הפנטזיות הנרקוטיות של פקידת הסעד רותם אלבז שיקרה בבית המשפט כי האמא מפנטזת לרצוח את ילדיה דבר שלא היה ולא נברא ולא נאמר בשום מקום

Spread the love

פוסט שהעלתה האמא עדי ג’ינו לפייסבוק, מציג את שקריה של העובדת הסוציאלית לחוק הנוער רותם אלבז, הידועה כמפרקת התא המשפחתי, אצל אימהות עניות, בעוד שהיא עצמה באותה עת היתה פושטת רגל – להורדת המסמכים הקליקו על הקישור: רותם אלבז אלקובי, קובץ pdf.

בטח שאלתם את עצמכם לא פעם מה גורם לרווחה להיטפל לאנשים מסויימים ולא להרפות?

היום תלמדו איך מעוותים את האמת ותופרים בבית משפט אישה מוחלשת המטופלת בכמות תרופות מאסיבית שדחפה לה מערכת “הבריאות” בכדי “לטפל” בדיכאון לאחר לידה ומכתימים אותה לכל החיים עם תסקיר מעוות ופושע המאשים אותה לא פחות ולא יותר – בתכנון לרצוח את ילדיה!

דבר שלא היה ולא נברא וגם לא נאמר בשום מקום לא על ידי ולא על ידי פסיכיאטרית שבדקה אותי.

מצורפת חוות הדעת המקורית מפסיכיאטרית שהגעתי אליה והתרעתי שהתרופות מחמירות את המצב (שימו לב ששם גם כתוב שנעשים עלי טסטים פסיכולוגים ) ולפי חוות הדעת הזו דיברה גברת רותם אלבז בבית המשפט.

לפני הדיון בעודי במצב קשה מאוד ויודעת שעליי לוותר על משמורת ילדי לטובתם פונה אלי גברת אלבז ואומרת לי : “אני אגיד עכשיו דברים קשים מאוד אבל אל תגיבי , זה לטובת הילדים” וכך היה.

לא הגבתי. רק שבזמנו ובמצבי אז לא ידעתי שזה מה שיקבור לי ולבניי את החיים במלחמת התשה של שנים בו בכל פרוטוקול נאמר המשפט שגברת אלבז העזה להוציא מול שופטת בהכרזת הנזקקות על בניי : “בעקבות פנטזיות של האם לרצוח את הקטינים”.

עוד חושפת עדי ג’ינו, כי נדרשה להגיש לרווחה מעקב פסיכיאטרי חודשי.

 

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות