הזנחה חמורה של קטין בן 5.5 בבית שבתי לוי חיפה: נחבל במצחו מחלון אלומיניום שהושאר פתוח

Spread the love

רשלנות והזנחה מזעזעת בבית שבתי לוי, חיפה, גרמה לפציעה חמורה של קטין, מצחו נפתח, והוא נזקק לתפרים בבית חולים בני ציון.

בטופס דוח שחרור מהמחלקה לרפואית ילדים דחופה, עולה, כי הקטין שוהה תחת השגחת וחסות בית שבתי לוי, שהשאירו חלון אלומיניום פתוח, והקטין נפצע במצחו מהתנגשות בחלון.

הקטין הוצא ממשמורת אימו בשל טענה שקרית של הזנחה, כשבסופו של דבר הקטין הוזנח במקום שאמור היה “לשמור” ולהגן על שלומו ובטחונו בבית שבתי לוי.

בבית שבתי לוי, לא עדכנו את האמא על פציעתו של בנה בזמן אמת, ולאם נודע בדיעבד, כי בנה נפצע.

זו ההוכחה שמוסדות הרווחה מוציאים קטינים ממשמורת הוריהם לשווא, והילדים נפצעים ונחבלים במקום שאמור “להגן” על שלומם.

בבית שבתי לוי, מועסקים מדריכים, חסרי הכשרה מקצועית, לרוב סטודנטים, המתחלפים חדשות ובקרים, כשאת הכסף הגדול גורפים מנהלי המוסד הנמצא בידיים פרטיות. מדובר במוסד כלכלי-רווחי, שכל מה שמעניין אותו זה תזרים המזומנים ותפוסה מלאה של מיטות בקטינים שלא אמורים להיות שם.

לו הקטין היה נפצע כשהיה במשמורת אימו, הרווחה היתה מבקשת להוציא את הקטין בצו חירום מביתו כתוצאה מהזנחה, אבל כשהקטין נפצע בבית שבתי לוי, ברווחה לא טרחו לעדכן את האמא על פציעת בנה.

עו”ד יוסי נקר, מומחה חוק הנוער טיפול והשגחה, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו את הדברים הבאים:

 

 

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות