אבינועם תדמור פסיכולוג קליני עובד עם רשויות הרווחה מוכר לוקשים לציבור

Spread the love

יוני 2013  – רשת ב – שנינו ביחד וכל אחד לחוד – הפסיכולוג הקליני אבינועם תדמור עובד עם רשויות הרווחה ומתפרנס מסבלם של המוחלשים טוען כי הרווחה לא סתם מוציאה ילדים מביתם בכפייה, ופועלת לטובתם. אלו טענות דמגוגיות לטיוח פשעי משרד הרווחה הפועל נגד אוכלוסיות מוחלשות, מאחורי דלתיים סגורות ללא ראיות.

דוגמא אחת מיני רבות לכך הוא פקיד הסעד הפדופיל יוסף דיאמנט מלשכת הרווחה חוף הכרמל אשר התרחץ עירום בים לאור יום בפרהסיה עם ילד תחת השגחתו וטיפולו שקיבל מבית משפט לנוער.
אבינועם תדמור שולף הבלים ודברי בלע להגן על מוסד הרווחה המפרנס אותו על גבו של האזרח הקטן.

[youtube=http://youtu.be/SCIaX2GMgo8]

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “אבינועם תדמור פסיכולוג קליני עובד עם רשויות הרווחה מוכר לוקשים לציבור

  1. ויולט חביבי מאשימה את הפסכולוגים מטעם הרווחה ושכמותם בפשעים שבוצעו בויולט ומשפחתה ואין ערכאה ושופט במדינת ישראל שתטפל בתביעותיה נגד פושעים ארורים מקוללים שבאדם מקרב הפסכולוגים מערכת בתי המשפט הפרקליטות המשטרה הרווחה ונציגיהם שהרשימה ארוכה מאוד שמותיהם של הפושעים שהוזכרו לעיל ונציגיהם יופרסמו בתביעה שאני ומשפחתי מכינים לבית משפט הפלילי בפולין שמתבקש לעצור את כל המעורבים בפשעים שבוצעו בי ובמשפחתי ובאחרים במדינת ישראל שביצעה בי ובמשפחתי ובאחרים פשעים נגד האנושות.מדינת ישראל היא השטן של העם היהודי והנוצרי.

  2. איבנועם תדמור הפסיכולוג מטעם הרווחה שמלעיטים ומסממים בכדורים ובזריקות פסכאטריות תינוקות ילדים נערות שנחטפים מהוריהם ונכלאים במכלאות הרווחה שבימים אלו מוכנת תביעה לבית משפט בפולין ויולט חביבי ומשפחתה נגד מדינת ישראל שהרסה והחריבה בזדון את חייהם של ויולט חביבי נוצריה פולניה שהועלתה למדינת ישראל שרצחה את חייה של ויולט ושל בעלה חיים יהודי ושל ילדיהם המעורבים אודליה יהודה וחן יעקב חביבי.ומי יודע כמה מאות ואלפים שחייהם נהרסו והוחרבו מפסכולוגים מטעם הרווחה ושכמותם השטן של העם היהודי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות