השופטת נעה תבור קבעה שתפוסים שהוחזרו לצד ג’ דינם כתפוסים שהוחזרו למבקשת ע”ח 60702-09-19

Spread the love

“טענות נוספות שהעלתה המבקשת בדיון אינן רלוונטיות”

הפרקטיקה של פרקליטות המדינה ומערכת המשפט לפגיעה חמורה בכבוד האדם, חירותו, פרטיותו, צנעתו, וקניינו .

בתיק ה”ת 42959-08-19 ביקשה לורי שם טוב הנאשמת בתיק פרשת הבלוגרים על העלבת עובדי ציבור ואשר הייתה במעצר שנתיים וחודשיים להחזיר אליה חפצים שתפסה המשטרה בביתה לפני כשנתיים וחצי וטרם החזירה, כגון מחשבים, מצלמות, סמרטפונים ודברי מחשב.

במהלך הדיון הציגה שם טוב את הליך החיפוש בבית שנעשה באמצעות צווי חיפוש פסולים, ללא הנמקה מהו החשד והעילה לחיפוש, חיפושים בדברי המחשב ללא עדים כמתחייב בחוק מה שאיפשר למשטרה לשתול ראיות.

פרקליטות המדינה אף הרחיקה לכת והפיצה בין החשודים ובאי כוחם את כל הקבצים האישיים שמצאה במחשבי החשודים כגון מסמכים רפואיים אישיים, תסקירי סעד אישיים , תלושי משכורת ועוד, שאינם קשורים להליך החקירה.

מדובר בפרקטיקה של פגיעה חמורה בכבוד האדם, חירותו, פרטיותו, צנעתו, וקניינו שאימצו לעצמם הפרקליטים על מנת להגדיל את הסיכויים לנצח במשפט.

השופטת נעה תבור הקשיבה לדבריה של שם טוב על הפרקטיקה הפוגענית של הפרקליטות באופן חמור בכבוד האדם והופעלה נגד שם טוב ושאר החשודים. בהחלטה כתבה תבור בלקוניות: “טענות נוספות שהעלתה המבקשת בדיון אינן רלוונטיות”.

במערכת משפט הוגנת ונורמלית היה ההליך נגד שם טוב נפסל על הסף משום שראיות שהושגו בדרך עבירה אינן קבילות בבית המשפט כי נוצר ברדק. לא כן במערכת המשפט הישראלית המפגרת במאות שנים אחר מערכות משפט אחרות. במערכת המשפט הישראלית כל האמצעים כשרים לפרקליטות להביא להרשעה כדי לנצח במשפט.

לא פלא מדוע אימצה לעצמה הפרקליטות פרקטיקה של פגיעה חמורה בכבוד האדם, חירותו, פרטיותו, צנעתו, וקניינו.

מצורפים:

עדותה של שם טוב על הפרקטיקה הפוגענית בניגוד לחוק של פרקליטות המדינה בהליך הפלילי – פרוטוקול ה”ת 42959-08-19 מה- 23.09.2019.

החלטת השופטת נועה תבור כי האמצעים הפסולים והלא חוקיים שהציגה שם טוב אינם רלוונטים לדיון החזרת תפוס – ה”ת 42959-08-19 מה- 23.09.2019.

דוגמא להחלטה לקונית ופסולה של השופטת חיותה כוחן להארכת תפוסים עד תום ההליכים – מרץ 2017.

דוגמא לצו חיפוש לקוני ולקוי של השופט עלאא מסארווה – פברואר 2017

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות