מאיר כהן שר הרווחה הורה על מעצר בלתי חוקי של העיתונאי יעקב בן יששכר שנבחר על ידו כנציג ציבור ההורים

Spread the love

שמש הזעקה לחשבון נפש אמיתי – מאיר כהן גרם למעצר שווא של עיתונאית | כתבה של ענת חובב 27.9.09 – קובץ PDFב- 18.7.13 התקיימה עצרת מחאת הורים מול ביתו של מאיר כהן שר הרווחה בדימונה. בעצרת המחאה קראו ההורים למאיר כהן, להשיב להם את ילדיהם החטופים וטענו כי משרד הרווחה חטף מהם את ילדיהם בניגוד לדין ומסרב להשיב אותם. ההפגנה תועדה על ידי העיתונאי מר יעקב בן יששכר שנבחר על ידי מאיר כהן כנציג ציבור ההורים, להציג את תחלואי משרד הרווחה ולהביא לפתרונות יצירתיים להשבת הילדים להוריהם חזרה.

באופן לא מפתיע, מאיר כהן, שאיננו מסוגל לשאת ביקורת על תפקודו הכושל, במקום להתמודד עם תחלואי משרדו ופקידותיו הסוציאליות, נתן הוראה לעצור את העיתונאי בן יששכר, באלימות וברוטליות.

התנהגות זו שייכת למשטרים אפלים, אלא שהיא מתקיימת במדינת ישראל על ידי נבחר ציבור. אין זו הפעם הראשונה שמאיר כהן גורם למעצר של עיתונאי שכותב דברים בגנותו. לפני מספר שנים, גרם למעצרה של העיתונאית ענת חובב, כתבת בעיתון “שמש”.

זה הספיק לעיתונאית בשביל להפסיק לכתוב נגד העבריין מאיר כהן. התנהלותו של מאיר כהן צריכה להפחיד כל אזרח במדינת ישראל. היום עצרו את יעקב בן יששכר, מחר יסגרו ערוצי תקשורת שלמים, כי הכתבה לא מצאה חן בעיני מאן דבעי.

[youtube=http://youtu.be/ghI2LhGT1W4]

מאיר כהן הוא האינסטנציה העליונה לענייני הרווחה ובמסגרת תפקידו, הוא יכול להשיב ילדים שהוצאו שלא כדין בידי עו”ס למוסדות הרווחה, חזרה להורים.

מאיר כהן נתן הוראה בלתי חוקית למשטרת דימונה לפזר את מחאת ההורים באלימות ולעצור את ההורים, ביניהם העיתונאי מר בן יששכר.

רקע כללי

עובדים סוציאליים מקבלים סמכויות סטטוטוריות ומינויים מבתי משפט לנוער ומשפחה, ובמסגרת סמכויות אלו הם מוציאים בכפיה רבבות ילדים למוסדות הרווחה. כך ראינו במקרה של משפ’ חביבי, כיצד רשויות הרווחה פעלו בתוקפנות ודורסנות כלפי המשפחה, גרמו להתפרקותה והתרוששותה הכלכלית של המשפחה כשעו”ס חטפו את ילדיהם באלימות קשה. הדבר סוקר בהרחבה בתקשורת ובעקבות הפרסומים לאחר מאבק מר משרד הרווחה החזיר את הילד החטוף י’ למשפחה.

התנכלות חסרת תום לב נגד המוחים 

המוחים הם הורים שילדיהם נלקחו מהם בניגוד לדין וענייניהם נדונים בדלתיים סגורות בבימ”ש לנוער ומשפחה. לאחר שההורים לא הצליחו להשיב את ילדיהם אליהם הם מחו מול ביתו של שר הרווחה בדימונה וקראו לכהן להשיב את ילדיהם אליהם. בתגובה, הורה השר, לעצור את ההורים המוחים, ביניהם העיתונאי שתיעד את האירוע .

ויודגש: במהלך המחאה, ההורים פעלו בצורה חוקית. המחאה התנהלה בסדר מופתי כשההורים קוראים בכאב עצום להחזיר להם את  ילדיהם והעיתונאי מתעד את האירוע. חרף האמור, משטרת דימונה עשתה דין לעצמה ועצרה לדברי המוחים באלימות את ההורים כשהעיתונאי בן יששכר מוכה כשהוא אזוק ולא יכול להתגונן. ההורים והעיתונאי התייצבו בפני בית משפט והשופט הורה לשחררם לאלתר.

אין מילים לתיאור הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו להורים ולעיתונאי, שומרי החוק, עקב ביטול מחאה בצורה לא שגרתית.

לא למותר לציין את הנזק התדמיתי שנגרם לעיתונאי בן יששכר עקב מעצר השווא שדווח בהרחבה במדיה האינטרנטית, כל זאת כשמאיר כהן פועל שלא כדין, מתוך מניעים זרים למנוע את פרסום העוול שנגרם למשפחות.

והחשוב מכל שמעיד על חוסר תום לב במעצר בן יששכר, שר הרווחה שבחר בבן יששכר כנציג מטעם ההורים, מסרב לפגוש אותו ולתת הסברים על הוצאת ילדים ממשמורת ההורים. ההחלטה על מעצר ההורים והעיתונאי חורגת בעליל ובאופן בלתי מידתי ממתחם הסבירות, פוגעת בזכות ההורים למחות כחוק ומונעת משיקולים זרים.

סוף דבר

שר הרווחה לא פעל בסבירות וכמצופה ממנו, כאשר לא איפשר מחאה לגיטימית ולא איפשר להורים ולדובר מטעמם העיתונאי יעקב בן יששכר, לשוחח עימו ולמצוא פתרון למצוקת ההורים, על מאיר כהן היתה מוטלת החובה להודיע להורים שיבדוק טענותיהם וינסה לסייע בידם להשבת ילדיהם.

קישורים:

שמש הזעקה לחשבון נפש אמיתי – מאיר כהן גרם למעצר שווא של עיתונאית | כתבה של ענת חובב 27.9.09 – קובץ PDF

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “מאיר כהן שר הרווחה הורה על מעצר בלתי חוקי של העיתונאי יעקב בן יששכר שנבחר על ידו כנציג ציבור ההורים

  1. הסיפור שלי כמו שאר הסיפורים..כאשר קראתי את קפקא … באחד מספריו. כתב זה אומנם סיפור שאני יצרתי ..אך גם במדינה. הכיא נחשבת לנאורה יכל לימצו כל אדם להיות ולעבןר בדיוק את מסע היסורים. כאשר..כל מוסדות המדינה..מופנים כלפך ולהפוך אותך לאבק אדם..מצאתי את עצמי ממלמל כאילו עונה לסופר ..”” אתה מרתק מספיק ויודע ברוב כישרונך. לשוות לסיפור אמינות וממש להלך על גבול של הגנר של ספרות דימיונית או ליצפות את העתיד ולהתחבר ..לאח הגדול 1984..וחלפו להם שני עשורים. ..ו צאתי עצמי. עוד דמות שכולם חוברים נגדך ..זה מפחיד..כאשר. ברוב המוחץ ..נילקך ממך מאור עינך ..ןאתה שומע משפט מהילדה שלי..אבא הבטחתה לי שתמיד תגן עלי אפילו במחיר חייך. שתגן עליי..אחרי המשפט הזה. שכל הזמן מהדהד בראשי ..ואני בוש וניכלם ומהקש עצמי למות..כהר חודשיים שנימנע ממני לאאות את ילדתי..כאילו. הרווחה בעפולה ועל פי מה שאני קורה זו תופע של רוע שטני. שכניראה קים בו מוטיב של הנאה מינית ..הגרועים שבאויבינו זוכים לביקורי משפחתם..ישנה מטרה של מצע. מתוכנן אך ליגרום לך ..להתדהק על דלת מוסד פסיכיאטרי..כי הכאב קשה מינשו…אך למזלי. עהרתי בחיי יסורי תופת ..שגורמות לי לישרוד..הבנתי מימקור נאמן שאמרו לב. שלי שאני עלול לקפד את הלים שילה. ואף ..לקחו מסמך שנושא את שם משפחתי ..עשו פטו מונטז..והוסיפו את שמי והמסמך עצמו אוטנטי. ..וקרוי איבחון מצב נפי ..כתוב שם שאני חולה במאניה דיפרביה טדם פסיכותי ..לא צפוי מסוכן מאוד לעצמו ולסבי ה נקרובה אליו..הילדה מאוד פוחדת ..כמובן שהמיסמך לא התיק שלי ..והוא מוצג כאשר שואלים לפשר נתנהגותם אלי ..הם ארהו זאת למשורה ולכל דמות ציבורית ..תגידו אתם ..יש תשובה לכך? אני בטוח שהם ירגישו את נחת זרוני והכל על פי החוק וכללי הדמוקרטי. אני יפגע בנם הדיוק איכן שפכעו בי לא חלילה בילדים..האו נומר שבעוד 10 שנים ..הם לא יבינו למה רע להם והם ממש לא ירשרו זאת אליי ..אפשר גןע בנם בצןרה חוקית..אפילו הפנביה טרגוף אותם מבלי שיראו אותי ונכל חןקי על ”נבל ברטשות התורה שמעתם..יצןרים נאלכים בדמות..
    פקידות סעד..אני כל כך אשמח..אם משמים יפקוד אותן אסון….סולטן שלמה. מעפולה..ישועת השם כארף העין…

  2. מאיר כהן שר הרווחה אני מודיע לך בתגובתי זאת שאתה נמנה כפושע ותצפה בזמן הקרוב לתביעה שבו אתה תואשם בפשעים נגד האנושות פניך יופרסמו בכלי התקשורת הבנליאומים ומעצרך ונציגיך הפושעים מערכת בתי המשפט המשטרה הפרקליטות הרווחה ונציגיהם הפושעים והפושעות פקידות הסעד המקוללות הנאציות כולכם תשפטו בבית משפט בינלאומי לפשעים נגד האנושות פסק הדין המבוקש יהיה מוות בתליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות