מדריך נוער בסיכון משרד הרווחה רצח את אשתו מיכל סלה (32) ז”ל אמא לתינוקת בת 8 חודשים – רשויות הרווחה כשלו באיתור משפחה במצוקה

Spread the love

מחריד! מדריך נוער בסיכון של משרד הרווחה רצח את אשתו מיכל סלה ז”ל (32), והותיר תינוקת בת 8 חודשים יתומה. משפחת האם הודיעה כי תטפל בתינוקת כמו שאימה טיפלה בה במסירות ואהבה.

כמה המשטרה מטומטמת? הטילה צו איסור פרסום על שמו של הרוצח. כניסה לעמוד הפייסבוק של מיכל סלה ז”ל, מגלה את שם הבעל. המשטרה לא עושה שום דבר כדי לעצור רצח נשים על ידי בני זוגן לא במגזר היהודי ובוודאי שלא במגזר הערבי. אוזלת היד גרמה למותה המזעזע של מיכל טרם עת. https://www.facebook.com/michal.sela.3?__tn__=%2Cd*F*F-R&eid=ARA_01CONNuQEROfBm2esGkJbZggJ3CkmAi-Xyx77GsyiTyhNslF5fdjI49zNKJWJjcpH9fIFMqHFI1u&tn-str=*F

משרד הרווחה כשל בהגנתו על מיכל סלה, עובדת סוציאלית, שעבדה כמו בעלה עם נוער בסיכון, כשהסכנה ארבה לה בתוך ביתה שלה. כשלון הרווחה באיתור משפחות בסיכון, מוכיח את אטימותם של שירותי הרווחה בכל הנוגע לעובדים סוציאליים הסורחים בעבודתם ומסכנים את הציבור. ראויה לאיזכור תגובתה של עו”ס אביטל ביטון בדף איגוד העובדים הסוציאליים:

אחות הנרצחת: “אם זה קרה לנו, זה יכול לקרות לכולם”

מיכל סלה, עליה מספרים משפחתה ומכריה “הפיצה אור, אהבה, חיוך ושמחה בכל מקום”. יהי זכרה ברוך. בני הזוג הכירו במסגרת עבודתם עם נוער בסיכון בירושלים. גופתה של מיכל אותרה בבית השניים ומחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר ברצח וניסיון התאבדות של האב. בבית אותר גם הסכין שבאמצעותו נרצחה. מצבו של האב, שמאושפז בבית החולים, מוגדר קשה מאוד. מעצרו הוארך היום עד ליום חמישי וצו איסור פרסום על שמו ניתן עד ליום ראשון. עו”ד עידן גמליאל, שמייצג את הגבר מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר: “מדובר בטרגדיה נוראית. החשוד מאושפז בבית החולים במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם ולכן בשלב זה גרסתו לא נשמעה. לאחר שמצבו הרפואי ישתפר נוכל ללמוד את גרסתו להשתלשלות האירועים ולבחון את המשך צעדינו”.

מיכל סלה, ז”ל, נקטפה בדמי ימיה, תנצב”ה.

הודעת האבל הבלתי נתפסת. האמא נרצחה בגיל 32. הותירה תינוקת בת 8 חודשים.
הודעת האבל הבלתי נתפסת. האמא נרצחה בגיל 32. הותירה תינוקת בת 8 חודשים.

שולה אגמי, מחזיקת תיק הרווחה בעיריית תל-אביב יפו, סבורה בכלל שנשים מוכות, הן אלו שצריכות להיות מורחקות מהבית בעת אלימות, חשיבה פרימיטיבית שאין לה מקום בחיינו כיום. גבר אלים צריך טיפול, מאחורי סורג ובריח.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות