בעבֵרה של ניסיון איומים כלפי שופטת שכיהנה באותה עת בבית-משפט השלום בראשון-לציון ומונתה לימים לבית-המשפט המחוזי בתל-אביב-יפו. מראית פני הצדק מחייבת, לעמדת המבקשת, שערעורהּ לא יידון במחוזות תל-אביב-יפו או מרכז (שבו כהנה כאמור השופטת בעבר). המבקשת לא ציינה באיזה בית-משפט ראוי לדעתה לשמוע את הערעור. בתשובתהּ מיום 11.3.2015, הביעה המשיבה את הסכמתהּ להעברת הדיון. אולם, לעמדתהּ שמיעת התיק במחוז ירושלים תכביד עליה ועל עדיה יתר על המידה ועל-כן ראוי לדעתהּ כי התיק יישמע בבית-המשפט המחוזי מרכז.

2.             דין הבקשה להתקבל. אשר לבית-המשפט המחוזי שבו יידון הערעור, דעתי שעל-אף ההכבדה שעשויה להיגרם למשיבה, מראית פני הצדק מחייבת כי הערעור לא יישמע בבית-המשפט המחוזי מרכז, אשר מצוי במחוז שבו כהנה השופטת עד לאחרונה. בשל כך יש לציין לא הוגש מלכתחילה כתב-האישום לאחד מבתי-משפט השלום במחוז מרכז, אלא לבית-משפט השלום בתל-אביב-יפו.

3.             לנוכח האמור לעיל, הנני מורה מכוח סמכותי לפי סעיף 78 בחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ”ד-1984 על העברת הדיון בע”פ (מחוזי ת”א) 57262-12-14 לבית-המשפט המחוזי בירושלים.

           ניתנה היום, כ”א באדר התשע”ה (12.3.2015).

     ה נ ש י א ה

_________________________

העותק כפוף לשינויי עריכה וניסוח.   15016150_C02.doc   דז

מרכז מידע, טל’ 077-2703333 ; אתר אינטרנט,  www.court.gov.il

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות