קבוצת “Meat the Victims” מתפרצת לרפת גל כפר גליקסון במטרה לשחרר עגלים ופרות

Spread the love

קבוצה המונה כ- 30 פעילים למען שחרור בעלי חיים מהשבי התפרצה, יום שבת 28.9.19, לרפת גל ים כפר גליקסון, במטרה להציג את בעלי הרפת כ”מתעללים בפרות ועגלים”, תוך שהקריינית, נואמת ומסבירה כמה העגלים סובלים. גם הפעיל הראשי שטען שהפרות והעגלים שוחים בחרא, פשוט משקר.

הצילומים מוכיחים שלא כצעקתה, והחבורה שהתפרצה לרפת, מתגלית כחבורה שאנשיה מסרבים להזדהות, ולא מוסרים את השמות שלהם.

הפרות והעגלים לא “שוחים בחרא”, כמו התיאור הנוראי בתחילת הסרטון. נהפוך הוא. העגלים והפרות אמנם לא בתנאים אידיאליים, אולם מטופלים היטב, הכלובים נקיים והמקום נקי ומטופח.

בהתנהלות החבורה, מנעו מהעובדים ברפת להחליף לעגלים את המצע עליו הם ישנים, וגם ביצעו פעולה אסורה, כששמו מים בדליים של העגלים, שאמורים היו לקבל חלב. בכך חיבלו בגופם של העגלים, מתוך בורות וחוסר ידע.

סרב להזדהות ולמסור את שמו לעובדת הרפת
סרב להזדהות ולמסור את שמו לעובדת הרפת

שימו לב לדבריה השגויים מפי הפעילה המובילה את המהלך, שאין חולק על כך שבא ממקום טוב, אבל נאמרים מחוסר ידע, ואת ההסברים המקצועיים של הרפתן שבהחלט מציגים את דבריה כשגויים.

האם הקבוצה השיגה את מטרתה? התשובה כן. מחאה, הגם שאינה לגיטימית ונעשתה בדרך פירטית, הוכיחה ששינוי בתפיסת דעת הקהל, נעשה בדרך אגריסיבית, כדי לאחד בין עגל בן יומו לאימו. תעשיית החלב גורמת לסבל רב לפרות, לתחלואים עוד יותר גדולים לבני אדם. בני אדם לא אמורים לאכול בשר. במיוחד בשנת 2019 כשהמודעות לסבל בעלי חיים גבוהה והחיות לא אמורות להימצא בתוך גוף האדם.

מלווה את הקבוצה העיתונאית אורלי וילנאי-פדרבוש, התובעת תביעות דיבה, בעניין פרסום ילד האומנה שבהחזקתה את הפעילות החברתיות הנאבקות להשבת ילדים להוריהם הביולוגיים: עופרה ענקרה, נחמה דר ועו”ד יוסי נקר, מומחה חוק הנוער טיפול והשגחה. וילנאי-פדרבוש-מרוז, מנהלת מאבק להשארת ילד אומנה במשמורתה, בעוד שאמו הביולוגית מיוצגת פרו-בונו ע”י עו”ד יוסי נקר, נאבקת לקבלו חזרה למשמורתה.

 

אנחנו תומכים בפה מלא לאחד עגלים עם פרות ולשחרר את בעלי החיים. מה לגבי השבת ילדים לאימהותיהן? מי שיש לה 5 ק”ג חמאה על הראש, שלא תצא לשמש.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות