תביעת לשון הרע של עו”ד אפי נוה נגד העיתונאית הדס שטייף ואח’ עוכבה בשל החקירה הפלילית נגד נוה ת”א 4585-02-19 אפי נוה נ’ הדס שטייף ואח’

Spread the love

עו”ד אפי נוה תבע נזיקין, לשון הרע והפרת פרטיות את העיתונאית הדס שטייף ואח’ בסך 7 מיליון ש”ח, בביהמ”ש מחוזי מרכז-לוד, לו הסמכות לדון בתביעה לאור הסכום המטורף.

כתב תביעה ת.א. 4585-02-19 עו”ד אפי נוה נגד הדס שטייף, רזי ברקאי, נורית קנטי, אילאיל שחר, שמעון אלקבץ ומדינת ישראל משרד הביטחון גלי צה”ל, קובץ pdf

עו”ד אפי נווה מכתב התרעה לפני נקיטת הליכים משפטיים לגב’ הדס שטייף, רזי ברקאי, נורית קנטי ואילאיל שחר – עו”ד אפי נוה מתריע, באמצעות עו”ד בועז בן צור, בפני הדס שטייף, רזי ברקאי, אילאיל שחר ונורית קנטי מגלי צה”ל כי יגיש נגדם תביעה אם לא יפצו אותו באופן מיידי ב-5 מיליון שקלים וישיבו לידיו בתוך 24 שעות את הטלפון הסלולרי והחומרים שנגנבו מתוכו, קובץ pdf

היועץ המשפטי לממשלה הודיע על התייצבותו בהליך, מאחר וראה “כי זכות של מדינת ישראל או עניין ציבורי עלולים להיות מושפעים או כרוכים בהליך שלפני בית המשפט הנכבד”. במקביל עתר היועמ”ש, לעיכוב התביעה האזרחית, עקב החקירה הפלילית נגד נוה, והחשש משיבושה. היועמ”ש טען, כי עיכוב ההליכים נדרש למנוע פגיעה באינטרס הציבורי.

הטלפון הסלולרי של אפי נוה, המכיל אוצרות ממש, הגיעו לידיה של העיתונאית הדס שטייף, והיא פרסמה מתוכו חומרים חסויים, תוך הפרת צנעת הפרט של אפי נוה והפרת פרטיות גסה ובוטה.

השופט שוורץ ציין כי לטעמו, הליכים משפטיים צריכים להתנהל באופן סדיר, בלא תלות בין ההליכים הפליליים לבין ההליכים האזרחיים, ברם היועמ”ש העביר לבית המשפט מסמך סודי:

“מבלי לפרט את תוכן המסמך, אציין כי בעמודים 4-5 למסמך עולה קשר ישיר והדוק בין אירועי התביעה האזרחית דנן לבין החקירה הפלילית בעניין המינויים.

בעמוד 6 למסמך הסודי מפורטות פעולות חקירה נוספות שטרם בוצעו. על פניו, קידום ההליך דכאן עלול לפגוע באותן פעולות חקירה. התרשמתי שאכן קיים קשר הדוק בין התביעה דנן לבין החקירה הפלילית שמתקיימת.

כן התרשמתי שלנוכח פעולות חקירה עתידיות, עלול המשך ניהול תקין וסדיר של ההליך האזרחי לגרום לפגיעה בחקירה וממילא להביא לשיבושה.

אני קובע אפוא, שהורם הנטל להראות את הקשר ההדוק שבין החקירה הפלילית לתביעה דנן ואת החשש הממשי לפגיעה בחקירה כתוצאה מאי עיכוב ההליכים”.

השופט אורון שוורץ עיכב את התביעה עד ליום 3.11.19 וקבע, כי כתבי הגנה יוגשו לא יאוחר מיום 5.12.19. הדיון בתביעה האזרחית נקבע ליום 12.12.19.

לקריאת פסק הדין בקובץ pdf הקליקו:

ביהמ”ש מחוזי מרכז השופט אורן שוורץ, החלטה בבקשה לעיכוב הליכים בתיק עו”ד אפי נוה נ’ הדס שטייף ואח’ ת”א 4585-02-19, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות