4.5 שנות מאסר לצילה גוטפריד (62) דרסה למוות את לאה חולדרוב אמא ל- 6 ילדים (49) ונמלטה עם רכבה ת”פ 3600-01-19

Spread the love

צילה גוטפריד דרסה למוות את לאה חולדרוב אמא ל- 6 ילדים מאור יהודה, וקיבלה 4.5 שנות מאסר, הרף הנמוך ביותר בענישה, חרף העובדה שיש לה 46 הרשעות בתחום התעבורה, ובהן הרשעות רבות בשימוש בטלפון נייד אגב נהיגה שלא באמצעות מיקרופון, מהירות, אי ציות לאור אדום ברמזור ועוד.

ביום 29.10.18 (שני) בעת שחולדרוב חצתה את הכביש במעבר חציה, צילה גוטפריד לא האטה בשום שלב לפני מעבר החצייה ופגעה בעוצמה רבה בחולדרוב, אשר התגלגלה על מכסה המנוע, והועפה לצד הכביש. גוטפריד נמלטה מהמקום.

השופט ציון קפאח, קבע כי לא היתה כל מניעה שגוטפריד לא תבחין בהולכת הרגל מבעוד מועד, זאת על פי ניסוי שדה ראייה בו נטלה גוטפריד חלק.

קפאח טען כי גוטפריד הפגינה רשלנות ברף העליון והפקירה את המנוחה בצד הכביש, כשהיא המשיכה בשגרת יומה. ההדגשה במקור! גוטפריד נסעה לכיוון ביתה בחדרה, כאשר בדרכה, עצרה בפרדסיה ובכרכור לשם חלוקת שקי אוכל לכלבים, ונעצרה על ידי המשטרה בחלוף 24 שעות.

גוטפריד לא עצרה במקום התאונה, לא הזעיקה עזרה רפואית ולא הודיעה למשטרה על מעורבותה בתאונה.

עורכי דינה של גוטפריד ציינו כי היא נכשלה מבחינה מוסרית וביקש להתחשב ולהקל בעונשה. גוטפריד אמרה כי היא מצטערת מאוד על שארע, היא לא ישנה בלילות והיתה עושה הכל כדי להחזיר את הגלגל לאחור.

השופט ציון קפאח מציין:

לא ניתן להגדיר את התנהגות הנאשמת לאחר התאונה אלא כבלתי נתפסת! הנאשמת, אשה מן היישוב בת 62, המשיכה בנסיעה, עצרה בקרבת מקום, בחנה את הנזק שנגרם למכוניתה, הקיאה ולאחר מכן המשיכה בשגרת יומה לחלק שקי אוכל לכלבים, משל דבר לא אירע. אין לנו כל מידע האם אכן הנאשמת נסעה רק לאחר הגעת כוחות ההצלה אם לאו. לבד מדבריה שלה, לא נמצאו תימוכין לטענתה. היפוכו של דבר-טענה זו הועלתה לראשונה רק במהלך המשפט.

השופט ציון קפאח גזר את דינה של גוטפריד על הרף הקל ביותר בענישה 4.5 שנות מאסר, למרות שהינו מציין את תופעת ההפקרה לאחר פגיעה, שהפכה לחיזיון נפרץ במקומותינו, והעונש המירבי הקבוע בצידה של עבירת הפקרה הינו 14 שנות מאסר!

השופט לא מסביר מדוע בחר ליתן הטבה לגוטפריד, שהפקירה למוות אמא ל- 6 ילדים ו- 6 נכדים, והותירה את בעלה הרוס ושבור, כשגוטפריד לא נטלה אחריות למעשיה, ויש לה קופת שרצים של 46 עבירות תעבורה. אחר כך השופטים מתפלאים מדוע אמון הציבור במערכת המשפט שואף לאפס.

ת”פ 3600-01-19 מדינת ישראל נ’ צילה גוטפריד, דרסה למוות את לאה חולדרוב בת 49 אמא ל- 6 ילדים בעת שחצתה במעבר חציה את הכביש, ואח”כ המשיכה לשגרת יומה לחלוקת אוכל לכלבים ולא הזעיקה עזרה ללאה ולא דיווחה למשטרה, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות