ח”כ אמנון כהן יו”ר ועדת ביקורת המדינה ביזוי כבוד האדם וכבוד המשפחה

Spread the love

יולי 2013  – מדובר באמא לורי שם טוב אשר אינה רואה את בנה בן ה- 10 מזה 4 וחצי שנים, מאחר ועובדות סוציאליות ממשרד הרווחה ובית משפט לענייני משפחה (שופט נפתלי שילה) קבעו כך. האמא אישה עובדת ללא רבב, ללא עבר נפשי.

לאחר מסע יסורים מול בתי משפט על ערכאותיהן, קבעו כל הערכאות השיפוטיות פה אחד כי עליה לפעול על פי הנחיות העובדות הסוציאליות (סימונה שטיינמץ וניבה מילנר הארורות). האמא מילאה את כל הנחיות והאבחונים שנכפו עליה על ידי העו”סיות אולם אלו ממשיכות להמציא בדיקות נוספות.

בכדי להפסיק את הפארסה הטרגית ממנה סובלים משפחות רבות בישראל בשל נורמות פסולות וחקיקה אנכרוניסטית בנושא, פנתה האמא לוועדה לביקורת המדינה – חה”כ אמנון כהן לביצוע ביקורת וטיפול בנושא.

חבר הכנסת כהן התחמק בצורה שאינה הולמת נבחר ציבור והשליך את האמא חזרה אל המערכת הבירוקטית ממנה היא וילדיה סובלים 4 וחצי שנים.

חבר הכנסת אמנון כהן, ביזה את כבוד האמא וכבוד המשפחה וירק בפרצופם של אזרחים רבים הסובלים מהמערכת הסוציאלית הדורסנית של משרד הרווחה. חבר הכנסת אמנון כהן פעל בניגוד מוחלט לערכי היהדות.

להלן תגובתו הלקונית והאכזרית של חבר הכנסת אמנון כהן לפניית האמא שאינה רואה את בנה מזה 4 וחצי שנים:

חכ אמנון כהן נעצר על קבלת שוחד ועבירות מין
חכ אמנון כהן נעצר על קבלת שוחד ועבירות מין

d7a0d7a4d7aad79cd799-d7a9d799d79cd794-d7aad79cd795d7a0d794

fdfda-d79ed79bd7aad791d7a1d799d79ed795d7a0d794d7a9d798d799d799d79ed7a0d7a5d790d79ed7a0d795d79f-d79bd794d79f

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “ח”כ אמנון כהן יו”ר ועדת ביקורת המדינה ביזוי כבוד האדם וכבוד המשפחה

  1. טפו עליו ועל הועדה שלו במקום לתמוך ולעזור לאמא לורי שם טוב יהודיה יקרה ביותר לעם היהודי חבר הכנסת וחבריו בועדה לענייני ביקורת המדינה בכנסת ירקו בפרצוף של העם היהודי ונתנו עידוד למשרד הרוחה ונציגיהם להמשיך ולרמוס את חייה של לורי שם טוב וילדיה.טפו על מדינת ישראל שנתנו לבני זונות כאלו להיות נציגי העם בועדה לביקורת המדינה בכנסת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות