גבר טען בשקר שהאמא מבצעת ניכור הורי לילדה. בדיון התברר שהמציא הדברים. השופטת מירה רום פלאי חייבה אותו בהוצאות לטובת המדינה תלה”מ 54725-06-19

Spread the love

נגע תלונות השווא של גברים נגד נשים, הדורשים העברת משמורת על קטינים, כדי לנקום באישה, או פרנויות של גברים בעניין חוסר יכולתם ההורית לשמש דמות אבהית לילדיהם, גורם לחלק מהם לטרטר את האישה לבית המשפט/בית הדין, כדי להתישה ולגרום לה להוצאות כספיות ועוגמת נפש.

למה הם עושים זאת? כי הם יכולים, אין להם מה להפסיד, וגם אם פוסקים נגדם הוצאות, זה נפסק על הצד הנמוך ביותר. פקידות הסעד לסדרי דין, הממונות כמעט בכל תיק בו יש סכסוך משמורת ילדים על ידי שופט/ת המשפחה, נוטות להקשיב לבריונים וליתן להם מבוקשם, כדי שלא יטרידו מנוחתן.

הנה דוגמא להתנהגות מכוערת של גבר, שהגיש בקשה דחופה ביותר לקבלת משמורת זמנית על קטינה בת 8.5 שנים, בטענה שקרית ועלילת דם שהאמא מסיתה את הבת נגד האב. לו, עלילת השווא היתה מצליחה, האמא הייתה מאבדת את בתה, ולילדה היה נגרם נזק בלתי הפיך. למרבה המזל, השופטת היא עו”ד לענייני משפחה לשעבר, ולכן מכירה את התרגילים המלוכלכים של מי מן הצדדים, וביצעה חקירה פשוטה לחקר האמת.

השופטת מירה רום פלאי, זימנה דיון בהול במעמד הצדדים, כשבמהלכו הגבר שינה את גירסתו בבקשתו הכוזבת כשהוא טוען, שלא היה נתק מוחלט של חצי שנה בינו לבין בתו, האבא פגש את בתו בסופ”ש, ובסוף הודה האב: “לשאלת בית המשפט, מתאריך 25.6.19 היה נתק בינך לבין הילדה, אני משיב, לא היה נתק”.

השופטת מציינת שמעולם לא היה נתק בין האב לקטינה, והתנהלות האם לא פגעה, ולא מנעה קשר של האב עם בתו, ודברי האב נאמרו מן הפה אל החוץ, כדי להיכנס תחת המסלול המיוחד לצורך קביעת דיון מהיר.

סופו של דבר, השופטת חייבה את האבא ב- 3,000 ש”ח לטובת אוצר המדינה ו- 1,500 ש”ח לטובת הסיוע המשפטי, שייצגו את האמא בהליך.

חבל מאוד שהשופטת לא חילטה לאבא את הערבות הכספית שהפקיד בסך 10,000 ש”ח, על מנת ללמדו לקח לא לשקר בתצהיר בבית המשפט, ולא לפגוע באמא של הילדה שלו, שכן כשהוא פוגע באמא, הוא פוגע באופן ישיר גם בילדה, ופוגע באבות אחרים שכן מנוכרים מהילדים שלהם, ועקב התנהלותו השקרית, הוא מוציא שם רע לשאר האבות. עתה, בית המשפט יחשוד להבא גם בכשרים.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות