אמיר שוורץ פקיד סעד ראשי בעלים של רשת הוסטלים ק.ט.ב. – שחיתות ומרמה בצמרת משרד הרווחה

Spread the love

אמיר שוורץ  פקיד סעד ראשי במשרד הרווחה בעלים פרטיים של רשת הוסטלים ק.ט.ב.

כל הילדים שמוצאים מהורים מוחלשים מועברים בקומבינות להוסטלים של אמיר שוורץ , שמשמש פקיד סעד ראשי במשרד הרווחה. שורץ הוא המפעיל של רשת הוסטלים פרטיות כשעל כל ילד הוא מקבל אלפי שקלים מידי חודש מהמדינה. מדובר במאות ילדים שנמצאים בהוסטלים של אמיר שוורץ.

אמיר שוורץ מתפרנס מסחר בילדים במשך שנים רבות באין מפריע.

[youtube=http://youtu.be/6sgmEisKCdU]

אמיר שוורץ הוא הבעלים של רשת הוסטלים לפגועי נפש ק.ט.ב. ומצד שני הוא משמש גם כפקיד סעד ראשי במשרד הרווחה. איך שני תפקידים אלו חופפים?

הקומבינה של אמיר שוורץ משתלבת היטב בשחיתות משרד הרווחה, שכן הוא מקבל אלפי שקלים עבור כל ילד שמוצא מביתו ממשרד הרווחה ונשלח לרשת ההוסטלים שאותה הוא מתפעל.

רשת ההוסטלים הפרטיים בבעלות אמיר שוורץ קיימת שנים רבות, ובמשרד הרווחה ידעו כי מדובר בסחר בילדים, אולם לא עשו מאום כדי להפסיק את השחיתות והנגע החמור ביותר.

שרי הרווחה לשעבר יצחק הרצוג וכחלון שידעו על מעשי השחיתות החמורים ביותר של אמיר שוורץ, לא זימנו אותו מעולם לשימוע והמשיכו את הסחר בילדים באין מפריע.

אוגוסט 2013 – תיק ת”א 865-08 דהאן ואחרים נגד מדינת ישראל ואח’ – שופטת בלהה גילאור – פרוטוקול דיון בבית משפט מחוזי בחיפה – 7 בספטמבר 2011 – מדובר בתביעת נזיקין של דודו דהאן נגד מדינת ישראל, משרד הרווחה ואח’ על תיוגו כמפגר וכליאתו שלא לצורך במוסד למפגרים של משרד הרווחה למשך עשרות שנים שם עבר התעללות קשה.

עדות שקר פקיד סעד ראשי אמיר שוורץ – אינו עוסק בעסקים פרטיים למוסדות לחוסים

במהלך הדיונים נתבקש פקיד סעד ראשי לענייני מפגרים, אמיר שוורץ, להעיד. אמיר שוורץ הושבע כמקובל לומר את האמת, ונשאל אם עדיין הוא עוסק בענייניו הפרטיים תוך כדי עבודתו כפקיד סעד ראשי במשרד הרווחה.

תשובתו כפי שמופיעה בפרוטוקול ע”מ 993:
אני היום את רוב זמני מבחינה מקצועית משקיע במשרד הרווחה. אני מוטרד מבחינת המשרד שעות על שעות…. אם מידי פעם אני מדבר עם אשתי על נושא העבודה שלה, או שמידי פעם שואלים אותי שאלה, זה לא רלוונטי לעניין הזה“.
השופטת גילאור העירה לאמיר שוורץ:

אתה נדרש לאישור עבודה נוספת

שוורץ השיב:

אני כבר לא עוסק בזה, אני לא עושה את זה יותר“.

פרוטוקול בית משפט (עמ’ 993) – אמיר שוורץ מעיד כי אינו עוסק בעניינים פרטיים שלו ושל אשתו בשעות העבודה

תחקיר ערוץ 10 – אמיר שוורץ מנהל בשעות העבודה גם את עסקיו הפרטיים חרף הרשעתו בנושא בעבר

בתחקיר ערוץ 10 שנערך באוגוסט 2013 נתברר כי אמיר שוורץ מנהל בשעות העבודה גם את עסקיו הפרטיים – רשת הוסטלים שלו ושל אשתו.

שוורץ מחזיק רשת פרטית של הוסטלים. כבר בשנת 2005 הוא הורשע בדיווח שקרי על שעות עבודתו ועל טיפול בעסקיו הפרטיים במהלך העבודה. למרות ההרשעה הברורה, הוא ממשיך לעסוק בעניינים הקשורים לעסקיו הפרטיים במהלך עבודתו בשירות המדינה. תחקירנית חדשות 10 קבעה איתו פגישה בנוגע לאשפוז של אחיה באחד ממוסדותיו של שוורץ. כל זה התרחש במשרד הרווחה ובזמן העבודה שלו.
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות